Citat:
Ursprungligen postat av
dieseldoris14
Söker man på hennes namn på fb så ser man en efterlysning. Där har en kvinna kommenterat att T ville komma hem till henne igår (fredag antar jag), och då börjar man ju undra om något hänt eftersom hon så gärna ville komma hemifrån? Hon verkar ju slutligen hamnat hos denna J iaf.
Jag törs inte lova, men jag vill minnas att jag såg en annons från henne som var inlagd för 2 dagar sen också, som nu är bortplockat. Det var på ett par rosa skor. Det måste ju iaf ha varit i lördags?
Det som romantiseras av A dvs att hon pussade barnen och åkte till en vän, kan ju lika gärna varit att hon stormat ut efter ett bråk och sagt att hon sover borta i helgen. Eller bara dragit.
Telefonen har hon väl bara tappat. Tror inte det är någon som dumpat den eller bla bla.
Som sagt: vi har med instabila människor att göra. Antagligen med skit i kroppen. Är sällan mer än 1+1, även om folk gör skumma saker när dom är påverkade.
Att inte J svarade A på flera timmar är antingen någon A hittar på. Varför skulle han oavsett bara väntat och väntat och väntat innan smset? Har han dock gjort det och hon ej svarat kan hon ha sovit eller valt att inte svara då det eventuellt är timmarna som T dör under.
I övrigt berättar ju A i texten från dagens tidning vad som ”hänt”, men skulle saker vara annorlunda lär inte han säga att dom ex bråkat och skiljts åt som ovänner på fredagen.