2022-12-17, 03:14
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Ja juste. Det täcker ju VERKLIGEN kostnaderna vi har haft. Betalade nog närmare 30k överpris förra vintern, får tillbaka 10. Juste, glömde det.

Ja vi som villaägare skall iallafall inte ha några bidrag.

Det är vår jävla paradgren, gödsla med bidrag till allt och alla så fort det är någon uppförsbacke, som vi själva skapat dessutom.

Nej, vi kan dra åt helvete. 😊
Citera
2022-12-17, 03:19
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Tar ju 4 minuter att bara få upp varmvattnet i princip. Iallafall där jag bor. Sen 10 min för att bli varm överhuvudtaget ifrån nacken o över rygg. Därefter kan man ju påbörja den riktiga duschningen.

Nej, träffade på en sådan som barn. Man fick inte duscha längre än 4 min o kranen skulle stängas av däremellan.

Man frös ju för fan mer efteråt än vad man gjorde innan.
Citera
2022-12-17, 03:27
Medlem
JaredLetos avatar
Gött samhälle vi har fått. Hoppas att ni slängde ert röstkort när ni fick hem det och fortsätter att göra det var fjärde år. En jävla duschklocka alltså? Jag undrar vad nästa manick bli som de skickar hem till alla privatpersoner. Inte en chans att jag hade accepterat ett sådant krav.
Citera
2022-12-17, 03:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness

Jaha, och skulle detta vara något negativt? Att frysa är nyttigt och stärkande så länge det inte går så långt att du fryser ihjäl.
Citera
2022-12-17, 03:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Gött samhälle vi har fått. Hoppas att ni slängde ert röstkort när ni fick hem det och fortsätter att göra det var fjärde år. En jävla duschklocka alltså? Jag undrar vad nästa manick bli som de skickar hem till alla privatpersoner. Inte en chans att jag hade accepterat ett sådant krav.

Gnäll, gnäll och mera gnäll. Folket får de politiker de förtjänar.
Citera
2022-12-17, 03:30
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Whut?

Det är ju just därför man slänger röstkortet.
Senast redigerad av JaredLeto 2022-12-17 kl. 03:38.
Citera
2022-12-17, 03:33
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Tar ju 4 minuter att bara få upp varmvattnet i princip. Iallafall där jag bor. Sen 10 min för att bli varm överhuvudtaget ifrån nacken o över rygg. Därefter kan man ju påbörja den riktiga duschningen.

Nej, träffade på en sådan som barn. Man fick inte duscha längre än 4 min o kranen skulle stängas av däremellan.

Är det sant?!?
Jävlar vad hårt liv.
Citera
2022-12-17, 03:34
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Jaha, och skulle detta vara något negativt? Att frysa är nyttigt och stärkande så länge det inte går så långt att du fryser ihjäl.
Ja, om man är konstant kall om rygg o över njurar så är de det.

Men är du en biff ätande fläskis så förstår jag varför du inte har några problem med det. För att få en biff går det åt mellan ca 2000-3000 liter vatten. O då syftar jag på DRICKBART VATTEN som börjar bli ett världsproblem på riktigt. Däremot så behöver det ju inte vara drickbart vatten som man duschar med förutom de sista 10 literna kanske.
Citera
2022-12-17, 03:37
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:

Gnäller man såhär mycket redan, med vuxna karlar som beklagar sig i tråden för att bara schampot skall sitta i i 3 minuter, och sedan skall man ju ha balsam i också, och allt vad det är, så kan man ju fundera på hur mycket gnäll det skall bli framöver.
Citera
2022-12-17, 03:37
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Är det sant?!?
Jävlar vad hårt liv.
Mat allergier kan ställa till det ja. Så pass att kroppen blir frusen. Hur kul är det då att frysa ännu mer efteråt? Bättre att förbjuda dusch helt istället då isåfall. För inte fan blir ni rena i röven i vilket fall som helst på era 4 minuter. Det ända ni gör är att sprida runt skiten överallt på eran kropp istället.
Citera
2022-12-17, 03:39
Medlem
Citat:
Meditation?

Du vet inte vad meditation är ifall du tror att det görs bäst i varmduschar. Riktiga munkar mediterar på spikmattor eller sitter i stengrottor veckor i streck just för att göra det så obekvämt som möjligt för sig.

Vill du meditera i duschen så gör det i kallt vatten. Det ska göra ont. Lidande är vägen till upplysning, inga jävla varmduschar.

Det var nog det absolut värsta jag hört faktiskt. Jag skiter i vad munkarna gör, jag kör min egna bekväma duschmeditation. Kalla det vad du vill, så länge man blir avslappnad och det minskar stress.
Citera
2022-12-17, 03:40
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ja, om man är konstant kall om rygg o över njurar så är de det.

Men är du en biff ätande fläskis så förstår jag varför du inte har några problem med det. För att få en biff går det åt mellan ca 2000-3000 liter vatten. O då syftar jag på DRICKBART VATTEN som börjar bli ett världsproblem på riktigt. Däremot så behöver det ju inte vara drickbart vatten som man duschar med förutom de sista 10 literna kanske.

Jag började citera ditt förra inlägg, men så ångrade jag mig.
Du fortsätter dock i samma stil.

”Schampot måste sitta i i 3 minuter, och sedan skall jag ju ha balsam också”

Och sedan är det kallt, och vatten är ett världsproblem.

Sluta vara Gay.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in