2022-12-06, 14:34
Medlem
Tindraindras avatar
På BÅDA mina telefoner så kommer jag inte in på Flashback längre. När jag trycker på webbsidan så ser jag tabellen med alla inlägg och så ska jag trycka längst upp till höger på att logga in. Det som händer då är att en blå stapel laddas över skärmen däruppe men ingenting händer när jag fortsätter att trycka, jag kommer inte till inloggningen.
Vet någon vad detta kan bero på?
Citera
2022-12-06, 14:36
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindraindra
Nej, tyvärr. Men testa att rensa kakor. Eller försök med en annan webb-läsare.
Citera
2022-12-06, 14:37
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
På BÅDA mina telefoner så kommer jag inte in på Flashback längre. När jag trycker på webbsidan så ser jag tabellen med alla inlägg och så ska jag trycka längst upp till höger på att logga in. Det som händer då är att en blå stapel laddas över skärmen däruppe men ingenting händer när jag fortsätter att trycka, jag kommer inte till inloggningen.

Det kan vara lämpligt att skriva vad det är för telefoner, operativsystem och webbläsare.
Citera
2022-12-06, 14:38
Medlem
Tindraindras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Nej, tyvärr. Men testa att rensa kakor. Eller försök med en annan webb-läsare.

Jag brukar logga in via Chrome, testade och logga in via Google men det fungerade inte. Ska testa att rensa kakor.
Citera
2022-12-06, 14:40
Medlem
Tindraindras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Det kan vara lämpligt att skriva vad det är för telefoner, operativsystem och webbläsare.

Samsung samt Huawei. Operativsystem vet jag inte.
Citera
2022-12-06, 14:40
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Jag brukar logga in via Chrome, testade och logga in via Google men det fungerade inte. Ska testa att rensa kakor.
Testa annars den gamla godingen Opera. När du loggar in via Google så är det antagligen din vanliga läsare som används, i ditt fall Chrome.
Citera
2022-12-06, 14:43
Medlem
Tindraindras avatar
Citat:
Testa annars den gamla godingen Opera. När du loggar in via Google så är det antagligen din vanliga läsare som används, i ditt fall Chrome.

Jag vet inte hur man byter webbläsare men jag ska söka upp hur man gör och testa det. Låter hyfsat rimligt om det skulle vara webbläsaren som krånglar.
Citera
2022-12-06, 14:46
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Jag vet inte hur man byter webbläsare men jag ska söka upp hur man gör och testa det. Låter hyfsat rimligt om det skulle vara webbläsaren som krånglar.
Ladda bara ner en ny webbläsare som app, typ Opera som jag själv har och använder ibland. Sedan kör du via appen.

Du behöver inte krångla mer än så.
Citera
2022-12-06, 14:56
Medlem
Byta webläsare? Är väll bara att ladda ner Opera antigen i Play Butik eller vad det heter i din lur. Eller goggla Download Opera Browser/webläsare. Sen bara ladda ner och klicka på Ikonen
Citera
2022-12-08, 10:32
Medlem
Tindraindras avatar
Citat:
Ladda bara ner en ny webbläsare som app, typ Opera som jag själv har och använder ibland. Sedan kör du via appen.

Du behöver inte krångla mer än så.

Det står att jag bara har Tor Browser och Chrome att använda som webbläsare, jag testade att använda Tor och försökte logga in men det gick inte.
Citera
2022-12-08, 12:14
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Det står att jag bara har Tor Browser och Chrome att använda som webbläsare, jag testade att använda Tor och försökte logga in men det gick inte.
Har du letat i Play?

Annars: https://www.opera.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in