• 1
  • 2
2022-11-23, 18:22
Medlem
okok1s avatar
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Di310WS8zLk

Den ska släppas idag.

Wiki:
Citat:
Wednesday is an American coming of age supernatural horror comedy television series based upon the character Wednesday Addams from The Addams Family. It is created by Alfred Gough and Miles Millar, it stars Jenna Ortega as the titular character, with Catherine Zeta-Jones, Luis Guzmán, Isaac Ordonez, and Gwendoline Christie appearing in supporting roles. Four out of the eight episodes are directed by Tim Burton, who also serves as executive producer.[2] The series premiered on Netflix on November 23, 2022.
Citera
2022-11-23, 18:30
Medlem
Halloween2s avatar
Jenna Ortega kommer bli stor som tusan. Herregud vad snygg hon redan är.
Citera
2022-11-23, 18:33
Medlem
ShotsFireds avatar
Ser mycket intressant ut.
Återkommer. Tack för tipset.
Citera
2022-11-24, 13:28
Medlem
Såg ett avsnitt igår,rätt kul serie för att vara lite barnslig
Citera
2022-11-24, 14:27
Medlem
Andersdamaans avatar
Sett första avsnittet. Rätt kul, men det beror endast på att hon som lirar Wednesday gör ett riktigt bra jobb! Får se om jag pallar nått avsnitt till.
Citera
2022-11-24, 14:39
Medlem
Nilsbofinks avatar
Verkar intressant, kanske värt att skaffa netflix igen 🤔
Citera
2022-11-27, 21:50
Medlem
526s avatar
Snälla - säg att de inte har wokeiserat Addams . . .
Citera
2022-11-28, 20:18
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Snälla - säg att de inte har wokeiserat Addams . . .
Nej dom har inte wokeiserat Addams (Tack och lov) haha!
Jag var mer nervös över att dom hade Harry Potter-fierat det hela, men det visade sig att serien blev en rätt roande upplevelse, bra för slötittande! Snyggt filmat dessutom!
Största anledningen till att jag kollade klart serien dock är att Jenna Ortega verkligen spikar rollen som tonårig Wednesday! Hon fixar det galant!! Hennes totalt nollställda psykopatansiktstutryck som ibland visar litet känslor vid valda tillfällen, samt hennes stela men ibland explosiva kroppsuttryck är mästerliga! Hon är fan begåvad!!

Allt som allt så ger jag serien 4/5 Morticias! Ångrar inte dom timmar som jag spenderade på detta slötitteri!!
Senast redigerad av Andersdamaan 2022-11-28 kl. 20:20.
Citera
2022-11-29, 08:32
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Nej dom har inte wokeiserat Addams (Tack och lov) haha!
Jag var mer nervös över att dom hade Harry Potter-fierat det hela, men det visade sig att serien blev en rätt roande upplevelse, bra för slötittande! Snyggt filmat dessutom!
Största anledningen till att jag kollade klart serien dock är att Jenna Ortega verkligen spikar rollen som tonårig Wednesday! Hon fixar det galant!! Hennes totalt nollställda psykopatansiktstutryck som ibland visar litet känslor vid valda tillfällen, samt hennes stela men ibland explosiva kroppsuttryck är mästerliga! Hon är fan begåvad!!

Allt som allt så ger jag serien 4/5 Morticias! Ångrar inte dom timmar som jag spenderade på detta slötitteri!!

Ja den är bra faktiskt. Tim Burton gör ju oftast bra grejer.
Citera
2022-11-29, 16:30
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Ja den är bra faktiskt. Tim Burton gör ju oftast bra grejer.
Jo serien får tummen upp från mig! Hoppas nästan på en säsong två! Dom öppnade ju litet för det i säsongsavslutningen!
Citera
2022-12-01, 20:09
Medlem
VoktorDodkas avatar
Hoppas serien får en spinoff om Morticia. Jag hade inte trott att någon skulle gestalta henne bättre än Anjelica Huston men Catherine Zeta-Jones är minst lika bra.
Citera
2022-12-03, 12:50
Medlem
jesussugers avatar
Har Tim Burton som min favorit film skapare men denna gång har han inte lyckats. Även om jenna ortega ( är jävligt het som wednesday ) gör rollen bra så kändes den väldigt dåligt gjord. CGI va riktigt kass gjord, samt så saknas jag hans mörka men sagolika atmosfär.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in