• 1
  • 2
2022-11-17, 12:11
Medlem
muhammads avatar
Hej. Nu vänder jag mig till de mest kunniga på nätet. Tyvärr har min fru varit i kontakt med en annan man. Hon har en Iphone 12 eller 13? Jag vet inte, men själv kan jag bara Android. Nu till min fråga; om jag nu listar ut hennes telefonlås, var kan jag då hitta olika chatmedier, gömda mappar mm. Jag har fått söka genom telefonen, men utan resultat. Msn, Whats up, hennes mail och telefonlistor är resultatlösa. Jag har läst hennes konversationer på Msn, men dom är borta nu.
Snälla, ge mig tips för att rädda ett förhållande med tre små barn.
Citera
2022-11-17, 12:12
Medlem
Finns MSN ens kvar idag? Är du säker på att du bara inte har pykos? Alternativt trollar?

Är du säker på att hon bara inte raderat appen?
Citera
2022-11-17, 12:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawtaliban
Finns MSN ens kvar idag? Är du säker på att du bara inte har pykos? Alternativt trollar?

Är du säker på att hon bara inte raderat appen?
Nej, det gick helt och hållet över till Skype för säkert tio år sen om inte mer.
Citera
2022-11-17, 12:35
Medlem
muhammads avatar
Förlåt, jag är helt ur balans nu. Har varit hemma från jobbet hela veckan. Taskiga kommentarer undanbedes.
Citera
2022-11-17, 12:37
Medlem
muhammads avatar
Mns jag menar ju för fan messenger som finns i Facebook. Förlåt mitt okunnande.
Citera
2022-11-17, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhammad
Mns jag menar ju för fan messenger som finns i Facebook. Förlåt mitt okunnande.
Du har inte övervägt att prata med frugan?
Citera
2022-11-17, 12:41
Medlem
StonedMonkeys avatar
Ja man kan gömma appar i iPhone, och då sätter man en annan kod för dom apparna, så det är 2 lösenord du behöver lista ut isåfall

Om du känner att du måste spionera på hennes telefon för att lita på henne är mitt tips att skaffa någon annan
Citera
2022-11-17, 13:10
Medlem
muhammads avatar
Ok. Tack för ditt svar. Problemt är att jag inte vet var jag ska leta. Någon tyckte jag ska prata med frugan. Jag har gjort det men jag vet att hon verkar ha mer att dölja. Det är en mycket intelligen kvinna jag har att göra med, men hon gör även misstag. Det var så jag kom på henne. Fy fan, vad dåligt man kan må. Jag vill bara veta om förhållandet ens är något att lägga kraft på till att reparera?
Citera
2022-11-17, 13:12
Medlem
muhammads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawtaliban
Du har inte övervägt att prata med frugan?
Jah har pratat med henne, men problemet växer sig bara större.
Citera
2022-11-17, 13:26
Medlem
NollFemNollFems avatar
Kanske off topic, men läs gärna 9 c § BrB
Citera
2022-11-17, 13:31
Medlem
Varför vill du fortsätta vara med henne efter vad hon har gjort? Hon var otrogen mot dig med en annan man, när ni till och med har små barn. Fy fan vilken människa hon är. Hade hon verkligen älskat dig skulle hon inte ha gjort det till att börja med.

Du kommer inte rädda någonting av att läsa hennes meddelanden, tro mig. Du kommer bara lugna din osäkerhet för stunden (om du inte finner något) men sen 2 dagar senare kommer du gräva igen. Hon kan lika gärna ta bort meddelanden direkt så att du aldrig har en chans att hitta dem.

Men det viktigaste du måste komma ihåg är att tilliten aldrig kommer att kunna repareras, och ett förhållande bygger på tillit.
Citera
2022-11-17, 13:35
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Om du känner att du måste spionera på hennes telefon för att lita på henne är mitt tips att skaffa någon annan
Annan partner lr annan smartphone med annat iOs än iPhone?

OnT: TS, gör det inte. Att olovligen peepa i en ann's smartphone, är en krinimell ogärning.

Dessutom vill du inte läsa din partners älskares och hennes egna eXXXplicita chat-dialog om hans marsippandolk och hennes hallongrotta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in