2023-02-09, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ma1964
Hon kom inte upp när jag sökte på R. B. Men nu är tydligt att fortfarande är skriven på samma adress. Kanske man är tvungen att skriva alla förnamn på henne numera för att få upp rätt person.

Varför håller du på söker upp var hon är skriven öht? Vad har det med materialet de producerar att göra? Låt henne vara ifred och nöj dig med det de har på tuben.
Senast redigerad av RA_86 2023-02-09 kl. 19:59.
Citera
2023-02-09, 19:59
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RA_86
Varför håller du på söker upp var hon bor öht? Vad har det med materialet de producerar att göra? Låt henne vara ifred och nöj dig med det de har på tuben.

Lika bra att låsa denna tråd. Muppar som dig tycker att specifika detaljer inte är okej att skriva. Lägger vi ihop vad alla andra muppar också tycker - ja då finns det inget mer att diskutera då allt är förbjudet att diskutera
Citera
2023-02-09, 20:01
Medlem
Kan Rebecca ha blivit misshandlad och inte visas i bild pga blåtira eller något? 😱
Citera
2023-02-09, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Lika bra att låsa denna tråd. Muppar som dig tycker att specifika detaljer inte är okej att skriva. Lägger vi ihop vad alla andra muppar också tycker - ja då finns det inget mer att diskutera då allt är förbjudet att diskutera

Var ju iofs inte till dig jag skrev men.....
Svara på frågan istället för att angripa. Men det kanske är för svårt att hitta ett svar?
Vad har hennes folkbokföring att göra med deras material? och då DERAS material inte vad folk skriver i kommentarer på YT eller här på FB.

Nä just det inte ett förbannat dugg. (Även därför du inte kunde svara)
Citera
2023-02-09, 20:09
Medlem
rotesaus avatar
Noterat att dom fortsätter dricka Erdinger rakt ur flaskan!
Trots min tidigare invändning mot detta! (Vilket även Emil kommenterar)

Emil, nu ska jag förihelvete förklara för dig, för det handlar inte bara om att smaken sitter i glaset som material.
Att slå upp Erdinger i ett veteöl-glas görs för att vända och fördela vetekornen och mixa runt det.
I flaskan är det lätt skiktat, som er bensin/vattenblandning.

Man vill också sänka kolsyrehalten en aning, samt stoppa syre från att nå ölen för behålla aromer inom ölen.
Detta görs med skumkronan du får genom att slå upp ölen i ett anpassat veteöl-glas.
Det duger ej med vanligt ölglas, då det måste vara smalt i botten så blandningen blir häftig och brutal från första droppen som hölls i glaset, och att skummet bildas upp ända från botten.

Man börjar sakta hälla, och ökar sedan tempot vartefter ölglaset växer i diameter.
Att slå upp en Erdinger så den blandas korrekt är en konst som tar ett halvt liv att lära sig, men man måste nog härstamma från Bayern för att begripa detta.
Citera
2023-02-09, 20:14
Citat:
Svara på frågan istället för att angripa. Men det kanske är för svårt att hitta ett svar?
Vad har hennes folkbokföring att göra med deras material? och då DERAS material inte vad folk skriver i kommentarer på YT eller här på FB.

Vi diskuterade att hon potentiellt skulle flytta och isåfall var. Då är hennes folkbokföringsadress ytterst relevant.

Sen får du tycka vad du vill om att vi diskuterar det. Skriv dagbok och sluta spy i tråden ditt mähä.
Citera
2023-02-09, 20:17
Medlem
Jofandus avatar
Citat:

Nej du skrev inte till mig, men jag blir så förbannad less på sånna som dig som går in här och ”tycker” att det ena efter det andra är olämpligt att diskutera. Och det handlar till 99% alltid om just Rebecca och inte Tysken, Lisa och Emil. Jag har läst på Flashback i närmare 20 år och aldrig sett något liknande.

Vad fan ska jag svara tycker du? Det är inget konstigt att det diskuteras allt som rör huvudpersonerna i ett Flashback-ämne. Huvudpersonerna nämnde jag i stycket ovan.
Citera
2023-02-09, 20:22
Medlem
Marmoths avatar
Jag håller med de som tycker att all fokusering på Rebecka och hennes utseende, eventuella sexliv med Emil och hur de tolkar att hon känner är helt ovidkommande.

Ja, om hon har flyttat eller inte och vars hon är bokförd kan vara intressant men alla ni som är kära i henne snälla starta en ny tråd.

Citera
2023-02-09, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Nej du skrev inte till mig, men jag blir så förbannad less på sånna som dig som går in här och ”tycker” att det ena efter det andra är olämpligt att diskutera. Och det handlar till 99% alltid om just Rebecca och inte Tysken, Lisa och Emil. Jag har läst på Flashback i närmare 20 år och aldrig sett något liknande.

Vad fan ska jag svara tycker du? Det är inget konstigt att det diskuteras allt som rör huvudpersonerna i ett Flashback-ämne. Huvudpersonerna nämnde jag i stycket ovan.

Eftersom du inte klarar av att svara på frågan kan du hålla tassarna borta från tangenterna helt. Sen komma med försök till personliga påhopp, säger som tysken Wow Wow Wow Super

Verkar som att en hel del här på FB svalde tyskens Erdinger reklam för det luktar alkohol om många kommentarer
Citera
2023-02-09, 20:26
Medlem
Intressant beslut av tysken att inte visa något mer av evighetsmaskinen innan den stora finalen. Det kan inte tolkas på något annat sätt än att konceptet havererat och att de inte har en aning om hur de ska komma vidare. Svettig situation för Emil vars existensberättigande i huset står i relation till att skrothögen ska kunna köras på vatten.

Satt förresten och tänkte på hur allt hade utspelat sig om Lisa fortfarande varit på plats. Undra om hon hade köpt konceptet rakt av och accepterat Emil eller om hon bemött det med skepsis. Lite som att singla slant när det gäller att sätta sig in i hennes eventuella resonemang.
Citera
2023-02-09, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Jag håller med de som tycker att all fokusering på Rebecka och hennes utseende, eventuella sexliv med Emil och hur de tolkar att hon känner är helt ovidkommande....

Ja, om hon har flyttat eller inte och vars hon är bokförd kan vara intressant men alla ni som är kära i henne snälla starta en ny tråd.

Håller med till fullo.
De personer som är förälskade i personen Rebecka och fokuserar på hennes utseende och sexliv. Starta en ny tråd där ni kan diskutera detta.
Citera
2023-02-09, 20:42
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Håller med till fullo.
De personer som är förälskade i personen Rebecka och fokuserar på hennes utseende och sexliv. Starta en ny tråd där ni kan diskutera detta.

Om du inte vill diskutera Doghouse och dess deltagare vad fan gör du här? Ta din vita häst och rid vidare till nån annan tråd där du kan rädda någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in