Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-12-07, 22:16
  #13
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Red Ice har varit konsekventa i sin kritik mot judisk makt/inflytande, de är varken Trump (som dom även kritiserat), Fuentes (vad hände Stormfront?) och så vidare. Om allt det där skulle stämma så hade de varit kvar på tuben och alla andra ställen som dom blivit bannad ifrån. Allt det där låter som nonsens och ett påhitt av motståndarna, och det funkade tydligen på dig.


Det spelar ju ingen roll när hans tjej är en judinna. Om man är tillsammans med en judinna, och dessutom har mörkat det, då går det såklart inte att lita på dem. Sen är han en riktig fjolla dessutom. Men det kan ju kvitta kanske.
Citera
2022-12-07, 23:22
  #14
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Det spelar ju ingen roll när hans tjej är en judinna. Om man är tillsammans med en judinna, och dessutom har mörkat det, då går det såklart inte att lita på dem. Sen är han en riktig fjolla dessutom. Men det kan ju kvitta kanske.

99% säker på att hon inte är en judinna... och jag litar mer på dom än några länkar som antagligen är skapade av deras motståndare, som helt enkelt bara vill sabotera, kanske samma typer som låg bakom hackerattacken som de råkade ut för några år sedan. "Fjolla"? Henrik har större ballar än majoriteten som finns på denna jord i och med att han talar helt öppet om frågorna som andra antingen väljer att blunda för eller inte vågar prata om.
Citera
2022-12-08, 14:12
  #15
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
99% säker på att hon inte är en judinna... och jag litar mer på dom än några länkar som antagligen är skapade av deras motståndare, som helt enkelt bara vill sabotera, kanske samma typer som låg bakom hackerattacken som de råkade ut för några år sedan. "Fjolla"? Henrik har större ballar än majoriteten som finns på denna jord i och med att han talar helt öppet om frågorna som andra antingen väljer att blunda för eller inte vågar prata om.


Detta är meningslöst. Om du säger att 1+1 =2 och jag bara säger "nej, jag är 99% säker på att så inte är fallet", vad är det då för mening. Skippa det. Henrik är jättetuff och hans tjej är ingen judinna. Nöjd? Ha det bäst!
Citera
2022-12-08, 14:28
  #16
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Detta är meningslöst. Om du säger att 1+1 =2 och jag bara säger "nej, jag är 99% säker på att så inte är fallet", vad är det då för mening. Skippa det. Henrik är jättetuff och hans tjej är ingen judinna. Nöjd? Ha det bäst!

Jag har kollat på "bevisen" som lagts fram, och att någon ens går på det där är bortom mitt förstånd. Lika dåligt som något "Expo"-påhitt. Hon ska alltså vara både judinna och CIA-agent och sedan lurat Henrik, eller? Ska han också ha rekryterats av CIA? Asså kom igen. Det där är skrivet av motståndaren.

Ha det du med!
__________________
Senast redigerad av Kackotopi 2022-12-08 kl. 14:33. Anledning: *förstånd
Citera
2022-12-10, 06:27
  #17
Medlem
Varför gentestar hon sig inte bara och lägger ut som Lampinen. Värre om hon är typ 3% neanderthal.

Lampis var så före sin tid att folk fattar inte.
Citera
2022-12-25, 15:35
  #18
Medlem
Kackotopis avatar
Nu ska jag se den årliga Julstreamen, brukar vara riktigt bra. "Yule Stream 2022" https://odysee.com/@redicetv:1/red-i...-stream-2022:8

Citat:
Join Henrik and Lana for our 7th annual Red Ice Yule Stream this December 23, 2022. We take calls the last hour of the show.
Citera
2023-08-26, 15:58
  #19
Medlem
SylarQQs avatar
Är lana judinna?
Citera
2023-08-26, 21:40
  #20
Medlem
bl-gr-ns avatar
Har EU egna resurser att sprida Pro-EUropeisk propaganda.
Nää! Några fler propaganda kanaler är inte vad jag frågar efter...
Citera
2023-08-29, 21:04
  #21
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylarQQ
Är lana judinna?

Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
Har EU egna resurser att sprida Pro-EUropeisk propaganda.
Nää! Några fler propaganda kanaler är inte vad jag frågar efter...

De är pro det europeiska folket, inte EU. Två exempel nedan.

"Dimitra - The Kalergi Plan: The Great Replacement, The Great Reset & The Eurasian-Negroid Race Of The Future": https://odysee.com/@redicetv:1/the-k...f-the-future:2

Citat:
Dimitra is the German to English translator of Practical Idealism written by Richard von Coudenhove-Kalergi, known as the father of the European Union. She joins Lana to discuss Kalergi's book and beliefs that have influenced modern political discourse and have been adopted into official policy not just in Europe but in the US. The inspiration behind The Great Replacement, The Great Reset and the European Union all tie back to Count Richard von Coudenhove-Kalergi and his plan for the new mixed race man of the future.

The Racial "Minority" Scam: https://odysee.com/@redicetv:1/the-r...inority-scam:d

Citat:
Lana looks at the global population breakdown to show that "minorities" are in fact huge majorities.
Citera
2023-12-22, 21:14
  #22
Medlem
Kackotopis avatar
RITV:s årliga julstream "Red Ice's 2023 Yule Stream": https://odysee.com/@redicetv:1/red-i...-yule-stream:4 börjar om cirka en timme.

Citat:
Tune in live Friday December 22nd at 5pm EST / 11pm CET

Guests: Jared Taylor, James Edwards, Vincent James, Rebecca (Blonde), I Hypocrite, Jason Kohne, Jim Goad (possibly more)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback