2022-12-07, 18:16
Medlem
Norra Stockholm. Skall ha tagit på kvinnornas underliv och bröst då de legat på britsen för behandling. Häktad för sexuellt ofredande och våldtäkt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...stat-patienter

Vem är GM? Svensk?

Johanna Björkman dna-expert känd från TV är mannens advokat men vill inte uttala sigci väntan på dom. Åklagaren yrkar på 2 år och 6 månaders fängelse.

Rättegång idag i Attunda tingsrätt. Att mannen som inte tidigare varit frihetsberövad nu häktas tyder väl på att han kommer fällas, eller?
Citera
2022-12-07, 18:30
Medlem
Hade det varit akupunktur el pressur så kanske det varit bef, men det här verkar mer underlivgt...

Men jag kan för lite om vilka ben som sitter i brösten och i vulvan:whoco5:

Allvarligt talat, när jag hör sånt här vet jag att det lika gärna kan vara hispiga brudar som elaka kriopraktorer
Senast redigerad av DETONERADE.DROMMAR 2022-12-07 kl. 18:33.
Citera
2022-12-07, 18:48
Medlem
halaltarzans avatar
Antar att det här är samma fall.....

Citat:
En kiropraktor i norra Stockholm är misstänkt för våldtäkt och sexuellt övergrepp mot en kvinnlig patient, och för sexuella övergrepp mot ytterligare två patienter. Brotten ska ha skett på mannens mottagning, enligt åtalet som har väckts i Attunda tingsrätt.

https://www.mitti.se/nyheter/kiropra...708.0e1a234521
Senast redigerad av halaltarzan 2022-12-07 kl. 18:51.
Citera
2022-12-07, 18:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DETONERADE.DROMMAR
Hade det varit akupunktur el pressur så kanske det varit bef, men det här verkar mer underlivgt...

Men jag kan för lite om vilka ben som sitter i brösten och i vulvan:whoco5:

Allvarligt talat, när jag hör sånt här vet jag att det lika gärna kan vara hispiga brudar som elaka kriopraktorer
Tjejerna blev kanske upphetsade och mannen agerade proffsigt och avböjde. Många kvinnor gillar inte att bli nobbade. Det är kvinnans privilegium anser många. Har själv tagit fram mobilen och börjat filma när jag ser konstiga signaler från kvinnor. På så sätt har jag avskräckt två polisanmälningar när jag nobbat tjejer som visat starkt tycke för mig. Män där ute, skydda er. Mobilkameran kan vara din bästa vän.
Citera
2022-12-07, 19:40
Medlem
Låtsas jobb grundad på pseudovetenskap som går ut på att ta på människor. Dvs antingen förstår utövarna inte att det är hokus pokus eller så har dom låg moral och väljer att arbeta med ett bedrägligt yrke.

Chockad att det här inte är ett större problem.
Citera
2022-12-07, 20:13
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Tjejerna blev kanske upphetsade och mannen agerade proffsigt och avböjde. Många kvinnor gillar inte att bli nobbade. Det är kvinnans privilegium anser många. Har själv tagit fram mobilen och börjat filma när jag ser konstiga signaler från kvinnor. På så sätt har jag avskräckt två polisanmälningar när jag nobbat tjejer som visat starkt tycke för mig. Män där ute, skydda er. Mobilkameran kan vara din bästa vän.

Helt osannolikt. Kvinnor får knulla närhelst de vill, det står massor av män på kö. Inte fan söker de vård för att få sex.
Citera
2022-12-07, 20:44
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MendelMu
Låtsas jobb grundad på pseudovetenskap som går ut på att ta på människor. Dvs antingen förstår utövarna inte att det är hokus pokus eller så har dom låg moral och väljer att arbeta med ett bedrägligt yrke.

Chockad att det här inte är ett större problem.

50-talet ringde och frågade om du hade lust att lämna tebax lite åsikter.

Du är ju bra blåst om du tror att kiropraktik är som Osteopati.

Mvh
Citera
2023-01-26, 19:13
Medlem
spoilers avatar
"Mannen dömdes därför på alla åtalspunkter, en våldtäkt och fem fall av sexuellt övergrepp, till två år och tre månaders fängelse."

https://www.mitti.se/nyheter/kiropra...422.c99f6648a0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in