2022-12-10, 11:57
Medlem
Som rubriken lyder, jag har sedan ett halvår jobbat på bolaget och tänkte nu ta mitt samhälleliga ansvar att låta er kära flashbackare kasta skit på monopolet och fråga sådant ni alltid undrat.

Allt gott!
Citera
2022-12-10, 12:00
Medlem
Har ni personalrabatt?
Citera
2022-12-10, 12:01
Medlem
Bassplays avatar
Hur gamla måste ni tro att någon är innan dom "slipper" visa leg? Jag börjar bli trött på det och vet aldrig om den i kassan vill se.

Vad bedöms man på? Klädstil?
Rynkor i pannan?
Citera
2022-12-10, 12:06
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyngdfiltforever
Som rubriken lyder, jag har sedan ett halvår jobbat på bolaget och tänkte nu ta mitt samhälleliga ansvar att låta er kära flashbackare kasta skit på monopolet och fråga sådant ni alltid undrat.

Allt gott!

Eftersom folk på bolaget rekommenderar saker hit och dit, har ni själva druckit er till erfarenhet?
Citera
2022-12-10, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tyngdfiltforever

Allt gott!
Jag gillar systembolaget! Bra utbud och bra att ni inte säljer till ungdomar eller till fulla människor. Lite dyrt, men jag gillar höga skatter. Så för mig är det ok. Visst hade det varit smidigt med starköl på Hemköp. Men jag är säker på att jag hade druckit betydligt mer då.
Citera
2022-12-10, 12:12
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Fan hände med "The Outlooker"? Jag sörjer.
Citera
2022-12-10, 12:14
Medlem
che3s avatar
Brukar ni småsmutta på varorna?
Citera
2022-12-10, 12:16
Medlem
BananShans avatar
Vilka bestämmer vilka vinsorter som ni ska ta in i försäljning? Om jag har ett eget bryggeri hur gör man för att få sälja på bolaget sin öl? Tror de kollar om du verkar vara lite nervös och kan vara under 20. Blattar får nog ofta visa då det väldigt svårt avgöra ålder, de får ju skägg när de runt 11 år.

När jag var 15 kunde jag ha helskägg men å andra sidan så dricker inte jag så jag har inte handlat något på bolaget.
Senast redigerad av BananShan 2022-12-10 kl. 12:19.
Citera
2022-12-10, 12:17
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Hur gamla måste ni tro att någon är innan dom "slipper" visa leg? Jag börjar bli trött på det och vet aldrig om den i kassan vill se.

Vad bedöms man på? Klädstil?
Rynkor i pannan?
Var glad istället att du ser ung ut. Ta det som komplimang att de frågar efter legg.
Citera
2022-12-10, 12:18
Medlem
Saloths avatar
Vilka arbetstider och vilken lön har du?
Citera
2022-12-10, 12:18
Medlem
volvo666s avatar
Köpte rose för 19kr flaskan den smakade skit men vad gör det billig fylla måste blivit fel i ert system för det var otroligt billigt vad har ni för löjligt billiga alkoholer idag
Citera
2022-12-10, 12:19
Medlem
Vad får du/ni för introduktion till dryckerna?

Ser alltid någon som frågar en i personalen och sen ser man någon medarbetare från Systemet som svamlar om "rökig, fyllig, kittlande och blabla smak". Jag tänker det är helt omöjligt att de har prövat drycken själva men de babblar ändå som att de vore experter på precis varenda liten dryck i butiken.

Har du varit med om att någon kund tappat en dryck och att en flaska gått sönder inne i butiken? Och i så fall, vad gör ni då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in