2023-03-06, 17:45
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Snarare på hans fräckhet, lathet och ansvarslöshet. Han ska vinna utan ansträngning, inte konstigt att hans handbollskarriär var misslyckad.
Tycker han verkar sinneslö. Om han varit intelligent så skulle han gjort allting tvärtemot det han hållit på med. Är han likadan utanför farmen så lär han inte ha många vänner.
2023-03-06, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Haha, eller så var det exakt det hon gjorde, har inte sett en kille ha en hona på ett bättre koppel än han hade henne.
Varför valde Viktor henne som AK? Jo för att han trodde att hon skulle lägga sig för hans skull, vilket var lite av en missbedömning av honom men inte helt åt helvete ändå med tanke på hur mycket hon har gjort för honom.
Vad skulle han tro när bekräftelsesökerskan har gått och gjort allt för honom. Suttit och virkat åt honom för att han ska få amulett, smugit in och ut ur storbonde stugan varje kväll medans Viktor legat på rygg och väntat, gjort alla fysiska delarna av uppdraget medans han stått bredvid och har pekat, valt den Viktor ville till FK (Eddie). Och allt detta har hon gjort att halvtmongot med kromosomavvikelser har utsett sig själv till en grekisk gud, vad ska han annars tro.
Han är för dum för att förstå var gränsen går, men egentligen så är det inte så konstigt att han tror att han är en gud för tjejer så som Julia och Tora.

Min bäste MUPP-epojke, du argumenterar ju som du har förstånd.
1. USS Victor kanske trodde att Tigrinnan skulle lägga sig men du såg ju själv hur blåst han blev. Hon lade sig inte, hon torpederade honom tills han slog knut på sig själv och störtade från Olympen rakt ner i Medelhavet.
2. Skulle Tigrinnan ha suttit och virkat? Hon som är en sådan jävel på att snickra? Det är evolutionärt omöjligt att någon (man, kvinna, vegan eller tiger) kan BÅDE virka OCH snickra, det måste vara antingen det ena eller det andra. Vi VET att Tigrinnan kan snickra, du TROR att hon har virkat åt USS Victor, bara för att han, med redan bevisad intelligens och vördnad för sanningen, må ha antytt något om det. Det fattar väl vem som helst att det var Anna Brolin som virkade åt USS Victor (och det är ju inte det enda handarbete som hon ägnat sig åt medan hon tänkt på honom) och att resten är mörkläggning från produktionens sida.
(Fortsättning följer Kermit. Till skillnad från dig så har jag ett liv...)
2023-03-06, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nu var jag inte tydlig nog verkar det som. Jag markerade vilka jag ogillade men i den skaran fanns inte Christoffer. Jag hoppas han vinner farmen och den vidriga gråtaren ska ut fortast möjligt. Sandras karlröv har saknat intresse sen dag ett och jag ser inget fint i någon där.

Tora måste vara den tråkigaste och mest färglösa människa som vistats i farmen genom tiderna. Den andra damen är desto mer färgstark men på gränsen till lika trist. Det mest positiva med Sebbe, Nebbe och dom andra på farmen är att det är så njutbart att se dom förlora i kamperna (husförhören). Om din lilla tjockis vinner så är det ju ändå härligt att se dom övriga förlora och ha paktat förgäves.
Sebbe levererar roliga kommentarer, puns och pricksäkra iakttagelser hela tiden. Inte kiss- och bajshumor förvisso utan lite mer intelligenta skämt. De undgår säkert 95% av trådens skribenter. Er förlust. Och de ogina kommentarerna om Sebbes vikt och gomspalt är så småsinta och säger mycket mer om de som lägger dem än om Sebbe. Det finns massor av härliga människor som är överviktiga. John Candy var en sån otroligt härlig människa. Men du såg säkert bara en tjockis i honom. Tja, din förlust som sagt.
2023-03-06, 18:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Sebbe levererar roliga kommentarer, puns och pricksäkra iakttagelser hela tiden. Inte kiss- och bajshumor förvisso utan lite mer intelligenta skämt. De undgår säkert 95% av trådens skribenter. Er förlust. Och de ogina kommentarerna om Sebbes vikt och gomspalt är så småsinta och säger mycket mer om de som lägger dem än om Sebbe. Det finns massor av härliga människor som är överviktiga. John Candy var en sån otroligt härlig människa. Men du såg säkert bara en tjockis i honom. Tja, din förlust som sagt.
Tur att den korpulente och skojfriske Sebbe har dig..
2023-03-06, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Min bäste MUPP-epojke, du argumenterar ju som du har förstånd.
1. USS Victor kanske trodde att Tigrinnan skulle lägga sig men du såg ju själv hur blåst han blev. Hon lade sig inte, hon torpederade honom tills han slog knut på sig själv och störtade från Olympen rakt ner i Medelhavet.
2. Skulle Tigrinnan ha suttit och virkat? Hon som är en sådan jävel på att snickra? Det är evolutionärt omöjligt att någon (man, kvinna, vegan eller tiger) kan BÅDE virka OCH snickra, det måste vara antingen det ena eller det andra. Vi VET att Tigrinnan kan snickra, du TROR att hon har virkat åt USS Victor, bara för att han, med redan bevisad intelligens och vördnad för sanningen, må ha antytt något om det. Det fattar väl vem som helst att det var Anna Brolin som virkade åt USS Victor (och det är ju inte det enda handarbete som hon ägnat sig åt medan hon tänkt på honom) och att resten är mörkläggning från produktionens sida.
(Fortsättning följer Kermit. Till skillnad från dig så har jag ett liv...)
Måste vara jobbigt att följa muppiga program men ändå inte förstå vad som händer. Vad är man när man inte ens når upp till en mupp nivå? Det är inte bara Viktor som har antydd att det var hon som virkade utan också hon själv som sa det rakt ut. Det sa hon när hon tog sig an virkuppdraget på farmen (vet inte exakt vilken avsnitt det var).
Och att de är två idioter betyder inte att den ena är mindre idiot. Den som du gärna vill måla upp som tigrina är i själva verket bekräftelsesökande Miss Piggy som du beundrar och ser upp till. Och vad säger det om dig? En mupp-wannabe?
Uppenbarligen har du ett annat liv, ja. Så det har du rätt i, men tyvärr verkar det alternativa livet bestå av fantasier om ridåer, tigrar och vem vet vad annat, men en sak är säkert: Det alternativa fantasilivet matchar inte det riktiga verkligheten.
2023-03-06, 18:15
Avslutad
Citat:
Tur att den korpulente och skojfriske Sebbe har dig..
Good comeback - or not. Sebbe har nog ett antal människor i sitt liv utan mig, jag är inte ett dugg orolig. Hoppas han vinner.
2023-03-06, 18:23
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Good comeback - or not. Sebbe har nog ett antal människor i sitt liv utan mig, jag är inte ett dugg orolig. Hoppas han vinner.
Jag hoppas att antingen gråtaren eller någon vinnare från torpet dansar runt med den lilla rultingen inom kort. Han lär inte nå upp till hästskorna.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-03-06 kl. 18:27.
2023-03-06, 18:33
Avslutad
Citat:
Jag hoppas att antingen gråtaren eller någon vinnare från torpet dansar runt med den lilla rultingen inom kort. Han lär inte nå upp till hästskorna.
Du försöker antagligen vara rolig. Synd att du inte lyckas. Men försök gärna igen. Man undrar ju hur du själv ser ut eftersom du är bekväm med att kritisera andra för deras utseende. 190, vältränad, skitsnygg, rik? För har du själv fel och brister så är det ju ganska patetiskt att kritisera andras utseende.
2023-03-06, 18:47
Medlem
Ja ja... vilken vinner ?? Att Christoffer vinner Torpet är ja HELT säker på men lyckas han splittra NSS pakten sen ? Vem väljer han som andra kämpe när blir vald som förste kämpe ? Har han läst på bonde praktigan på torpet nu ? Tror han knäcker Nebbe" i styrka men torskar mot sebbe kundskap.
Assi slår Sandra i kundskap men inte i teknik , styrka. Sebbe kan bara vinna i kundskap,Nebbe klara allt , Sandras chans är kundskap , Tora klarar allt.
2023-03-06, 18:53
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Du försöker antagligen vara rolig. Synd att du inte lyckas. Men försök gärna igen. Man undrar ju hur du själv ser ut eftersom du är bekväm med att kritisera andra för deras utseende. 190, vältränad, skitsnygg, rik? För har du själv fel och brister så är det ju ganska patetiskt att kritisera andras utseende.
Han blir ju inte smalare för att jag kallar honom för spinkig. Tycker nog att han är ganska självgod och ser sig själv som lite finare än alla andra. En äkta pösmunk på ren svenska. Om han inte vore en knasboll så skulle han inte ens bli antagen till såpan.
2023-03-06, 18:54
Bannlyst
Citat:
Du är den ende här i tråden som ser upp till pösmunken Sebbe. Gissar att det är en närstående eller kanske en partner? Smaken är som baken.
Zurfarn är en såndär som blir lättlurad av idioter som spelar ett spel för att dölja hur jävla odugliga de är. Hon är en sån som skulle följa en sektledare in i döden och svälja all bullshit utan att ens tugga först.
Han pratar om att han är arbetsam men har har mest bara suttit i köket och tagit hand om maten och sockret, och det har han alltid gjort sittandes på en stol. Visst har han gått ner en del men inte så mycket som han borde ha gjort, så man kan undra var en del av sockret och maten har tagit vägen

