• 1
  • 2
2022-11-25, 01:32
Medlem
Arazands avatar
Jo min fråga till er på FB är hur man smidigt och enkelt kan bestraffa sig för att man dels är en dålig människa och helt hopplös, och dels för att man orsakar andra så mycket smärta.
Jag duger verkligen inte, känns vidrigt.

Har självskadat fysiskt mycket men börjar kännas tomt med den metoden.

Tar gärna emot tips
Citera
2022-11-25, 02:31
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Att rycka bort hår från kroppen med en tång är rätt så smärtsamt, pubishår näshår huvudhår skägg.
Nålar under naglarna är inte så skönt.
Trampa på Lego.
Citera
2022-11-25, 02:38
Medlem
Gabbegy000s avatar
Ta en kalldusch sök jobb helst flera börja gymma och börja med looksmaxxing(inte för överdrivet bara) börja studera också gärna till ingenjör
Citera
2022-11-25, 02:40
Medlem
Förstår att det kan kännas jobbigt ibland men det är inte rätt väg att gå, livet blir inte mindre jobbigt för att du gör så mot dig själv. Du är säkert älskad och du förtjänar inte mer ont än du redan har, även om du tror det. Jag förstår dig men det är som sagt inte rätt väg att gå.
Citera
2022-11-25, 02:41
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Ta en kalldusch sök jobb helst flera börja gymma och börja med looksmaxxing(inte för överdrivet bara)
Men... var finns då bestraffningen? Poängen är jag att jag är en dålig människa som det inte finns hopp för
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Jo min fråga till er på FB är hur man smidigt och enkelt kan bestraffa sig för att man dels är en dålig människa och helt hopplös, och dels för att man orsakar andra så mycket smärta.
Jag duger verkligen inte, känns vidrigt.

Har självskadat fysiskt mycket men börjar kännas tomt med den metoden.

Tar gärna emot tips

Grejen är att det inte kommer hjälpa dig i något i det långa loppet.
Det finns betydligt bättre alternativ att lösa dina problem på. Eftersom du verkar vara ute efter att känna en sorts tillfredställelse, men har ditt fokus på helt fel punkter, så kan jag vägleda dig.

Skriv pm om du vill veta mer
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Att rycka bort hår från kroppen med en tång är rätt så smärtsamt, pubishår näshår huvudhår skägg.
Trampa på Lego.

Inte riktigt ok att svara såhär på en tråd de någon faktiskt mår dåligt. Dick move
Citera
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamyblirarg
Förstår att det kan kännas jobbigt ibland men det är inte rätt väg att gå, livet blir inte mindre jobbigt för att du gör så mot dig själv. Du är säkert älskad och du förtjänar inte mer ont än du redan har, även om du tror det. Jag förstår dig men det är som sagt inte rätt väg att gå.
Jag är verkligen inte älskad av nån, kanske min mor då
Citera
2022-11-25, 02:42
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Trampa på Lego.
Vill ju att det ska lämna ärr, så folk vet att jag bestraffar mig
Citera
2022-11-25, 02:42
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Men... var finns då bestraffningen? Poängen är jag att jag är en dålig människa som det inte finns hopp för
Det är din bestraffning mycket hårdare och tuffare än att skada sig själv vem som helst kan göra det. Skada sig själv är en Quick fix det jag föreslår en är hårt bestraffning som kräver mycket av dig
Citera
2022-11-25, 02:43
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamyblirarg
Inte riktigt ok att svara såhär på en tråd de någon faktiskt mår dåligt. Dick move

Trådåstartaren efterlyser sätt att bestraffa sig själv med, du där emot är off topic!
Citera
2022-11-25, 02:43
Medlem
Citat:
Jag är verkligen inte älskad av nån, kanske min mor då

Jag tror att det finns fler!! Jag vet hur det känns, tro mig, men man ser inte alltid all kärlek man har omkring sig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in