Citat:
Ursprungligen postat av
irriducibilii
Var ute och gick på natten efter att ha köpt 5 gram gräs, och har vetat att jag haft lite span på mig. Så jag preparerade en dold behållare en liten påse med rent urin i byxorna.
En polisbil stannar mig och vill ha urinprov, använder fejk-pisset och blir paff när dom ber mig vänta utanför i väntrummet och sen kommer världens utskällning och dom säger att dom sett i kamera att jag använt fejk urin.. får dom filma folks kukar sådär?
Detta är Sverige (nordkorea) polisen har rätt att göra exakt vad de vill och känner för mot oss. De kan dessutom inte bli dömda för brott ifall de väl blir anmäld, oavsett hur mycket bevis det finns.
För några veckor sedan läste jag om ett fall som tog plats tidigare det här året har jag för mig, då var det var det en Svensk polis som hade knivhuggit sin fru framför deras barn, när dom arresterade han så hade han blod över hela kroppen. Han gick ändå fri. Vet inte ens om han blev av med jobbet, men ifall han blev det så söker han bara jobb i en annan del av landet och får fortsätta härja fritt. Det är så det går till ifall de har oturen att faktiskt bli av med jobbet. Standard.
Någon dag senare kom det en dom i ett fall där en alkoholiserad polis hade försökt köra över kollegor utanför jobbet, notera försökt, han misslyckades och träffade ingen med bilen.
Han blev minsann dömd. Då gick det bra att använda sig av rättsystemet. Då fanns det tydligen tillräckligt med bevis.
I andra ord, poliser kan göra exakt vad de vill mot oss vanliga skattebetalande medborgare.
Och en Svensk polis kan bara bli straffad ifall han begår ett brott mot en annan polis. Annars är det mer eller mindre omöjligt för dom att bli dömd. Det är mer sällsynt än bigfoot.