2023-04-10, 17:14
  #3241
Medlem
TheJackets avatar
Kan bli en spännande bottenstrid denna säsong
Citera
2023-04-10, 17:14
  #3242
Medlem
Man är van med att blåvitt kämpar år efter år. Men gnaget? Fan vilken njutning. Vilket haveri.
Citera
2023-04-10, 17:16
  #3243
Medlem
cokehyenas avatar
1945 - Nazityskland kapitulerar
1989 - Berlinmuren rivs
2023 - Solnamodellen når vägs ände
Citera
2023-04-10, 17:16
  #3244
Medlem
eternussermos avatar
Ser att Stahre är den som många vill se ta över skutan.
Citera
2023-04-10, 17:18
  #3245
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ärligt så kunde jag inte i min vildaste fantasi föreställa mig att vi skulle ha så in i helvete låg lägstanivå som vi bevisligen har.

Så obeskrivligt dåligt och värre kommer det bli.
Kristoffer Karlsson var den enda som visade vilja och styrka hos er idag. Resten var inget att hänga i julgranen.
Skön stil Guidetti har förresten. Han osar klass och god smak.
Citera
2023-04-10, 17:23
  #3246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
guidetto 10 miljoner+ sign on 150-200 k per månad durmaz begärde hög sign on av bajen som sa hej då direkt så räkna med minst 5 miljoner i sign on och en bra lön på det

ingen av lemic lakejer behöver ifrågasätta eller försöka övertyga oss om att guidetto knappt fick sign on och låg lön för mina källor arbetar nära er klubb

styrkekramar

Är Djurgårdare.


Tack för infon dock!
Citera
2023-04-10, 17:24
  #3247
Medlem
Ceesay såg riktigt stabil ut mot sin gamla arbetsgivare. I
Citera
2023-04-10, 17:28
  #3248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ser att Stahre är den som många vill se ta över skutan.

För mig får han gärna hålla sig borta från AIK, absolut inte den tränaren som behövs.
Citera
2023-04-10, 17:30
  #3249
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
För mig får han gärna hålla sig borta från AIK, absolut inte den tränaren som behövs.
Alm längtar hem till Sverige. Låt det ske!
Citera
2023-04-10, 17:31
  #3250
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Ceesay såg riktigt stabil ut mot sin gamla arbetsgivare. I

Riktigt genidrag att värva fucking Jimmy Durmaz, 63 år gammal, och släppa Ceesay.
Citera
2023-04-10, 17:34
  #3251
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Riktigt genidrag att värva fucking Jimmy Durmaz, 63 år gammal, och släppa Ceesay.

och gå med miljoner i förlust på köpet

Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ser att Stahre är den som många vill se ta över skutan.

ska dom redan byta axén alm stahre norling många alternativ i omlopp
Citera
2023-04-10, 17:40
  #3252
Medlem
cokehyenas avatar
"Herregud, vilken utskåpning IFK Norrköping stod för" - Anel Avdic, Expressen

"Myten om AIK död och begraven" - Per Bohman, Aftonbladet

"Utspelade och förnedrade" - Andreas Sundberg, Fotbollskanalen

"Det var parodi" - Alexander Milosevic, Titanic
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in