Citat:
Ursprungligen postat av
Aramir2
Fast du har inte blivit lurad, du har blivit attraherad. Du får leva med att du blev tänd på en kille, orimligt att förbjuda det bara för att homofobiska killar inte skulle klara av att hantera att de blev attraherade av en annan kille.
Det är inte värre än att en tjej sminkar upp sig från 5:a till en 7:a och ditt alkoholintag får dig att tro att 7:an är en 9:a.
Det är ett bedrägligt beteende, hade den transsexuelle personen varit trygg i sin egen sexualitet så hade denne inte behövt förställa sig och ovanpå det dölja ursprunget, det här är ett klassiskt fall av victim blaming. Skyll det på mannen för att han blev lurad.
Jag har få problem med bögar, schlager och rörelsemönster, dom gillar uppenbarligen män och att män får uppskattning är en bristvara i dagens samhälle, flator däremot. Så tja homofobisk ser jag mig inte som, jag är inte rädd för någondera, jag vill bara inte ligga med dom, det är inte så jag identifierar för att tala ert språk.
Det är inte homofobiskt att tycka man blivit utsatt för ett övergrepp av en bög, känner du att du har blivit det så anmäl och få saken testad i domstol.