Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-12-09, 21:44
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatbar
Har fått d-vitamin på recept och har dessutom började käka 25mg zink om dagen och 375 mg magnesium då jag läst att det ökar testo och man sover bättre på kvällarna.

Men behöver jag dessa tillskott? Äter en varierad kost ena dagen köttfärsås, nästa dagen rostbiff och rotfrokuter, nästa dag öl och macka ni ni fattar.
Det finns egentligen bara ett svar på frågan, kolla dina värden och du får svar direkt.
En kost kan slå olika på olika personer.
Citera
2022-12-11, 14:06
  #14
Avstängd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Lars Bern är en konspirationsteoretiker som inte har ett uns till utbildning inom medicin. Han har säkert en bättre utbildning än du visserligen. Har du gått ut gymnasiet?

Äsch, Lars Bern har aldrig haft fel om någonting. Ingen examen inom medicin förvisso, men efter sin cancersjukdom ett gediget intresse och extremt många lästimmar vad gäller forskarrapporter.
Dessutom är han gammal och fri att säga sin åsikt, vilket gör honom extra trovärdig..
Citera
2022-12-11, 14:12
  #15
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Äsch, Lars Bern har aldrig haft fel om någonting. Ingen examen inom medicin förvisso, men efter sin cancersjukdom ett gediget intresse och extremt många lästimmar vad gäller forskarrapporter.
Dessutom är han gammal och fri att säga sin åsikt, vilket gör honom extra trovärdig..

Haha, jag har svårt att avgöra om du är ironisk eller inte. Om du är ironisk så ber jag om ursäkt för min hårda ton tidigare i tråden. Om du inte är ironisk, så.. Each to their own I guess :-)
Citera
2022-12-14, 02:08
  #16
Avstängd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Haha, jag har svårt att avgöra om du är ironisk eller inte. Om du är ironisk så ber jag om ursäkt för min hårda ton tidigare i tråden. Om du inte är ironisk, så.. Each to their own I guess :-)

Nä, jag är inte ironisk.. Om du tror att du äger 5% av Berns klokskap lider du av akut hybris..
Så illa är det, stumpan.
Citera
2022-12-14, 02:10
  #17
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Nä, jag är inte ironisk.. Om du tror att du äger 5% av Berns klokskap lider du av akut hybris..
Så illa är det, stumpan.

Jag är rätt övertygad om att jag vet mer om medicin än Mr Bern. Jag har i alla fall, till skillnad från honom en relevant utbildning. Har du?
Citera
2022-12-14, 02:13
  #18
Avstängd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Jag är rätt övertygad om att jag vet mer om medicin än Mr Bern. Jag har i alla fall, till skillnad från honom en relevant utbildning. Har du?

Din sk utbildning är jack shit, då du visar prov på riktigt taskigt omdöme..
Citera
2022-12-14, 02:20
  #19
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Lars Bern är en konspirationsteoretiker som inte har ett uns till utbildning inom medicin. Han har säkert en bättre utbildning än du visserligen. Har du gått ut gymnasiet?

Agnes Wold är en konspirationsteoretiker.
Citera
2022-12-14, 02:23
  #20
Avstängd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Agnes Wold är en konspirationsteoretiker.

Det stämmer. Jag addar dig till min friend list..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback