• 1
  • 2
2022-12-12, 18:22
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1019108

"Personal på Systembolaget i Norberg larmade polisen vid 16-tiden på måndagen.

– En kvinna hade slängt och rivit ned väldigt många flaskor. Hon ska även ha förstört vinboxar med ett stickande föremål, säger Ola Österling, presstalesperson på polisen.

Kvinnan skadades lindrigt i samband med händelsen och greps av polis på plats. Ingen annan person kom till skada."

Fick hon inte handla pga berusning? Måste varit en rejäl snefylla iså fall.
Citera
2022-12-12, 18:25
Medlem
gnuhests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttsenastenytt
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1019108

"Personal på Systembolaget i Norberg larmade polisen vid 16-tiden på måndagen.

– En kvinna hade slängt och rivit ned väldigt många flaskor. Hon ska även ha förstört vinboxar med ett stickande föremål, säger Ola Österling, presstalesperson på polisen.

Kvinnan skadades lindrigt i samband med händelsen och greps av polis på plats. Ingen annan person kom till skada."

Fick hon inte handla pga berusning? Måste varit en rejäl snefylla iså fall.

Spola kröken! Bra initiativ av kvinnan.
Citera
2022-12-12, 18:29
Medlem
shaktas avatar
Kan de vara från en kultur där Alkohol inte står så högt i kurs ? Har väl hänt förut om jag inte misstar mig.
Citera
2022-12-12, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Kan de vara från en kultur där Alkohol inte står så högt i kurs ? Har väl hänt förut om jag inte misstar mig.
Hon kanske bara var ap-radar?
Mina fem cent är en gissning på psyksjuk pundar-alkis som hade helt slut på stålar. Men det är ju bara en gissning.
Citera
2022-12-12, 18:33
Medlem
Citat:

Ett slags personligt Jihad mot det allra värsta med det sekulära grissamhället? Ja nån sån flaskvandal gick loss på ett systembolag för inte så värst längesedan. Var väl max nåt år sen, kommer inte ihåg var dock.
Citera
2022-12-12, 18:39
Medlem
vonDys avatar
Citat:

Ja..Minns en nerdekad kvinna i Malmö,afrikanskt ursprung,Som härjade såväl på gator som på Systemet på 90-talet.
Hon var läskig.
Tror dock att alla kan bli fast i missbruk.Och bli obehagliga då.
Citera
Medlem
De här två borde kunna ha en tinder-träff. Liknande intressen: (FB) Skövde, systembolaget utrymt 210322 man slår sönder flaskor med tillhygge
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Ett slags personligt Jihad mot det allra värsta med det sekulära grissamhället? Ja nån sån flaskvandal gick loss på ett systembolag för inte så värst längesedan. Var väl max nåt år sen, kommer inte ihåg var dock.

Skövde fick uppleva något liknande;

(FB) Skövde, systembolaget utrymt 210322 man slår sönder flaskor med tillhygge
Citera
2022-12-12, 19:36
Medlem
BananShans avatar
Låter inte som snedfylla, låter som en allvarlig drogutlöstpsykos men visst hon var säkert berusad men säkert intagit droger. Skulle tro att det är en känd missbrukare i Norberg som tappat det helt.
Citera
2022-12-12, 20:22
Medlem
Ingen som vet vem kvinnan är?
Citera
2022-12-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubblan32
Ingen som vet vem kvinnan är?

Inte än men hoppas det kommer fram snart
Citera