Citat:
Ursprungligen postat av
Leif-o-billy
Läsförståelse är inte din starka sida va? Fascinerande att inte kunna förstå vad som stod i trådstarten när den var så kort. Jag ska försöka att på lätt svenska förklara för dig. Kvinnan bjöd hem mannen för att ge honom massage. Mannen nöjde sig inte med detta utan tvingade till sig sex, detta är då vad som kallas för våldtäkt.
Sen tänker jag rädda dig från framtida fängelsedomar. Massage betyder absolut inte att man alltid ska ha sex.
Du ska nog inte kalla andra för idioter med tanke på att du uppenbarligen har en kognitiv funktionsnedsättning
Klart jag fattar att man inte ska våldta. Men ska man bli masserad så går man väl till en massör. Eller hur?
Jag har flera gånger varit med om att kvinnor vill ha massage av mig och det slutar i sex. Aldrig varit med om att jag har masserat en kvinna och sen inte haft sex. Masserat nån manlig kollega har hänt men på jobbet och i en annan miljö. Så kvinnor ska lära sig vilka signaler de sänder ut eftersom kommunikation i en kvinnas värld kan ge uttryck för många olika saker. Tvärtomspråk är det inte män som har uppfunnit så du vet.
Sen går man knappast ut på tinder om man vill bli masserad. Föreställ dig att det är en kvinna som våldtagit en man så hade du genast sagt det jag säger fast till mannen. Skillnaden är att du är en vidrig inavlad cpunge som vill påstå att kvinnan inte har del i det här. Tror du på riktigt att män är på tinder för att massera kvinnor helt gratis så är du helt psyko som inte har kol på mänskliga instinkter.
Skulle en kvinna sagt att hon vill bli masserad så hade jag
förväntat mig att det kan leda till sex men gör det inte det så är det helt ok.