2022-11-17, 01:00
Bannlyst
Hej, behöver köpråd på ny mobil,
Har kollat in Samsung A53 samt xiaomi 11t pro

Men hur ställer dom sig emot varandra? Är det någon här som ägt någon av dom som kan säga hur dom är?

Kravet är bra batteriet, använder mobilen 7-8 timmar om dagen,
Även kameran ska vara bra.
Citera
2022-11-17, 11:10
Medlem
swebarbs avatar
Hade valt samsung A53 den har OIS optisk bildstabilisering så bryr man sig främst om kameran så är ju den att föredra tycker jag. Båda har 5000mah batteri så där blir nog ingen större skillnad.

Annars finns oneplus nord 2 för 3500 också en väldigt bra telefon med kamera som har OIS. xiaomi är det sista alternativet tycker jag även om dom gör ok telefoner i den prisklassen.
Citera
2022-11-17, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hade valt samsung A53 den har OIS optisk bildstabilisering så bryr man sig främst om kameran så är ju den att föredra tycker jag. Båda har 5000mah batteri så där blir nog ingen större skillnad.

Annars finns oneplus nord 2 för 3500 också en väldigt bra telefon med kamera som har OIS. xiaomi är det sista alternativet tycker jag även om dom gör ok telefoner i den prisklassen.

Tackar, båda ligger på samma pris, så blir ett svårt val
Citera
2022-11-17, 16:31
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emildasilva
Tackar, båda ligger på samma pris, så blir ett svårt val

Då är det mer smaksak, är du van vid samsung så ta den, hatar du samsung ta xiaomi eller tvärtom men båda fungerar bra finns alltid nåt en mobil gör bra medans den andra gör nåt sämre och tvärtom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in