• 3
  • 4
2022-11-14, 14:22
Medlem
RigmorOrtizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanseradSDare
Alkohol
Kokain
Benzo

100% lösningen
Citera
2022-11-14, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myheartastereo
Jag är trött på att känna mig beta och har problem med mitt självförtroende. Tror jag skulle må bra av att våga prova att råna och hamna i slagsmål på stan. Jag skulle aldrig klara det i nyktert tillstånd dock.

Jag har tagit både benso, tjack och alkohol separat men inte märkt några tecken på att det skulle få mig att bli "tuff". Måste jag blanda droger för att bli aggressiv och vad ska jag blanda i så fall? Är det ens möjligt att tillfälligt få en kaxig, antisocial personlighet på droger trots att man nykter är motsatsen?

Vet inte varför jag vill det här egentligen. Mår bara dåligt.

Gå till en kampsportsklubb och lär dig försvara dig själv, att söka problem på stan i onyktert tillstånd skapar bara problem för dig, Du verkar vilja vara någon som inte andra gillar, snubbar som går runt på stan och bråkar med random folk hatar oftast sig själva i grund och botten och har underliggande problem, va glad över att du inte är så.

Oftast är det killar med missbruk eller jobbiga bakgrunder som håller på så, jag har varit en utav dom och jag har spenderat senaste 6-7 åren att försöka få bort den killen i mig själv, fylld med självhat och letar orsaker att ta ut sin frustration på andra. Va glad över att du inte är där och fortsätt vara en bra kille som inte går och bröstar upp sig för att känna sig som en man.

Kan vara jättejobbigt när man känner sig rädd i tidig 20års ålder men det där försvinner med åren och du lär dig att undvika konfrontationer istället för att söka upp dom.
Citera
2022-11-14, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyanseradSDare
Alkohol
Kokain
Benzo
Och steroiden trenbolone på det med.
Där har vi den ultimata blandningen för att vara kaxig och våldsam.
Citera
2022-11-14, 16:21
Medlem
Syljens avatar
Muskotnöt
Citera
2022-11-14, 16:42
Medlem
Fruxo9987s avatar
Låter som att du kollat för mycket på alla "Alfa"-män på youtube etc som alltid snackar om hur mycket testosteron man ska ha, hur dom äter rått kött, badar i isvatten och jagar djur i skogen som matkälla.

Vad i hela världen har du fått idén ifrån att det skulle vara bra för dig att slåss?
I värsta fall blir du eller den andre riktigt allvarligt skadad eller dör. Du kan råka ut för nån galning som har kniv på sig etc. Det är ren idioti.

De som har självförtroende gör sin egen grej och skiter i allt sånt utan att känna sig "mesiga" för det.

Jag avråder dig till dina planer.

Lycka till, hursomhelst.
Citera
2022-11-14, 17:19
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myheartastereo
Jag är trött på att känna mig beta och har problem med mitt självförtroende. Tror jag skulle må bra av att våga prova att råna och hamna i slagsmål på stan. Jag skulle aldrig klara det i nyktert tillstånd dock.

Jag har tagit både benso, tjack och alkohol separat men inte märkt några tecken på att det skulle få mig att bli "tuff". Måste jag blanda droger för att bli aggressiv och vad ska jag blanda i så fall? Är det ens möjligt att tillfälligt få en kaxig, antisocial personlighet på droger trots att man nykter är motsatsen?

Vet inte varför jag vill det här egentligen. Mår bara dåligt.

Med tanke på vad du skriver bör du blanda fentanyl med heroin. Dra på ordentligt. Nej, men seriöst. Riktiga män knarkar inte.
Citera
2022-11-14, 17:19
Medlem
Halloween2s avatar
Spelar ingen roll vad du tar, så som du beskriver dig kommer kvinnor till och med slå dig medvetlös med sina handväskor.

Men man får ju hoppas att du går på någon som är störd på riktigt så du hamnar på sjukhus.
Citera
2022-11-18, 21:01
Medlem
forumusers avatar
Droger gör sig inte tuff. Inte ens på ett konstgjort sätt. Du blir bara fake.

Den du är när du är med andra människor är den du de facto är. Att gömma sitt verkliga jag bakom en fasad av narkotika och/eller sprit är ett recept för att gå vilse.

Satsa på att vara "cool" istället. Alltså en chill och sjyst person med ett inre självförtroende. Bli bra på något du gillar att göra eller brinner för och placera en del av ditt värde där så växer självförtroendet. Är du bra på något?

Jag tror inte att droger hjälper dig annat än i stunden, och när ruset är slut så vill du bara ha mer för att komma dit igen och hejsan hoppsan så är vägen till beroende startad.

Dålig ide. Tänk om är mitt tips och satsa på att utveckla ett genuint självförtroende. Slappna av. Var dig själv och använd inte droger som ett substitut för det. Var dig själv och bli stark nog för att säga ett inre fuck you till människor som inte accepterar dig för den du är. Ta det inte så allvarligt, liksom. Det är enligt min filosofi den enda vägen till att vara sann mot sig själv.

Men om du nu verkligen vill ta droger för att bli tuff får du väl experimentera tills du hittar rätt. För egen del hatar jag att vara påverkad bland folk och det gör mig bara skygg. Svårt att vara självsäker med blicken i marken pga tefatspupiller.

Men ändå, det blir bara fake. Vill du vara fake eller genuin?
Senast redigerad av forumuser 2022-11-18 kl. 21:07.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in