Men vafan. Han står i i halvtidsintervjun och klagar på dåligt vattnad matta. Att bollen inte går så snabbt som han/de skulle vilja.
Han säger att mattan är torr, och att dom inte får igång rullet. Det är ett konstaterande på frågan "vad säger ni om erat egna spel?". Ska han ljuga eller hitta på något annat?
Durmaz & Guidetti, vad fick dessa spelare i lön samt sign-on? Känns som båda är på dekis I allsvenska mått mätt.
guidetto 10 miljoner+ sign on 150-200 k per månad durmaz begärde hög sign on av bajen som sa hej då direkt så räkna med minst 5 miljoner i sign on och en bra lön på det
ingen av lemic lakejer behöver ifrågasätta eller försöka övertyga oss om att guidetto knappt fick sign on och låg lön för mina källor arbetar nära er klubb
styrkekramar
Senast redigerad av laddkingen 2023-04-10 kl. 16:52.
Likt premiären när jag sa till polarna att hbk kommer vinna över gnagarna gjorde jag samma inför idag. Fullkomligt kaos i den klubben. Fyfan va pinsam insats! Nu ska vi ge dom tredje raka torsken nästa helg!
Så underbart fin omgång detta, 08 kammar endast hem en ynka poäng tillsammans. Ännu roligare är när Discovery zoomar in Guidetti med värsta märkesbögjackan och guldklocka fett orten liksom.
Enligg experterna så saknas han i AIK herregud alltså.