2023-04-10, 16:09
  #3229
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men vafan. Han står i i halvtidsintervjun och klagar på dåligt vattnad matta. Att bollen inte går så snabbt som han/de skulle vilja.
Han säger att mattan är torr, och att dom inte får igång rullet. Det är ett konstaterande på frågan "vad säger ni om erat egna spel?". Ska han ljuga eller hitta på något annat?
Citera
2023-04-10, 16:13
  #3230
Medlem
laddkingens avatar
hur mycket pengar har man slösat på dumbass den äldres kontrakt ? där duckade verkligen bajen och mff en kula
Citera
2023-04-10, 16:39
  #3231
Medlem
Durmaz & Guidetti, vad fick dessa spelare i lön samt sign-on? Känns som båda är på dekis I allsvenska mått mätt.
Citera
2023-04-10, 16:50
  #3232
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Durmaz & Guidetti, vad fick dessa spelare i lön samt sign-on? Känns som båda är på dekis I allsvenska mått mätt.

guidetto 10 miljoner+ sign on 150-200 k per månad durmaz begärde hög sign on av bajen som sa hej då direkt så räkna med minst 5 miljoner i sign on och en bra lön på det

ingen av lemic lakejer behöver ifrågasätta eller försöka övertyga oss om att guidetto knappt fick sign on och låg lön för mina källor arbetar nära er klubb

styrkekramar
__________________
Senast redigerad av laddkingen 2023-04-10 kl. 16:52.
Citera
2023-04-10, 16:53
  #3233
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
AIK:s ordförande är på semester och vd/sportchef är tjänstledig... HAHAHA, dessa herrar visste nog vart det barkade

och hållkäften värvningen sitter ur form på ett kebabhak
Citera
2023-04-10, 16:57
  #3234
Medlem
Skarparattarns avatar
Nästa år får vi och IFK Göteborg göra superettan till landets bästa serie
Citera
2023-04-10, 17:02
  #3235
Medlem
Valvantos avatar
Likt premiären när jag sa till polarna att hbk kommer vinna över gnagarna gjorde jag samma inför idag. Fullkomligt kaos i den klubben. Fyfan va pinsam insats! Nu ska vi ge dom tredje raka torsken nästa helg!
Citera
2023-04-10, 17:03
  #3236
Avslutad
Får jag be om en tyst minut för alla papperskorgar runt om Kompisarenan.
Citera
2023-04-10, 17:04
  #3237
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Så underbart fin omgång detta, 08 kammar endast hem en ynka poäng tillsammans. Ännu roligare är när Discovery zoomar in Guidetti med värsta märkesbögjackan och guldklocka fett orten liksom.

Enligg experterna så saknas han i AIK herregud alltså.
Citera
2023-04-10, 17:09
  #3238
Medlem
eternussermos avatar
Sämsta starten på 44 år för Solnalaget. Är det en present till oss på 134årsdagen?
Citera
2023-04-10, 17:11
  #3239
Medlem
ZlatanManias avatar
Ärligt så kunde jag inte i min vildaste fantasi föreställa mig att vi skulle ha så in i helvete låg lägstanivå som vi bevisligen har.

Så obeskrivligt dåligt och värre kommer det bli.
Citera
2023-04-10, 17:12
  #3240
Medlem
cokehyenas avatar
"Kebabpsyke" - saker man läser på råttforum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in