2022-12-17, 22:57
Medlem
Igår drog jag i mig en 0,2 och kännde mig som en gud i flera timmar. Fyllde därefter på med en 0,2a till och gick till slut och la mig vid 05:00.

Idag tänkte jag festa till det ordentligt och startade stark med en 0,3a. Jag väntade en stund och jo visst kännde jag lite ifrån det men inte alls lika mycket som jag kännde dagen innan. Jag fyllde genast på med en 0,2a till men utan verkning.

Nu sitter jag här och dragit i mig totalt 0,9 men känner mig fortfarande lite småtrött och hungrig och inget lyckorus att tala om. Jämnför detta med gårdagen eskapader där jag endast drog 0,4 och mådde bra som fan.

Vad kan detta bero på? Ökar toleransen på amfetamin så jävla snabbt? Kan det varit så att skiten jag fått varit utbankat men att dom glömt röra runte i grejjerna? Eller kan det rent av vara så att dopamindepoerna redan är slut?

Edit: Skall tilllägga att det givetvis var samma pulver vi talar om och inte två olika påsar.
Citera
2022-12-17, 23:13
Medlem
MaybeHodges avatar
Utan att veta hur rent det faktiskt var så går det ju inte att svara på backat med "forskning"
Citera
2022-12-17, 23:20
Medlem
wag1fromDerInits avatar
Det är väldigt mycket som du tar. Man kan få en rejäl kick av endast 40 - 50 milligram och sedan fylla på med 10 - 20 milligram. Du belastar ditt hjärta onödigt mycket, du bör pausa ett tag.

För att återställa ditt dopamin snabbare ska du konsumera aminosyran L-Tyrosin som är det byggmaterial som kroppen använder för att skapa dopamin.

Exempel:
https://www.mmsports.se/kosttillskot...sinpulver.html
https://www.svenskhalsokost.se/solga...BoCFAEQAvD_BwE

Jag rekommenderar även starkt att alltid avsluta sessionen med en vanlig brustablett med C-vitamin (som går att köpa i typ varje mataffär). Det "sköljer ut" amfetamin ur kroppen och ser till att både skadeverkan och toleransen hålls nere. Jag rekommenderar även magnesiumtillskott både före, under och efter sessionen.

Det finns även fler antioxidanter som bör tas för att minska skadeverkan om det är intressant för dig.
Citera
2022-12-17, 23:34
Medlem
För att förtydliga. Innan igår har jag inte använt amfetamin på över två månader. Har heller inte tidigare varit med om att man skulle bygga up en sådan supertolerans på endast en dag.
Citera
2022-12-17, 23:46
Medlem
BeppoYapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skethushampus
För att förtydliga. Innan igår har jag inte använt amfetamin på över två månader. Har heller inte tidigare varit med om att man skulle bygga up en sådan supertolerans på endast en dag.

Tror definitivt på att det är dåligt blandat i påsen.
Man brukar kunna se det om du håller upp påsen mot en stark lampa och liksom genomlyser innehållet.
Enligt egen erfarenhet så kan man oftast se olika nyanser på innehållet, där det vanligen blir en lätt orange färg på det som är amfetaminet och spädmedlet är alltid vitt. Ökad tolerans kommer aldrig så snabbt!
Citera
2022-12-18, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wag1fromDerInit
Det är väldigt mycket som du tar. Man kan få en rejäl kick av endast 40 - 50 milligram och sedan fylla på med 10 - 20 milligram. Du belastar ditt hjärta onödigt mycket, du bör pausa ett tag.

För att återställa ditt dopamin snabbare ska du konsumera aminosyran L-Tyrosin som är det byggmaterial som kroppen använder för att skapa dopamin.

Exempel:
https://www.mmsports.se/kosttillskot...sinpulver.html
https://www.svenskhalsokost.se/solga...BoCFAEQAvD_BwE

Jag rekommenderar även starkt att alltid avsluta sessionen med en vanlig brustablett med C-vitamin (som går att köpa i typ varje mataffär). Det "sköljer ut" amfetamin ur kroppen och ser till att både skadeverkan och toleransen hålls nere. Jag rekommenderar även magnesiumtillskott både före, under och efter sessionen.

Det finns även fler antioxidanter som bör tas för att minska skadeverkan om det är intressant för dig.

Lol det är de lägsta doserna jag hört talas om. Det finns inget bevis på att större doser amfetamin skulle belasta hjärtat mer…tolerans brukar utvecklas pga sömnbrist och TS behöver mer tjack för att bota tröttheten..eller så är TS bara hängig av nån förkylning el dyl. Skadar aldrig med vätskeersättning och magnesium…
Citera
2022-12-18, 12:52
Medlem
Det blir så och orsaken är att det inte är amfetamin. Antingen nån sketen analog eller nån källarskruvad koffein-historia.

Allt för ofta säljs vissa blodtrycksdämpade mediciner som tjack. Liknande effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in