2022-12-16, 23:45
Medlem
På något sätt går alla män och kvinnor vidare och känner speciellt för många andra genom livet, men finns det en viss kvinna som män aldrig glömmer? Om det är så, vad är det för kvinna? Måste han ha legat med henne för att hon ska bli en sådan kvinna för honom eller kan det räcka med ett stort intresse han haft för henne utan att någonsin ens kysst henne? Möjligen bara kramats mycket nära där kropparna verkligen rört vid varandra under den långa kramen. Dela med er av era egna och andras erfarenheter som ni känner till.
Citera
2022-12-16, 23:57
Medlem
Första riktiga kärleken måste jag säga sitter i ännu typ 15 år efter att det tog slut. Det var något speciellt när man var ung, dök djupare in i känslorna och upplevde allt starkare än nu. Numera är det mer en dov och praktisk kärlek.
Citera
2022-12-17, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bojo1969
Första riktiga kärleken måste jag säga sitter i ännu typ 15 år efter att det tog slut. Det var något speciellt när man var ung, dök djupare in i känslorna och upplevde allt starkare än nu. Numera är det mer en dov och praktisk kärlek.

För egen del så skrattar jag bara åt det som jag trodde var kärlek när man var yngre, det är först nu som jag kan känna riktigt djupt.
Citera
2022-12-17, 00:40
Avstängd
Lacerdas avatar
Jag var tillsammans med ett luder från Södermalm som var en riktig skrikare och var antagligen nymfoman när jag levde med henne. Hon var även masochist som gillade att bli smiskad på röven, idag är hon dessvärre tvåbarnsmamma och har bosatt sig i Värmland. Hon var förmodligen den jag kommer minnas bäst efter alla våra knull, skrik och smisk.
Det finns även en silikonbröstad Thaislyna i Eskilstuna som verkligen går igång när man fingrar henne i anus samtidigt som man pumpar henne doggystyle, härligt liv man levt.
Citera
2022-12-17, 00:52
Medlem
Jo, det finns. Men kan inte outa mig eller henne nu här.

Hon försvann till USA. Med en läkare.

Saknar henne så mycket. Men jag har en egen livskamrat sen 42 bast. men ändå.

Sånt här är svårt. Supersvårt.
Citera
2022-12-17, 00:53
Medlem
maxatdunders avatar
Kvinnor som vågar gå emot "feminister" och det jippot, speciellt i storstäder. Det är även sällan kvinnor ger komplimanger så det kan vara anmärkningsvärt.
Citera
2022-12-17, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferryinnash
På något sätt går alla män och kvinnor vidare och känner speciellt för många andra genom livet, men finns det en viss kvinna som män aldrig glömmer? Om det är så, vad är det för kvinna? Måste han ha legat med henne för att hon ska bli en sådan kvinna för honom eller kan det räcka med ett stort intresse han haft för henne utan att någonsin ens kysst henne? Möjligen bara kramats mycket nära där kropparna verkligen rört vid varandra under den långa kramen. Dela med er av era egna och andras erfarenheter som ni känner till.

Jag tror de extra tokiga mardrömskvinnorna alltid kommer vara kvar i huvudet även på den mest förhärdade storknullare på tresiffrigt. Blir man rädd för en kvinna så tror jag man kommer ihåg henne hur mycket och många man än sätter på.

Nu har jag inte vart med särskilt många, så jag kommer ihåg alla (*) även de tokiga

(* Finns en kvinna som hävdar att vi legat fast vi inte gjort det, vid det tillfället hade jag bara legat med en dessutom. Man borde väl komma ihåg den andra i livet? Kommer ihåg tydligt att jag blev friendzonad när jag försökte ragga på henne på en fest, men ett år senare hävdade hon att vi hade legat vid det tillfället och hon har hävdat det här så bestämt och detaljerat så många ggr att jag tvivlar på mitt eget minne. jag önskar att vi gjorde det där, det är inte så att jag skulle haft något emot att ha gjort det där med henne, men att vi faktiskt gjorde det är förmodligen inte sant. till 99%)
Citera
2022-12-17, 07:40
Medlem
Citat:

Tror inte det handlar om en viss typ av kvinna eller att det är något könsspecifikt. Många har nog en 'the one who got away' som man kan sitta och vara nostalgisk över och fundera över hur livet kunnat se ut tillsammans med.
Citera
2022-12-17, 08:04
Medlem
Det är inte en typ. Men jag törs säga att det finns oftast en specifik kvinna man aldrig glömmer. Ungdomskärleken, hon man aldrig fick eller nått annat.
Citera
2022-12-17, 09:10
Medlem
Citat:

Det finns säkert ett 20tal unika kvinnor som jag aldrig kommer att glömma.
Sexet var en viktig del, ja.
Citera
2022-12-17, 10:15
Medlem
grungewhores avatar
Det man saknar eller inte kan glömma är framförallt den man själv under en tidig period i livet hängde upp mycket av sina framtidsplaner på och som man tänkte sig en familj med men som inte blev av.

Jag tänkte ofta på en kvinna som "mitt livs kärlek", hon lämnade mig när jag var 23 och lever sedan flera decennier med den man hon lämnade mig för. Uppenbarligen hennes livs kärlek.

Men, efter många förhållanden och år så är det henne jag fortfarande tänker på som "tänk om det hade varit vi". Rent objektivt förstår jag ju att det är min dåtida oerfarenhet som spökar, jag har trots allt investerat i och förlorat betydligt viktigare personer i mitt liv, men min mänskliga önskan att se helheter gör det för mig oavslutade med henne till något jag inte helt kunna släppa.
Citera
2022-12-17, 10:19
Medlem
Pungpuckels avatar
Jodå ett antal.

Men såhär i efterhand så var det ingen riktig kärlek, det hade troligtvis helt gått åt pipan om jag satsat på ett liv med dom.
Jag var bara kåt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in