2022-12-08, 11:20
Medlem
Vad tycks om Helvetesresan?
Citera
2022-12-08, 12:42
Medlem
S.O.Stolps avatar
Helvetesresan på Discovery+

Mattias Särnholm har länge haft en dröm: Att få ge sig iväg på MC och uppleva Sverige. Bara vägarna och naturen. Gott sällskap och god mat. Men verkligheten gör sig snart påmind och drömresan hotar att bli en helvetesresa.
Citera
2022-12-08, 13:05
Medlem
Märklig titel.

Att åka motorcykel genom Sverige kan väl inte ens med vild fantasi kallas en helvetesresa.
Citera
2022-12-08, 13:34
Medlem
kl4sseKocks avatar
Har sett två avsnitt tycker det är ”för lite” fokus på hoj åkandet.
Tycker snarare det går ut på allt runtomkring hur deltagarna känner inför och under resan, och dess sidoaktiviteter och analysera kring det.
Citera
2022-12-08, 14:07
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Märklig titel.

Att åka motorcykel genom Sverige kan väl inte ens med vild fantasi kallas en helvetesresa.
Början har varit SÅ lökig. Göra sig till o låtsas småbäckar o skit är svåra passager. Alla helt slut efter etapperna som om man skulle kör Paris -Dakar.
Citera
2022-12-08, 16:40
Medlem
XtraXs avatar
Minns jag fel eller berättade Särnholm att han har en diagnos Adhd eller liknande. Han dampade ju ur när Johan och den andre ville åka bil, allt skulle vara precis som han drömt om.
Citera
2022-12-09, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Minns jag fel eller berättade Särnholm att han har en diagnos Adhd eller liknande. Han dampade ju ur när Johan och den andre ville åka bil, allt skulle vara precis som han drömt om.
Jag får lite känslan av att det kan va olika diagnoser från A till Ö . Uppfattar inte han lika sympatisk som när han hjälpte folk.
Citera
2022-12-09, 11:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Har sett två avsnitt tycker det är ”för lite” fokus på hoj åkandet.
Tycker snarare det går ut på allt runtomkring hur deltagarna känner inför och under resan, och dess sidoaktiviteter och analysera kring det.

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Början har varit SÅ lökig. Göra sig till o låtsas småbäckar o skit är svåra passager. Alla helt slut efter etapperna som om man skulle kör Paris -Dakar.

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Såg två avsnitt men tänker inte se mer. För lite fokus på själva resan. Blev långtråkigt helt enkelt

Dessutom verkar Mattias vara en sjukt jobbig&krävande person.
Som ett stort flintskalligt barn med DAMP.
Citera
2022-12-09, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Såg två avsnitt men tänker inte se mer. För lite fokus på själva resan. Blev långtråkigt helt enkelt

Dessutom verkar Mattias vara en sjukt jobbig&krävande person.
Som ett stort flintskalligt barn med DAMP.
Citera
2022-12-09, 13:49
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Jag får lite känslan av att det kan va olika diagnoser från A till Ö . Uppfattar inte han lika sympatisk som när han hjälpte folk.

Exakt.
Citera
2022-12-09, 20:40
Medlem
VoktorDodkas avatar
Tog mig igenom första och några minuter av andra sen gick det inte längre, dynga. Den där Mattias gör sig inte bra i rutan, han skulle ha bytts ut mot Robert Gustavsson som även han åker hoj men har en bättre personlighet. Serien verkar bygga på att Mattias ska bestämma över de andra och dom ska vara hans statister, inte sevärt.
Citera
2022-12-13, 23:00
Medlem
kl4sseKocks avatar
Såg sista avsnitt nyss, samma gamla tugg och tankar om varandra och resan men framförallt MAT.
Det enda intressanta var när Hanna berättar om hur det kom sig hur hon ville ut och resan...vilket man ändå inte fick höra hela historien.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in