Han pratar om att han är kunnig men han kan inte ens uttala en enkel mening på engelska. Och visst kanske det är en larvig grej att ge sig på men hur lyckas man som svensk som har engelska som ett av kärnämnena i skolan hela sitt liv inte lyckas säga en enkel mening på engelska.

Vi har sett bilder på hur hela familjen ser ut, vore det inte för ärvda butiker så hade alla levt på sjukbidrag eller eventuellt jobbat som städare tillfälligt tills de blev sjukskrivna.

Vi har några såna här också,, de kallar sig gärna för "skribenter" när de sitter och trycker på tangenterna med sina dippdränkta feta fingrar medans de väntar på nästa bidragsutbetalning.
Vilka tror de att de lurar? Vilka tror Sebbe att han lurar? Förr hade jag sagt ingen! Men nu ser jag att det faktiskt verkar fungera på en del människor.
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-06 kl. 19:25.
2023-03-06, 19:02
Medlem
Citat:
Eller så är jag den ende i tråden som är mer lik Sebbe, Nebba, Karin mfl medan andra känner igen sig i Viktor, Tova, Eddie och övriga lowlives? Sebbes och Nebbas arbetsmoral och intelligensnivå ligger odiskutabelt skyhögt över resterande Farmares nivå så jag tar det bara som en komplimang att jag står närmre dem än resten. Ni andra kan ju beundra Sandras röv eller vad ni nu ägnar er åt 🤮. Åt var och en efter intresse och smak!

Sebbe pratar högtravande, krystad i språkbruket (rapargammeldags ord) och har sliskigt tonfall. Den kombon är olidlig. Addera käckheten som om han är med i film på 40-talet. När han glatt (falskt) utbrister ”oj vi har finbesök” när Anna kommer gående är pinsamt. Sedan har han bror duktig och nedvärderande attityd. Finns ingen rolig eller intelligent iakttagelse från honom. Han har varit en outsider hela sitt liv, vilket satt spår genom att inta överlägsen hållning till omgivningen. Som liten bonus på sin vidriga personlighet har vi självhävdelsen, som framförs både diskret via låtsasförsynta konstateranden och direkt skryt om sin förmåga/påverkan.

Om han ändå varit iromisk, det vill säga ha en distans till programmet, driva med konceptet och deltagarna.
Senast redigerad av bohonos 2023-03-06 kl. 19:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in