Citat:
Ursprungligen postat av
deepwww89
Efter att en flyttfirma hade lurat min föredetta och maganiserat mina saker så ber dom mig att hämta mina saker mot betalning.
Jag börja ifrågasätta betalningen på 1000kr då får jag ett hot om att jag ska passa mig och borde veta vem idris fakhro är.
Undrar vad det har med saken att göra då får jag ett annat samtal som utger sig för idiris och dödshotar mig samt ber mig betala 5000kr istället nu för att hämta sakerna eller så kommer jag få problem.
Efter lite googling på arnesflytt som dom kallar sig så inser jag att detta är en bluff firma som lurar folk på pengar.
Vad ska man göra??
Arnesflytt ägs av idris fakhro. Har alla sms och samtal inspelade.
Jag är rädd för mitt liv och mina saker.
Fy f.
Be Stenevi och Bolund o Co åka och hämta dina grejer. Och betala. De kan kan säga att de är så glada att de här snubbarna har kommit med sin fina kultur som är så mycket bättre än vår tråkiga hit till Sverige och att de, Stenevi o Co, minsann inte är några rasister som har fördomar, de vet ju så väl vilka goa och trevliga människor det här är - och så vidare i oändlighet. Stenevi bjuder säkert på en kyss eller två och oj 50 000kr var det nu ja, men jovisst det är så klart rimligt. Jaha, lite stryk får vi också, men så skönt. Jo, jo och nej inte rasist och ni är underbara människor, de där SDarna de, de är dåliga ooooh ooh oh och faaarliga.