Citat:
Ursprungligen postat av
myheartastereo
Jag är trött på att känna mig beta och har problem med mitt självförtroende. Tror jag skulle må bra av att våga prova att råna och hamna i slagsmål på stan. Jag skulle aldrig klara det i nyktert tillstånd dock.
Jag har tagit både benso, tjack och alkohol separat men inte märkt några tecken på att det skulle få mig att bli "tuff". Måste jag blanda droger för att bli aggressiv och vad ska jag blanda i så fall? Är det ens möjligt att tillfälligt få en kaxig, antisocial personlighet på droger trots att man nykter är motsatsen?
Vet inte varför jag vill det här egentligen. Mår bara dåligt.
Gå till en kampsportsklubb och lär dig försvara dig själv, att söka problem på stan i onyktert tillstånd skapar bara problem för dig, Du verkar vilja vara någon som inte andra gillar, snubbar som går runt på stan och bråkar med random folk hatar oftast sig själva i grund och botten och har underliggande problem, va glad över att du inte är så.
Oftast är det killar med missbruk eller jobbiga bakgrunder som håller på så, jag har varit en utav dom och jag har spenderat senaste 6-7 åren att försöka få bort den killen i mig själv, fylld med självhat och letar orsaker att ta ut sin frustration på andra. Va glad över att du inte är där och fortsätt vara en bra kille som inte går och bröstar upp sig för att känna sig som en man.
Kan vara jättejobbigt när man känner sig rädd i tidig 20års ålder men det där försvinner med åren och du lär dig att undvika konfrontationer istället för att söka upp dom.