Citat:
Ursprungligen postat av
Ferryinnash
På något sätt går alla män och kvinnor vidare och känner speciellt för många andra genom livet, men finns det en viss kvinna som män aldrig glömmer? Om det är så, vad är det för kvinna? Måste han ha legat med henne för att hon ska bli en sådan kvinna för honom eller kan det räcka med ett stort intresse han haft för henne utan att någonsin ens kysst henne? Möjligen bara kramats mycket nära där kropparna verkligen rört vid varandra under den långa kramen. Dela med er av era egna och andras erfarenheter som ni känner till.
Jag tror de extra tokiga mardrömskvinnorna alltid kommer vara kvar i huvudet även på den mest förhärdade storknullare på tresiffrigt. Blir man rädd för en kvinna så tror jag man kommer ihåg henne hur mycket och många man än sätter på.
Nu har jag inte vart med särskilt många, så jag kommer ihåg alla (*) även de tokiga
(* Finns en kvinna som hävdar att vi legat fast vi inte gjort det, vid det tillfället hade jag bara legat med en dessutom. Man borde väl komma ihåg den andra i livet? Kommer ihåg tydligt att jag blev friendzonad när jag försökte ragga på henne på en fest, men ett år senare hävdade hon att vi hade legat vid det tillfället och hon har hävdat det här så bestämt och detaljerat så många ggr att jag tvivlar på mitt eget minne. jag önskar att vi gjorde det där, det är inte så att jag skulle haft något emot att ha gjort det där med henne, men att vi faktiskt gjorde det är förmodligen inte sant. till 99%)