• 1
  • 2
2022-11-23, 00:07
Bannlyst
Sorry om den är missplacerad men jag tog mig verkligen tid att leta om den skulle postas i något speciellt men ikke sa nicke.
Så. Min startvikt var på 170 k exakt, länge i lastbilen och nu dem senaste åren i truck med exakt samma ätvanor. Läkaren sa att jag måste börja gå ner i vikt för det var en ren livsfara, började korta promenader på 500 m och jag är ärlig med er att jag klarade inte mer, jag var så sliten efter det att jag hamnade i soffan hemma och sov i 4 timmar i sträck. Nu är jag nere på 130 kg och orkar gå 3-4 km utan problem. Hur funkar det med Anabola och fetmassa, något som kan påskynda? Har även börjat ta 1 dag på gymmet där jag hade tur att hitta en jävla hunk som hjälpte mig att komma igång med alla övningarna så har börjat köra 1 dag i veckan nu senaste 2 månaderna?
Citera
2022-11-23, 00:12
Medlem
Kickassfarsans avatar
Det är tjack du letar efter, inte anabola.
Citera
2022-11-23, 00:20
Medlem
Tjack, ät mindre och rör på dig mer. Problem solved. Ha dock lite koll på blodtrycket och pulsen, så det inte sticker iväg för mycket.
Citera
2022-11-23, 01:29
Medlem
Som andra skrev. Börja med tjack istället, sen när du är smal kan du tänka på anabola.
Citera
2022-11-23, 01:35
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Om du har suttit i en lastbil och käkat så mycket skräp att du vägt 170 kilo så är det en väldigt dålig ide att börja med anabola. Dina organ är redan sliten och överbelastade. Du har helt enkelt inte råd hälsomässigt att börja med anabola, dessutom ska man inte börja med anabola när man är helt otränad, tror jag iallafall, det är vad jag har hört. Att man borde vara i någon sorts form och tränat något år redan innan man kliver på anabola annars kan man skada sig väldigt enkelt. Senor kan smälla av t.ex för det tar längre för senor att bli starkare än vad det tar för musklerna.
Citera
2022-11-23, 02:33
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryziz
Sorry om den är missplacerad men jag tog mig verkligen tid att leta om den skulle postas i något speciellt men ikke sa nicke.
Så. Min startvikt var på 170 k exakt, länge i lastbilen och nu dem senaste åren i truck med exakt samma ätvanor. Läkaren sa att jag måste börja gå ner i vikt för det var en ren livsfara, började korta promenader på 500 m och jag är ärlig med er att jag klarade inte mer, jag var så sliten efter det att jag hamnade i soffan hemma och sov i 4 timmar i sträck. Nu är jag nere på 130 kg och orkar gå 3-4 km utan problem. Hur funkar det med Anabola och fetmassa, något som kan påskynda? Har även börjat ta 1 dag på gymmet där jag hade tur att hitta en jävla hunk som hjälpte mig att komma igång med alla övningarna så har börjat köra 1 dag i veckan nu senaste 2 månaderna?

Detta svar är kanske lite OT, sök på nätet Saxenda för viktminskning, det finns en tråd om detta här på Flashback.

(FB) Saxenda vid behandling av övervikt
Citera
2022-11-23, 03:48
Medlem
Kongruensbojds avatar
Du är ju på rätt väg redan och har t o m experthjälp på gymmet. Öka antalet dagar du gymmar och snart förvandlas fettet till muskler.

Ät rätt också givetvis. Du bör göra en ny tråd där forumets kunniga dietister kan göra ett för dig anpassat måltidsschema.
Citera
2022-11-23, 05:26
Medlem
Du bör inte börja med AAS, iaf inte innan du har gått ner mer i vikt. Du kommer inte bli smal av AAS, och med ditt kroppsfett finns större risker att du får höga värden av östrogen, och det vill du inte.

Viktnedgång handlar om KCAL in vs KCAL ut. Lägg om dina matvanor och väg din mat. Svårare än så är det inte. Fortsätt motionera, lägg på 1km på dina promenader, gå 5km varje dag. Lägg till en dag till på gymmet. Fortsätt så och ta det steg för steg. Börja inte ta tjack som vissa säger. Du kommer må så sjukt dåligt av det. Du kommer inte sova eller äta på dygn och du kommer ha fruktansvärda avtändningar.
Citera
2022-11-23, 05:56
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryziz

Ja det är självklart att du ska gå ner i vikt men det behöver du inte AAS för och det är verkligen inte heller önskvärt i ditt läge.

Börja med att röra på dig mer och lägg om din kost. Enkel matematik. Ät mindre energi än vad du förbränner.
Citera
2022-11-23, 07:21
Medlem
Istället för att TS ska all in på tjack kanske det kan vara en idé att börja med något mildare ?
PWO /ephedra / efedrin / DMAA ?
Citera
2022-11-23, 08:24
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Istället för att TS ska all in på tjack kanske det kan vara en idé att börja med något mildare ?
PWO /ephedra / efedrin / DMAA ?

Eller så bara börja tänka på sina matvanor och lägga sig på ett kaloriunderskott..

Att börja med AAS och/eller efedrin känns inte riktigt hållbart och jag vill inte veta hur hans blodtryck skulle se ut om han började med detta när han väger 150 pannor.

Du är fet liksom, utan ändrade matvanor så kommer du ingenstans.

Edit: och tjack är absolut inte att föredra. Alltså vad är ni för jävla tomtar som kommenterar.. På riktigt..

Vill ni ha grabben i full psykos på en truck eller i lastbil när eran dotter eller mamma cyklar förbi?
Senast redigerad av Biggedy 2022-11-23 kl. 08:28.
Citera
2022-11-23, 08:46
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Prova LCHF???
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto