2022-12-06, 14:27
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Var det samma land där du kunde åka på dödsstraff för några gram narkotika?

Du tänker nog på grannlandet Singapore. Här en länk med påföljder:
https://en.wikipedia.org/wiki/Misuse_of_Drugs_Act_(Singapore)
Citera
2022-12-06, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Det var tack och godnatt för knull och horparadiset Bali.
Bali står väl för 50% av Indonesiens BNP.

Bali står för kanske 2 procent av indolensens BNP.
Citera
2022-12-06, 14:39
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Står det i svensk lag att man måste vara gift för att pippa?
Vad finns det för fördelar med att pippa utanför äktenskapet?
Citera
2022-12-06, 14:44
Medlem
Ett muslimskt skitland, utan mänskliga rättigheter eller demokrati, bland alla andra. Ett tag kunde man tro att Indonesien skulle utvecklas i en liberalare riktning. Islam har aldrig tolkats särskilt strikt i det landet. Icke nu längre. Landet inordnar sig i det fundamentalistiska lägret. Åk till Bali på egen risk. Snart står väl Malaysia på tur.
Citera
2022-12-06, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det sparar in en massa pengar, eftersom bröllop är en dyr historia.
Citera
2022-12-06, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Spänning, bättre sex, ombyte förnöjer. Pick a choice, folk tycker olika.
Citera
2022-12-06, 14:58
Medlem
Vem ska kolla det
Citera
2022-12-06, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettiga-babbar
Ryssland, Indonesien och Qatar är uppe mycket i media nu och orsakar ramaskri bland HBTQ-maffian.
Det är helt enkelt så att dessa länder är byggda på ett moraliskt fundament som man vill ratificera i lag.
Sverige byggdes också en gång i tiden på moraliskt fundament, men det har eroderats fullständigt och i dag står Sverige inte för något annat än en flummig rosa moln-tanke om allas lika värde - en tanke som bryts ner vid minsta kritiska granskning, för övrigt.

Judelobbyn vet att man inte kan påverka de konservativa länderna i den här frågan, så vad som i stället kommer hända är att man skyndar på folkubtytet och könsavskaffandet i västerlandet.
Indonesien får inte böga och hora längre, så vi måste hora oss mer och böga oss mer i Sverige.
Man säger åt kvinnor att sexstrejka mot vita män och bara ligga med gulingar för Indonesiens skull och bögar att värva fler bögar för bögarna i Qatars skull.

Det här spelar, med andra ord, judarna rätt i händerna.

Kommer aldrig förstå hur man kan totalt sakna källkritisk förmåga och vara antisemit. Det märks att du saknar högre utbildning
Citera
2022-12-06, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Hur de väljer att styra och leva rör mig inte i ryggen - de är fria att göra som de vill. Precis som att jag inte står och pekar finger mot grannfamiljen och hur de väljer att leva sina liv. Det är deras ensak och inget som Europeiska länder ska beblanda sig i.

Älskar när folk är såhär motsägelsefulla. Ditt argument är att folk ska få sköta sina egna liv och leva som man önskar, och därav ska det få stiftas lagar som reglerar hur folk lever sina liv.
Citera
2022-12-06, 15:11
Medlem
Karmans avatar
Ännu värre i Sverige ju. Här måste man ju ha skriftligt medgivande och videodokumentation för att få genomföra ett samlag. Båda parter hinner väl tröttna innan det är dags att sätta igång. Ett säkert sätt att få upp moralen och få ned nativiteten...
Citera
2022-12-06, 15:13
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperCupcakeLand
Älskar när folk är såhär motsägelsefulla. Ditt argument är att folk ska få sköta sina egna liv och leva som man önskar, och därav ska det få stiftas lagar som reglerar hur folk lever sina liv.
Älskar hur människor som dig vrider, vänder och tar saker ur kontext. Det gör dig till en ohederlig och falsk person.

Det var inte alls det jag skrev.

Men så att även du ska kunna förstå så kan jag dumma ner det jag skrev: Det jag sa är att andra länder inte ska försöka påverka hur ett annat land styrs. Om de vill att deras lagstiftning ska baseras på religion, så är det deras fulla rätt. Det ska utomstående inte försöka påverka.

Varför inte försöka vara ärlig och säga att du inte håller med, istället för att sitta och försöka feltolka det jag sa med flit? Jag vet att det är så ni dekadenta vänstertomtar gör, men det visar bara vilken bristande karaktär du har.
Citera
2022-12-06, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Nej, men man får bara pippa med sin kärring om man är gift.
kan du länka till den lagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in