2022-11-19, 09:51
Medlem
Schysst advokat Dock kan jag förstå om om man som kille går emot tjejens vilja. Om hon inte vill. Verkligen inte vill. Då är det våldtäkt. Simple as that.
Citera
2022-11-19, 09:58
Medlem
Fy fan vilken tur att man är både gammal och gift sen länge.

Så det där potensiella problemet är lyckligtvis överspelat...
Citera
2022-11-19, 10:04
Medlem
htdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuadraticFormula
Det är olagligt att spela in porr smyg så om du använder videon kommer du torska i senare rättegång. Röstinspelning är den lagliga lösningen.

Är nog bättre att ta en smygfilmningsdom än att bli dömd för våldtäkt.
Citera
2022-11-19, 10:23
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Ingen får ha sex. Vad är det folk inte fattar. Sverige vill inte att folk ska kontakt med varandra, inte heller ligga med varandra. Bättre att alla hatar varandra och istället kan man ge utrymme till homosexuella uttryck. Lägre födelsetal, mindre tryck på offentliga sektorn och färre människor att ta hand om. Bra va. Klimatsmart dessutom.

I övrigt: godtyckliga bedömningsgrunder för straff som dessutom belastar en grupp mer än annan är bedrägliga by design.
Bara somalier som kan föröka sig med sina fyra fruar.
Citera
2022-11-19, 10:27
Medlem
Är det inte bättre att det är lag på att en domare måste finnas i rummet vid sex?
En lösning?

Citera
2022-11-19, 10:28
Medlem
1. Drick inte gift
2. Gå inte hem med en främling

Ja det låter ju ungefär som något man lär sig på förskolan. Ser inga problem alls med uttalandet.
Citera
2022-11-19, 10:32
Medlem
AndersPersson99s avatar
Edit

Måste vara enklast att komma överens om en detaljerad plan från början inklusive alla olika moment så man kan signera samtycke för hela samlaget så slipper man den administrationen under själva akten.
Signering med bankid som många redan varit inne på. Utan dokumentation är bevisläget omöjligt vid tvist så allt bör filmas och sparas hos en myndighet ihop med den signerade planen.

Man kanske även skulle kunna ladda ned färdiga samlagsplaner som är certifierade av jämställdhetsmyndigheten.

1. Förspel till samlag: penisbärare medges samtycke att administrera fem kyssar på läppar, följt av maximalt fem kyssar på hals. Under tiden medges samtycke att placera handflata med fem fingrar på område ovanför höft ej inräknat ansikte eller bröst.

2. Utökat förspel till samlag: penisbärare medges samtycke att applicera kyss på bröst och mage men ej nedanför midja. Hen får även beröra bröst med händer eller fötter och applicera klämrörelser på bröstet som inte överstiger 20 sekunder, 30 stycken eller totalt 35 newton i kraft.

3. Avslutande förspel: penisbärare tillåts roterande rörelser med tunga över anus och vagina. Tillåtna hjälpmedel innefattar sugrör för dryck av ekologisk mjölk ur anus samt rättvisemärkt och plastfri dildo.

4. Samlag: Penisbärare tillåts stötvis penetration i vagina. Stötarna får inte överstiga 50 till antalet fördelat över maximalt två minuters period. Penisbärare skall räkna stötarna högt så korrekt balansräkning erhålls.

5. Utlösning: Penisbärare tillåts ejakulera upp till 2 cl sädesvätska placerat på bål, svank, eller vänster öga.

IDENTIFIERING

Jag identifierar mig hos jämställdhetsmyndigheten

Säkerhetskod ________________
Senast redigerad av AndersPersson99 2022-11-19 kl. 10:46. Anledning: Edit
Citera
2022-11-19, 10:38
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Det är en sorglig utveckling där män och kvinnor inte kan mötas utan misstanke mot varandra.

Vem som skapat det vet jag inte. Men denna misstro mellan män och kvinnor förgiftar samhället.

Jag befarar att det ligger en sådan design bakom, att skapa rotlösa människor.
Det är lite underligt varför just Sverige med sitt världens mest upplysta folk med väldigt fogliga män bombaderas med genus och skam.
I stora delar av världen så gör männen som dom vill med kvinnor men att där har vi inget att säga till om utan att vi är tydligen värst.
Citera
2022-11-19, 10:40
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag har väl rätt att filma hur mycket jag vill i min egen lägenhet? Jag kanske vill dokumentera hur mina katter beter sig när jag är på jobbet. Eller se till att grannen som har min extranyckel inte går in och nallar godis.

Att sprida materialet utan samtycke skulle ju vara olagligt, men om jag har en kamera som kör 24/7 och nån brud vill hem till mig och knulla så gör jag mig väl knappast skyldig till brott om jag låter bli att stänga av kameran?
Du ska informera henne om att hon filmas.
Citera
2022-11-19, 10:53
Medlem
Snart dags att täppa igen käften på feminist maffian och islamisera landet så dom håller käften å får gå med gardin på huvudet istället.
Citera
2022-11-19, 11:06
Medlem
Bassplays avatar
Tänk om man skriver att unga kvinnor att undvika one night stands på fyllan. Där kan vi snacka shitstorm.
Citera
2022-11-19, 11:19
Medlem
Jofandus avatar
Hade någon dum jävel anmält mig för samlag utan samtycke då slår jag på stora trumman och anmäler henne för våldtäkt. Jag minns att vi träffades på krogen, nästa stund ligger vi i hennes säng. Jag vill gå därifrån men hon sitter gränsle över mig helt svart i blicken. Hon hotar mig och jag är så rädd och sen blir allt svart. Jag vaknar upp och har otroligt ont i mitt anus, det blöder. Hon måste ha kört hela verktygslådan. Nä usch nu börjar jag grina så hemskt det var
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in