2023-02-27, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Integrationsproblem

Mmm...
2023-02-27, 00:21
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Väljs kunskap ska man väll få kunskap och inte bygga en hink. Dålig klippning på de också, artin säger att han ger upp och de visas att hans hink inte är ihopsatt, Eddie bankar i botten, helt plötsligt är Eddies hink i bitar och artin börjar fylla sin hink med vatten🤷🏼‍♀️
I stället för avhopp ja. Eddie tänkte lämna direkt utan att välja AK. Artin hoppar in och genom en deal löser sig Eddies dilemma att behöva göra Viktor till SB. Samma med Päivi som också visade sig kunna noll av VA-teknik. Tova ville också hem. Valde att nolla totalt och kvittot på det var årtalet 1975 då riksdagen tog beslut att göra Sverige mångkulturellt. Ser man att chanserna är noll när man väljs till FK ja då vill man ju också hem direkt! min farmenkonspirationsteori
2023-02-27, 00:25
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Tack för denna self report, att prata om mens är tillskillnad inte äckligt, det är likartat som blodet som kommer ur ett slaktat svin bevisligen innehåller det mycket järn & är tjänligt att dricka

Nu höjer vi nivån i tråden!

Ingen idé att höja nivån ytterligare, alla skämt flyger redan över ditt huvud. 😉
2023-02-27, 00:25
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Hon har inga social skills alls. Åtminstone inte i det här sammanhanget. Hon verkar hata varenda en av de medtävlande.
Som tur är sås krävs det inga sociala skills för att supa på rätt sätt, att medverka räcker och det verkade dom andra farmarna anse också, Victor pekade inte ut något svart får som krajjare av den goda svenska stämningen inför trygghet & tradition när Anna för(f)(h)örde honom
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-27 kl. 01:02.
2023-02-27, 00:27
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Ingen idé att höja nivån ytterligare, alla skämt flyger redan över ditt huvud. 😉
Då hoppas jag att du inte kan ha missat delarna av mitt skämt som ifrågasatte delarna av ditt skämt
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-27 kl. 00:36.
2023-02-27, 00:43
Medlem
Man hade ju slagit ner Mr. Vegan efter 10 minuter.
2023-02-27, 00:48
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Artin är min hjälte. Stort att ge Eddie chansen i kunskap!👍
Blir intressant nu när Artin blir storbonde och en till av Viktors planer går åt helvete han kommer till och med bli satt som förstekämpe då Artin inte gillar honom eller tycker att han hör hemma, och förhoppningsvis åka ut på sin egen dumhet

OBS! Inte spoiler, bara spekulation
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
När Päivi skulle bygga ett finskt stuprör (helrör?) för vatten och åkte ut mot Näbbil, gick det också in under paraplyet "Kunskap"?
Japp, det kallades för en praktisk kunskapsgren. Jag tycker det är skitsnack, precis som nu med hinken. ”Praktisk kunskap” är väl själva definitionen av teknik?? Kunskap skall bestå av husförhör!
2023-02-27, 00:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Blir intressant nu när Artin blir storbonde och en till av Viktors planer går åt helvete han kommer till och med bli satt som förstekämpe då Artin inte gillar honom eller tycker att han hör hemma, och förhoppningsvis åka ut på sin egen dumhet

OBS! Inte spoiler, bara spekulation

Japp, det kallades för en praktisk kunskapsgren. Jag tycker det är skitsnack, precis som nu med hinken. ”Praktisk kunskap” är väl själva definitionen av teknik?? Kunskap skall bestå av husförhör!
Men ledningsgruppen är less förstår du, på att folk valde för många husförhör per säsong (peakade förra säsongen) för det går inte att variera frågorna tillräckligt och tittarna blir utbrända, så då har man löst det genom detta fiffel för att framtvinga fler action betonade tävlingar

Fan vilket äcklig klänning Anna B hade dragit över sig i dagens avsnitt (man måste alltid kompensera med en sån post efter att man skrivit något tråkigt)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-27 kl. 01:06.
2023-02-27, 01:06
Medlem
picapicans avatar
Mina favoriter är Artin och Lill-Blondie. Hoppas någon av dem vinner. Bara det inte blir Harmynt eller Viktor.
2023-02-27, 03:05
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Mina favoriter är Artin och Lill-Blondie. Hoppas någon av dem vinner. Bara det inte blir Harmynt eller Viktor.

Jag hejar så mycket på Artin! Så fint att han ville att det skulle bli en rättvis match också. Men jag förstår inte att du gillar kristoffer, han som klagat så mycket och varit så tjurig att han behövt arbeta. Vem är Harmynt?
2023-02-27, 03:32
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse

Du vet inte hur snoppar fungerar eller? Är du
12?

Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Fyfan va vidrig Artin är som säger han ska göra storbondestugan till en onanistuga. Är han homofil eller varför drar han upp sånt som en medelålders man?

Har du ingen humor? Jag tyckte det var ett grymt skämt och hade dragit samma skämt som honom. Du är en jävla pk-kärring. Lämna tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag hejar så mycket på Artin! Så fint att han ville att det skulle bli en rättvis match också. Men jag förstår inte att du gillar kristoffer, han som klagat så mycket och varit så tjurig att han behövt arbeta. Vem är Harmynt?
Sebbe.
Senast redigerad av enlevandeman 2023-02-27 kl. 03:48.
2023-02-27, 05:13
Medlem
Kellywomans avatar
Måndag

Torpet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här