• 1
  • 2
2022-12-07, 16:01
Medlem
NuclearReactors avatar
Enligt Kungsbackaposten anhlls en man i sin frnvaro misstnkt fr grovt narkotikabrott och har nu begrts hktad.
r den misstnkte funnen? Kungsbacka/Vallda kan vl inte vara s stort, ngon som vet mer, t ex vad fr narkotika, omstndigheter och vem den misstnkte r?

https://www.kungsbackaposten.se/nyhe...ott-1.87357898
Citera
2022-12-15, 10:39
Medlem
Ra*mu* *trm frn Vallda har ju tidigare haft karrir inom detta omrde och ven avtjnat en fngelsedom. Kan det mjligtvis rra sig om honom?

*=S
Citera
2022-12-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unkownperson
Ra*mu* *trm frn Vallda har ju tidigare haft karrir inom detta omrde och ven avtjnat en fngelsedom. Kan det mjligtvis rra sig om honom?

*=S

Nej, den hktade heter Klas Wibergh.
Citera
2022-12-15, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Nej, den hktade heter Klas Wibergh.

r det samma person som r registrerad utvandrad 2020?
Citera
2022-12-15, 12:13
Medlem
Citat:
r det samma person som r registrerad utvandrad 2020?

Ja, det r samma person.

Vldigt begvad mnniska. Han rnade en Willys-butik i Limhamn pistolbevpnad redan som 16-ring och skrev om det till vnner, vilket bidrog till att f honom flld:
https://www.expressen.se/kvallsposte...nande-foremal/

Hovrtten ver Skne och Blekinge:
Citera
2022-12-16, 10:45
Medlem
Citat:
Ja, det r samma person.

Vldigt begvad mnniska. Han rnade en Willys-butik i Limhamn pistolbevpnad redan som 16-ring och skrev om det till vnner, vilket bidrog till att f honom flld:

Nej verkar inte vara den skarpaste killen, knns som en individ dr det kan g vldigt fel och bli spass psykisk instabil att han gr ngot illa mot mnga mnniskor.
Citera
2022-12-20, 17:45
Medlem
Citat:
Nej verkar inte vara den skarpaste killen, knns som en individ dr det kan g vldigt fel och bli spass psykisk instabil att han gr ngot illa mot mnga mnniskor.

Om du lser domen ovan s har han IQ p 130 s inte helt oskarp nd..sen r det vl uppenbart att hans livsval inte varit de bsta.
Citera
2023-01-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ja, det r samma person.

Filen r borta, kan du ladda upp p nytt?
Citera
2023-01-13, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northstrom
Filen r borta, kan du ladda upp p nytt?

Hr r domen p nytt.

Citera
2023-01-30, 19:09
Medlem
Citat:
Ja, det r samma person.

Citat:

Det va 5 chokladkakor jag satt hktad fr, okunniga Kungsbacka polisen sa att det var tjack, utan grund, efter 2 mnader nr dem vl ppnade paketet och sg att det var choklad pstod dem att jag hade smlt ned tjacket i chokladkakorna sen nu i onsdags kom analys svaren frn NFC fram och klagare Gisela har gtt och gmt sig under jorden utav skam.

Rnet gjorde jag nr jag va 15 och har sedan dess hllit mig borta frn kriminaliteten och Sverige fr den delen,
Delger 1 fretag och hller p att starta 1 nytt.
Ni p flashback lskar att snacka skit nr ni egentligen inte vet ngonting.
Kommer njuta av ersttningen direkt frn eran skattebetalande ficka till min
Citera
2023-01-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna44
Om du lser domen ovan s har han IQ p 130 s inte helt oskarp nd..sen r det vl uppenbart att hans livsval inte varit de bsta.

Den blev faktiskt utrknad till att ligga p 140 sen av psykologen p SiS!
Men ja du har helt rtt, fel val har jag gjort tidigare i livet men det r mnskligt att gra fel, drfr r det viktigt att fokusera p allt bra jag har gjort sedan dess )
Citera
2023-02-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeymo
Den blev faktiskt utrknad till att ligga p 140 sen av psykologen p SiS!
Men ja du har helt rtt, fel val har jag gjort tidigare i livet men det r mnskligt att gra fel, drfr r det viktigt att fokusera p allt bra jag har gjort sedan dess )

😁 hller p dig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in