var kriminella utomjordiska förvisas till för att leva ut sina liv tills de förbättras.för jag kan inte föreställa mig att folk kommer hit fritt. Finns inget här att se. förtjänar inte bättre
Senast redigerad av HackForums 2022-11-15 kl. 22:16.
Korrekt, hur mycket vi än försöker så kommer vi aldrig att anpassas till ett liv i vakuum eller att nå en bebolig planet. Vi är fast på en sten som slungas genom evigt mörker.
var kriminella utomjordiska förvisas till för att leva ut sina liv tills de förbättras.för jag kan inte föreställa mig att folk kommer hit fritt. Finns inget här att se. förtjänar inte bättre
Intressant tanke. Själv har jag tänkt mig att jorden kanske kan vara universums absolut sämsta planet. Framför allt eftersom vi tar kål på den själva. Det kanske är så att dom kriminella skickas till universums absolut sämsta planet då.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!