• 1
  • 2
2022-11-22, 15:52
Medlem
Själv har jag begränsad erfarenhet men ett par saker har jag väl ställt till med. Det ena var i ungdomen då pumpade på för kung o fosterland bakifrån. Tyvärr gled den enögde krigaren ut helt och hållet och när jag tryckte in den hamnade den tyvärr i ”fel hål”. Inget glidmedel, intryckt i botten. Det uppskattades inte. Det blev inget sex för mig på ett bra tag efter det.

Vid ett annat tillfälle hade jag inhandlat analkulor. Sagt och gjort. Madam var ”laddad och klar”. Hon signalerade att klimax närmade sig. Vad jag lärde mig den kvällen var att analkulor inte skall hanteras som startsnöret på en gräsklippare utan de skall dras ut långsamt o försiktigt. Borde jag iofs ha kunnat räknat ut men berusad på kättja o en del alkohol sviktade väl omdömet. Den natten sov jag i badkaret. Kan dock tillägga att med tiden blev analkulorna en mycket uppskattad leksak.

Vad har ni ställt till med i sängen?
Citera
2022-11-22, 15:57
Medlem
Crabbofixs avatar
Ropat fel namn är väl en klassiker
Citera
2022-11-22, 15:57
Medlem
Hon blir ju förbannad varje gång man frågar om man får ligga på hålet
Citera
2022-11-22, 15:58
Medlem
La av en brakare
Citera
2022-11-22, 16:10
Medlem
Haajibs avatar
Jag nös en gång på ryggen på henne, hon blev inte glad
Citera
2022-11-22, 16:14
Medlem
Somnat när jag slickade henne.
Citera
2022-11-22, 16:16
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
När jag squirtade diarre över tjejen på fyllan. För mycket folköl och irish coffe den kvällen, så sexet sket sig tyvärr.
Citera
2022-11-22, 16:18
Medlem
Kalla Kåres avatar
Redan nämnts men ordentlig stinkfis, modell smygare eller ljudlösa döden, typ direkt innan planerat sex har väl aldrig varit populärt. Vill minnas att jag åkte ut en gång pga det.
Citera
2022-11-22, 16:19
Medlem
StonedMonkeys avatar
Gav henne en örfil innan jag var naken, vi hade inte diskuterat det innan men var tydligen bara okej att ge henne örfilar i samband med sex, och det var inte tydligt nog samband om jag inte var helt avklädd

Edit: Och somnat mitt i akten, över henne. Det var inte populärt
Citera
2022-11-22, 16:23
Medlem
ShotsFireds avatar
Sprutade i en tjejs hår av misstag. (Doggy)
Citera
2022-11-22, 16:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Svarat i telefon.
Citera
2022-11-22, 16:58
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Själv har jag begränsad erfarenhet men ett par saker har jag väl ställt till med. Det ena var i ungdomen då pumpade på för kung o fosterland bakifrån. Tyvärr gled den enögde krigaren ut helt och hållet och när jag tryckte in den hamnade den tyvärr i ”fel hål”. Inget glidmedel, intryckt i botten. Det uppskattades inte. Det blev inget sex för mig på ett bra tag efter det.

Vid ett annat tillfälle hade jag inhandlat analkulor. Sagt och gjort. Madam var ”laddad och klar”. Hon signalerade att klimax närmade sig. Vad jag lärde mig den kvällen var att analkulor inte skall hanteras som startsnöret på en gräsklippare utan de skall dras ut långsamt o försiktigt. Borde jag iofs ha kunnat räknat ut men berusad på kättja o en del alkohol sviktade väl omdömet. Den natten sov jag i badkaret. Kan dock tillägga att med tiden blev analkulorna en mycket uppskattad leksak.

Vad har ni ställt till med i sängen?

Efter krogen med några för många drinkar i kroppen så somnade jag då tjejen sög av mig. Vi sågs aldrig mer efter det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in