Feminism är väl ändå ett shit test, iom att kvinnor inte attraheras till feminina töntmän som oroliga springer och vaxxar sig mot snuva 3ggr per år. Jag har aldrig brytt mig om feminism iom att det är byggt på lögner och rent trams.
Undrar hur många kvinnor som ens håller med om allt det där tramset, om inte media/stat hade hjärntvättat dem genom hela sin uppväxt samt utövat socialt grupptryck/grupptänk.
De beter sig som ett gäng arga höns, som inte riktigt har något att vara arga över. Allt för ett gäng känslolösa autister ville göra karriär utan att själva ha byggt något.
Jag har en syster som är precis så, babblar konstant om rasism, strukturellt förtryck, yada fuckin yada, tills huvudet håller på att explodera, en av de mest priviligierade kvinnor som finns, som haft allt gratis, fått plugga hur mycket hon vill, har en massa studiepoäng, med en massa tramsämnen, hon blev tillslut lågstadielärare och sedan hemmafru lol,, hon har aldrig skapat något företag eller annat, men hade toppbetyg. Vad de nu är bra för om man ändå ej är kapabel att skapa något med det.
Landet SWE är numera ett stort jävla skämt och feministiskt, go figure..