2023-05-16, 21:32
Medlem
MarlonBrandys avatar
Känns som att alla kan ta poäng mot alla i den här serien. Sliten klyscha, men den verkar gälla.

Sorg i gnällbältet: ÖSK verkar ha långt tillbaka till eliten. Dom får väl satsa på hockeyn i Närke.
Citera
2023-05-16, 21:36
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarlonBrandy
Känns som att alla kan ta poäng mot alla i den här serien. Sliten klyscha, men den verkar gälla.

Sorg i gnällbältet: ÖSK verkar ha långt tillbaka till eliten. Dom får väl satsa på hockeyn i Närke.

hur kan klyschan vara sliten när svergies största klubb heif inte är inkluderad och snart ligger sist ?
Citera
2023-05-16, 22:19
Medlem
MarlonBrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
hur kan klyschan vara sliten när svergies största klubb heif inte är inkluderad och snart ligger sist ?
Sveriges "största" klubb? 😂

Jodå, Heif kommer också att plocka poäng framöver. Åtminstone mot Skövde!
Citera
2023-05-17, 05:36
Medlem
Needs.more.brandys avatar
HIF är Europas största klubb.
Citera
2023-05-19, 13:14
Medlem
MarlonBrandys avatar
Ikväll smäller det Barry! Hejar fram våra boys från bortastå. Vi blir väl ett par hundra.

Förbereder mig med att smutta på min nyinköpta XO. Man måste ju göra skäl för nicket!
Citera
2023-05-19, 19:42
Medlem
fina gefle
Citera
2023-05-19, 19:56
Medlem
MarlonBrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
fina gefle
Underbara GIF. Jämnt i första dock. Återstår 45+ hårt jobb.
Citera
2023-05-19, 21:04
Medlem
MarlonBrandys avatar
Fy faan, besviken över andra halvlek. Vi var sämre trots en man mer. En pinne dock.
Citera
2023-05-19, 22:21
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ikväll smäller det Barry! Hejar fram våra boys från bortastå. Vi blir väl ett par hundra.

Förbereder mig med att smutta på min nyinköpta XO. Man måste ju göra skäl för nicket!
Jag stod på andra kortsidan och såg samma match ikväll, blev det någon XO eller spar du den?

1-1 speglar väl matchen som helhet ganska ok där vi hade varsin halvlek, håller du med? Jag tycker dock vi var närmre 2-1 i andra än vad ni var 0-2 i första och vi hade en period fram till utvisningen när jag verkligen vädrade fler mål. Vi fortsätter att vara ineffektiva framåt. Men när den där jävla Per Melin dömer så är det rent utav omöjligt för Brage att vinna: det var han som hittade straffen för Halmstad hemma förra året, och han kunde inte hålla sig ifrån att spela huvudrollen idag heller och höll en låg och usel nivå hela matchen.
Citera
2023-05-19, 23:12
Medlem
MarlonBrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Jag stod på andra kortsidan och såg samma match ikväll, blev det någon XO eller spar du den?
Nej, det blir ingen segerkonjak, och knappast läge att fira en bortapoäng heller.

Första halvlek var helt jämn, men i andra flyttade ni upp pressen högre på våra ytterbackar och det fanns ingen att spela upp på. Och inte blev det annorlunda med det röda kortet. Vi kom inte till nån chans. Ni var närmast att göra mål på slutet.

Jag är förvånad att vi tappade så totalt, och jag gissar att vi tillhör lagen som får slåss om negativt kval till slut.
Citera
2023-05-19, 23:19
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Nej, det blir ingen segerkonjak, och knappast läge att fira en bortapoäng heller.

Första halvlek var helt jämn, men i andra flyttade ni upp pressen högre på våra ytterbackar och det fanns ingen att spela upp på. Och inte blev det annorlunda med det röda kortet. Vi kom inte till nån chans. Ni var närmast att göra mål på slutet.

Jag är förvånad att vi tappade så totalt, och jag gissar att vi tillhör lagen som får slåss om negativt kval till slut.
Jag tycker du är lite för negativ inför era egna chanser i år. Ni blandar och ger lite på samma sätt som vi gör och varvar bra prestationer med genomklappningar. Ni slog Skövde med 4-1 sist, då vi mötte dem lyckades vi knappt få till ett skott på mål. Jag tror att ni kommer lyckas kriga er till de poäng som krävs för att hänga kvar.
Citera
2023-05-20, 13:55
Medlem
zebra121s avatar
Kan Landskrona vara med i toppen och hugga?
De är på G nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in