• 1
  • 2
2022-12-12, 16:58
Medlem
dragonsneezes avatar
Om jag tar bort min annons från blocket.se

Kan köpare fortfarande se vår konversation då? Råkat ut för en kriminell köpare som säger att han håller på att begå rån och kommer ringa mig kl 18 eller 19.

Korkad som jag är så har jag länkat mitt schibsted konto med blocket och insåg inte att mitt riktiga namn användes som visningsnamn så nu vet han ju vem jag är liksom.

Ska jag ringa polisen? Behöver svar och tips SNABBT! Vem vet 1 och 3 så kommer han hit och sätter en kula i huvudet på en så jag fruktar lite för mitt liv just nu.
Citera
2022-12-12, 17:00
Medlem
Ja han kan se eran chatt.
Citera
2022-12-12, 17:00
Medlem
jontebojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragonsneeze
Om jag tar bort min annons från blocket.se

Kan köpare fortfarande se vår konversation då? Råkat ut för en kriminell köpare som säger att han håller på att begå rån och kommer ringa mig kl 18 eller 19.

Korkad som jag är så har jag länkat mitt schibsted konto med blocket och insåg inte att mitt riktiga namn användes som visningsnamn så nu vet han ju vem jag är liksom.

Ska jag ringa polisen? Behöver svar och tips SNABBT! Vem vet 1 och 3 så kommer han hit och sätter en kula i huvudet på en så jag fruktar lite för mitt liv just nu.
Ring polisen direkt.
Citera
2022-12-12, 17:01
Medlem
dragonsneezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Ja han kan se eran chatt.
Om jag tar bort mitt konto då? Ändrat visningsnamn i hopp om att han ska glömma av mitt riktiga namn!
Citera
2022-12-12, 17:02
Medlem
Citat:
Om jag tar bort mitt konto då? Ändrat visningsnamn i hopp om att han ska glömma av mitt riktiga namn!
Anmäl snubben?
Citera
2022-12-12, 17:03
Medlem
dragonsneezes avatar
Citat:
Anmäl snubben?
Gjorde det via blocket, men han använder inte sitt riktiga namn som visningsnamn. Funderar ändå på att ringa polisen och polisanmäla.
Citera
2022-12-12, 17:04
Medlem
Citat:
Gjorde det via blocket, men han använder inte sitt riktiga namn som visningsnamn. Funderar ändå på att ringa polisen och polisanmäla.
Självklart menade jag anmäla hos polisen. Att du anmäler blatten till Blocket gör ju ingen nytta.
Citera
2022-12-12, 17:04
Medlem
jontebojs avatar
TS ring polisen nu!!!

Varför tvekar du? Ju längre du väntar ju mer riskerar du att ditt liv hamnar i livsfara. Du har 1 - 2 timmar på dig. Polisen borde hinna dit i tid om ni bestämt plats och tid för träff.
Citera
2022-12-12, 17:06
Medlem
dragonsneezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonteboj
TS ring polisen nu!!!

Varför tvekar du? Ju längre du väntar ju mer riskerar du att ditt liv hamnar i livsfara. Du har 1 - 2 timmar på dig. Polisen borde hinna dit i tid om ni bestämt plats och tid för träff.
Får nog göra det. Sitter med numret 112 inslaget på min mobil här och nu.
Citera
2022-12-12, 17:20
Medlem
Peterheterhans avatar
Citat:
Självklart menade jag anmäla hos polisen. Att du anmäler blatten till Blocket gör ju ingen nytta.
Hahaha vilken djävla lirare!
Citera
2022-12-12, 17:36
Medlem
dragonsneezes avatar
Då har jag polisanmält!

Läste i tidningen nu att det varit väpnat rån i stan så jag skulle inte bli förvånad om det är samma person som försöker köpa min vara på blocket. Alla klockslag stämmer in dom med.
Citera
2022-12-12, 17:56
Medlem
jontebojs avatar
Citat:
Då har jag polisanmält!

Läste i tidningen nu att det varit väpnat rån i stan så jag skulle inte bli förvånad om det är samma person som försöker köpa min vara på blocket. Alla klockslag stämmer in dom med.
Låter inte bra det där. Se till att du har din bil redo eller någonting så du kan åka därifrån ifall han kommer hem till dig. Spana och håll utkik.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in