Brädorna sitter åtminstone på insidan av stolparna.
Annars är det väl kutym att sätta dom på utsidan så det räcker att hästen eller kossan andas på skiten innan det rasar ihop.
Fan vad Eddie tjatar om att han varit först på ditten och först på datten. En som han inte var först på var ju Viktor i alla fall, för det var det Julia som var. Undrar om Eddie inte kände sig hetsad av det och tog chansen att bocka av ytterligare ett "först" påföljande natt i storbondestugans sänghalm?
"Jahapp, Nebil, bit ihop! Det är dags för ännu ett av storbondens privilegium. Homosexualitet är bara en fråga om vem som ger och vem som tar"!
Å sen ba ut på morgonen och vråla ut vad de gjort i megafonen...
Fast det har väl klippts bort av produktionen, kan tänka.
En man med smak för det goda i livet, och det absolut godaste enligt honom är penis.
Han är dessutom en ståtlig man som absolut inte skäms för att visa upp sin vackra, väl skulpterade kropp: https://imgur.com/h6R5wLk
Han jobbar väl på ett bryggeri? Hans fru är snygg o villig.
Blandar du ihop honom med nån annan eller? Enligt ratsit så är han inte gift, bor själv och har en heminredningsbutik.
Och i artikeln som Gribbegrabben länkade så ser man ju honom på bild och den handlar om hans inredningsbutik
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-15 kl. 14:18.
Farmem farmen, alltid sett fram emot detta program varje år men i år snabbspolar jag mest. Det saknas något i år 🤔 "Är det bara jag, är det bara jag, finns det nån där ute som känner samma sak"
Vart som jag trodde att Nebil skulle vinna. Trodde Karin skulle vinna men hon hade inte en chans mot Tova i kilen.
Verkar som Tova har mörkat, hon är gift med Richard Andersson som var med i Farmen 2021. Uppenbart att de snackat om strategi före.
Torpet del 1 med en twist
När Nebil och Tova kom till Torpet då var det redan tre personer där. Cia, Christoffer (hans pappa har varit med i Farmen, ni som är äldre än mig har nog sett den säsongen), och Päivi.
Då man får vara max fyra personer på Torpet, då får Nebil och Tova tävla. Ett torn där ska ta loss klossar och bygga på tornet. Den som rasar tornet förlorar. Tova förlorar och måste åka tillbaka till Farmen.
Underbar twist.