• 1
  • 2
2022-11-15, 22:00
Medlem
var kriminella utomjordiska förvisas till för att leva ut sina liv tills de förbättras.för jag kan inte föreställa mig att folk kommer hit fritt. Finns inget här att se. förtjänar inte bättre
Senast redigerad av HackForums 2022-11-15 kl. 22:16.
Citera
2022-11-15, 22:01
Medlem
Kalk-Allans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
var kriminella utomjordiska förvisas till för att leva ut sitt liv tills de förbättras.
Har inte tänkt på det på det viset, men ja mycket möjligt
Citera
2022-11-15, 22:03
Förefaller ytterst osannolikt. Har du något som styrker tesen?
Citera
Medlem
Citat:
var kriminella utomjordiska förvisas till för att leva ut sitt liv tills de förbättras.för jag kan inte föreställa mig att folk går här fritt
Den teorin låter en aning långsökt.
Citera
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
var kriminella utomjordiska förvisas till för att leva ut sitt liv tills de förbättras.för jag kan inte föreställa mig att folk går här fritt
Nej! Idiotisk tanke.
Citera
2022-11-15, 22:04
Medlem
Majsmans avatar
Menar du att vi alla är brottslingar från rymden?
Vad får dig att tro detta utöver "att folk går här fritt"?
Citera
2022-11-15, 22:07
Medlem
Idiotsveriges avatar
Ja det kan man säga, och bevisen finns på Antarktis och syns rätt fort om du tar dig dit... det ser inte ut som det påstås...
Citera
2022-11-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsman
Menar du att vi alla är brottslingar från rymden?
Vad får dig att tro detta utöver "att folk går här fritt"?
människorna på denna planet är dumma och galna varför skulle någon komma hit frivilligt. Kanske är inte alla här jordsförvisade. skitplanet.
Senast redigerad av HackForums 2022-11-15 kl. 22:14.
Citera
2022-11-15, 22:18
Medlem
sonnenheims avatar
Korrekt, hur mycket vi än försöker så kommer vi aldrig att anpassas till ett liv i vakuum eller att nå en bebolig planet. Vi är fast på en sten som slungas genom evigt mörker.
Citera
2022-11-15, 22:23
Medlem
21512s avatar
Citat:
var kriminella utomjordiska förvisas till för att leva ut sina liv tills de förbättras.för jag kan inte föreställa mig att folk kommer hit fritt. Finns inget här att se. förtjänar inte bättre
Intressant tanke. Själv har jag tänkt mig att jorden kanske kan vara universums absolut sämsta planet. Framför allt eftersom vi tar kål på den själva. Det kanske är så att dom kriminella skickas till universums absolut sämsta planet då.
Citera
2022-11-15, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Ja det kan man säga, och bevisen finns på Antarktis och syns rätt fort om du tar dig dit... det ser inte ut som det påstås...
Lägg ner skitsnacket. Du har gått på dålig information och du är lättlurad. Ge dig!
Citera
2022-11-15, 22:27
Medlem
Citat:
Australien är fångarnas ö, det vet väl alla?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in