• 3
  • 4
2022-12-14, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mairburg
Sen när har en kvinna skrivjit klart och tydligt, vill du knulla? Hon säger massage och hoppas att mannen leder in det på sex om känslan är bra och de har kemi. En kvinna är aldrig rak med vad hon vill och det menar jag är kvinnors eget fel eftersom ibland är massage lika med sex och ibland är det våldtäkt. Så när ska man veta med dessa vuxenbebisar.

Du kan väl fråga: vill du ha sex?

Svarar hon ja: ja
Svarar hon nej: nej

Jag tror, baserat på ditt sätt att resonera, att du skulle knulla en utslagen kvinna och skylla på att hon inte skulle ha druckit alkohol om hon inte ville bli knullad.
Citera
2022-12-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Brukar det för övrigt inte ligga en hund begraven när folk har 0101 i sitt personnummer?

Kom väl till Sverige 2010 som "15-åring" utan pass... känns som ett hitte-på personnummer...

Gött att Stina från Örebro kan ta sina teorier och dra... om hon nu hatar vita svenska män så mycket varför inte flytta till ett passande land? Typ Afghanistan...
Senast redigerad av MickusDickus 2022-12-14 kl. 15:44.
Citera
2022-12-14, 15:50
Medlem
Statsminister2030s avatar
Usch jag har varken sympati för gärningsman eller offer. Äcklig våldtäktsblatte som borde deporteras och äcklig Tinderhora. . Klart att Tinderhoran va sugen på lite halalkorv, men den lågintelligente blatten var för på och det hela slutade med en anmälan..
Citera
2022-12-14, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Du kan väl fråga: vill du ha sex?

Svarar hon ja: ja
Svarar hon nej: nej

Jag tror, baserat på ditt sätt att resonera, att du skulle knulla en utslagen kvinna och skylla på att hon inte skulle ha druckit alkohol om hon inte ville bli knullad.
Haha nej det har hänt och jag gjorde ingenting. 😉
Citera
2022-12-14, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Läsförståelse är inte din starka sida va? Fascinerande att inte kunna förstå vad som stod i trådstarten när den var så kort. Jag ska försöka att på lätt svenska förklara för dig. Kvinnan bjöd hem mannen för att ge honom massage. Mannen nöjde sig inte med detta utan tvingade till sig sex, detta är då vad som kallas för våldtäkt.
Sen tänker jag rädda dig från framtida fängelsedomar. Massage betyder absolut inte att man alltid ska ha sex.
Du ska nog inte kalla andra för idioter med tanke på att du uppenbarligen har en kognitiv funktionsnedsättning

mycket bra skrivet,finns väldigt många mongon här inne som förmodligen begått våldtäkter själva..
Citera
2022-12-14, 16:26
Medlem
Blir så förbannad när jag läser vissa inlägg i tråden! Det spelar väl för i h-e ingen roll om en tjej bjuder hem en Tinderdejt för massage eller inte, hon ska inte bli våldtagen oavsett!!!
Blir mörkrädd när vissa skriver att hon får skylla sig själv osv. Seriöst?! Om er flickvän blir våldtagen någon gång kommer ni ändra er inställning tror jag, det förstör många tjejers liv så oerhört stötande när vissa av resonerar som ni gör,!
Läskigt att vissa av er dessutom drar slutsatser vs massage och sex, gissningsvis fattar ni inte heller att ett nej alltid är ett nej!
Ingen ska behöva bli våldtagen, oavsett om man är onykter eller inte och oavsett vem man dejtar osv. Ingen! All skuld ska läggas på de äckliga svinen som våldtar, offret ska respekteras! Inte svenska kvinnors fel att störda äckel invaderat landet och inte vet hur man behandlar en kvinna! Jag mår illa över hur någon vettig svensk, oavsett kön kan försvara dessa äckel och dessutom skuldbelägga offren - bara så vidrigt!
Citera
2022-12-14, 16:38
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen444
Blir så förbannad när jag läser vissa inlägg i tråden! Det spelar väl för i h-e ingen roll om en tjej bjuder hem en Tinderdejt för massage eller inte, hon ska inte bli våldtagen oavsett!!!
Blir mörkrädd när vissa skriver att hon får skylla sig själv osv. Seriöst?! Om er flickvän blir våldtagen någon gång kommer ni ändra er inställning tror jag, det förstör många tjejers liv så oerhört stötande när vissa av resonerar som ni gör,!
Läskigt att vissa av er dessutom drar slutsatser vs massage och sex, gissningsvis fattar ni inte heller att ett nej alltid är ett nej!
Ingen ska behöva bli våldtagen, oavsett om man är onykter eller inte och oavsett vem man dejtar osv. Ingen! All skuld ska läggas på de äckliga svinen som våldtar, offret ska respekteras! Inte svenska kvinnors fel att störda äckel invaderat landet och inte vet hur man behandlar en kvinna! Jag mår illa över hur någon vettig svensk, oavsett kön kan försvara dessa äckel och dessutom skuldbelägga offren - bara så vidrigt!

Vem i helvete bjuder hem en blatte på lite massage? Tinderhoran borde steriliseras så hon inte kan föra sina värdelösa WT gener vidare . .
Citera
2022-12-14, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen444

Problemet är att det är ingen ide att bli arg/irriterad/upprörd här. Alla anonyma Flashisar som häver ur sig en massa äckel och kommentarer har ingen förmåga att visa empati/förståelse.

Det enda man får hoppas på är att ingen kvinna (eller man) behöver träffa på dem/utsättas för deras åsikter.
Citera
2022-12-14, 18:38
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mairburg
Sen när har en kvinna skrivjit klart och tydligt, vill du knulla? Hon säger massage och hoppas att mannen leder in det på sex om känslan är bra och de har kemi. En kvinna är aldrig rak med vad hon vill och det menar jag är kvinnors eget fel eftersom ibland är massage lika med sex och ibland är det våldtäkt. Så när ska man veta med dessa vuxenbebisar.

Att hon säger "nej" eller stretar emot bör vara ett tecken på att du är på väg att utföra en våldtäkt och inte ett frivilligt sex.
Saknar du förmågan att skilja våldtäkt från frivilligt sex ska du nog undvika det helt och hållet tror jag.
Citera
2022-12-14, 20:05
Medlem
Är det rätt att babben döms till fängelse? Helt klart.

Hur efterblivet är det som tjej att bjuda hem en babbe från tinder man inte träffat innan kl 23 på kvällen för att få en massage, på en skala 1-10? 11
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in