2023-02-26, 21:38
Medlem
inte förvånad man blir att artin bor i kollektiv
hippie!
2023-02-26, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Att Artin fann lockelsen att dra i ballalajkan så fort han blev avskild vittnar om
grupp-sex-ormgroparna han normalt är förpliktigad till att delta i eller åtm agera rytmisk trumslagare under akten
ja vad pågår i det kollektivet

men jag gillar artin, sympatisk!
2023-02-26, 21:54
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag tänker aldrig backa & kolla igenom poster som har spoilers.
Nu sitter vi här som jag förutspådde, där ni har pratat klart bara för att ni är tjurskalliga över er ADHD. Vi behöver 2 trådar
Andra tråden visste jag ej om att den fanns innan ditt inlägg. Kollade tråden, där kan skriva efter att det sänds på cmore/tv4play utan spoiler. Om skriver där om något som ej visats än på cmore/tv4play, då behövs en spoiler. Jag tänker bare skrive i denna tråd om Farmen.

Flera spoilers tidigare idag handlar om vem som blir storbonde nästa vecka & om vem som blir förstekämpe.

Om du stör dig på spoilers! Kontakta då tv4 & kräv de skall sluta sända programmet på natten på cmore/tv4play, & kräv de sänder programmet samtidigt som det visats på tvn.
2023-02-26, 22:01
Medlem
mensverkets avatar
Fyfan va vidrig Artin är som säger han ska göra storbondestugan till en onanistuga. Är han homofil eller varför drar han upp sånt som en medelålders man?
2023-02-26, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Fyfan va vidrig Artin är som säger han ska göra storbondestugan till en onanistuga. Är han homofil eller varför drar han upp sånt som en medelålders man?

Antagligen kommer han att ligga där och råplugga hela kvällarna, men han vill inte bli påkommen med bondepraktikan, så han ljuger och säger att han ska göra något som ingen vill komma in och störa. Då vet han att han får vara ifred.

Om han menade det han sa ordagrant är han årets farmenpucko alla kategorier.
2023-02-26, 22:12
Medlem
Väljs kunskap ska man väll få kunskap och inte bygga en hink. Dålig klippning på de också, artin säger att han ger upp och de visas att hans hink inte är ihopsatt, Eddie bankar i botten, helt plötsligt är Eddies hink i bitar och artin börjar fylla sin hink med vatten🤷🏼‍♀️
2023-02-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket

Någon av deltagarna sa han pratade om bajs och kiss. Tror dom sa han gjorde det vid matbordet. Och så hans snack nu. Gissar han är ett riktigt stort äckel.
2023-02-26, 22:23
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66

Om han menade det han sa ordagrant är han årets farmenpucko alla kategorier.
I Expedition Robinson 1999 lär grabbarna grus ha inrett en runkbänk som t.o.m Jerker Dahlman fick tillträde till
(han fick städa & hålla efter den)

Så ingenting är omöjligt.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-26 kl. 22:30.
2023-02-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Men på riktigt, Asi är sur som en citron, hon säger ingenting på hela kvällen, sjunger inte med i sångerna och pratar inte med de andra. Vad är hennes problem? Är hon narcissist månne? Får hon för lite uppmärksamhet?

Undrar om torpetgänget får samma uppdrag som förra året, att utse någon av de kvarvarande som slipper bli FK när de kommer tillbaka och vem de i så fall väljer då?

Asi är nog bara blyg
2023-02-26, 22:32
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Med ditt Nick, skulle jag ligga lågt i just den frågan. 🤣
Tack för denna self report, att prata om mens är tillskillnad inte äckligt, det är likartat som blodet som kommer ur ett slaktat svin bevisligen innehåller det mycket järn & är tjänligt att dricka

Nu höjer vi nivån i tråden!
2023-02-26, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miserywantscompany
Asi är nog bara blyg

Tror mer på att hon vill vara ensam om uppmärksamheten. Hon kan ju prata på när hon sitter ensam framför kameran.
2023-02-26, 22:39
Medlem
TheRockss avatar
3 veckor kvar & 8 deltagare kvar. Det borde snart vara dags för twister & mer än 1 åker ut samma vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in