Är väl ett ganska så uttjatat ämne men de flesta gratis- versionerna även vid en prövotid är väldigt bromsade, begränsade och inte ens funktionella för att utradera kopior
Dvs efter kanske flera timmars scannande av kopior av filer ifrån externa hdd, sdd så får man ändå bara radera 10 filer el 20 filer av 10.000 tals ? och sen vill dom man ska köpa deras programvara för ocker priser (dvs ej prisvärt enligt mig) Helt sjukt och tidsslöseri när man väl kommer till kritan att radera kopior när registret är fullt genomsökt även i detaljfiler
1.Det finns kanske nån helt gratis enstaka dubblett-fil-sökare (kopior) som funkar mycket bra på musik, bild, eller filmformat filer men vilka ?
2. Men först och främst är jag ute efter att radera ut kopior gratis av textdokument i alla tänkbara format men vilket program ?
Jag är beredd på att betala för ett Dubblett - kopia- sökningsprogram som täcker de mesta formaten och filerna genom sin av-scanning att radera kopior inkl med andra administrativa verktyg för filerna att sortera in dom i rätt mapp osv
3. Men vilket program ska jag köpa nu under tex black friday perioden ?
Senast redigerad av Sladdaren 2022-11-28 kl. 11:05.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!