Citat:
Ursprungligen postat av
HeyWired
Nej jag tror inte Lisa hade tyckt om konkurrensen. Tidigare var det hon som hade både Rebecca och tysken lindade runt sitt finger och jag håller det som osannolikt att hon varit benägen att dela med sig av deras uppmärksamhet. Men å andra sidan så skulle de kunna förenas i sitt ambivalenta hat mot myndigheterna. Det är inte ovanligt att vilt främmande människor krokar arm och enas om de mest bisarra sakerna, trots att de i grund och botten står väldigt långt ifrån varandra. Titta på marschen mot coronarestriktionerna - där kunde vi se NMR kroka arm med nerrökta kristallhealing-människor.
Klart du ska skicka glasen - även om de lever i misär så förtjänar de att dricka öl med elegans.
Delar i stort den bilden, men kring Rebecca anser jag lite i riktningen att hon är som hon är, oavsett vem som står intill. Hon är den lite tystare och lugnare parten som någon enstaka gång levererar en blixt.
Jag ser en rätt stabil ung kvinna faktiskt, ingen pushover.
Lisa är en renodlad Alfa - en titel som numera Emil försöker göra anspråk på, vad det verkar. Han domderar och predikar, så jag tror verkligen inte dom hade dragit jämnt i längden, även om det kan funka ett tag likt liknelsen du gör med den där marschen.
Det är dock nått annat att bo under samma tak. Det hade en NMR-soldat och en kristallhealing/energi-sten-samlande hippie aldrig kunnat göra.
På tal om beslut, så är det även intressant att Tysken valt att inte publicera videos efter gårdagens event. Han säger att man filmat rubbet, men detta sparas som bevis.
Det finns även ett intressant beslut i att runda av dagens video med att öppet hota polisen Ove.
Ölglas övervägs starkt.
Emil är ung, jag kan inte kräva av honom att han skall veta allt i världen, och Tysken kommer troligtvis från DDR så inte heller där kan jag faktiskt kräva att han vet hur viktigt det är med glas till veteöl.
Detta skall lösas på något vis.