Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Ärligt så kunde jag inte i min vildaste fantasi föreställa mig att vi skulle ha så in i helvete låg lägstanivå som vi bevisligen har.
Så obeskrivligt dåligt och värre kommer det bli.
Kristoffer Karlsson var den enda som visade vilja och styrka hos er idag. Resten var inget att hänga i julgranen.
Skön stil Guidetti har förresten. Han osar klass och god smak.