Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-11-14, 00:14
Medlem
Jag är trött på att känna mig beta och har problem med mitt självförtroende. Tror jag skulle må bra av att våga prova att råna och hamna i slagsmål på stan. Jag skulle aldrig klara det i nyktert tillstånd dock.

Jag har tagit både benso, tjack och alkohol separat men inte märkt några tecken på att det skulle få mig att bli "tuff". Måste jag blanda droger för att bli aggressiv och vad ska jag blanda i så fall? Är det ens möjligt att tillfälligt få en kaxig, antisocial personlighet på droger trots att man nykter är motsatsen?

Vet inte varför jag vill det här egentligen. Mår bara dåligt.
Citera
2022-11-14, 00:16
Medlem
OneTaps avatar
alkohol o koks =)
Citera
2022-11-14, 00:18
Medlem
Är du fjorton år eller varför skulle det vara tufft att hamna i slagsmål?
Om du nu ser dig själv som beta lär du ju inte vara så värst vältränad heller, så du lär åka på däng.
Citera
2022-11-14, 00:20
Medlem
Du har det inte i dig, de flesta som blir våldsamma har något trauma i grunden. Du behöver PTSD eller liknade. Ha de så kul på närmsta anstalt.
Citera
2022-11-14, 00:21
Nej vännen det där är en dålig idé. Det är inget fel att vara ”beta”, de flesta är trots allt det. Sök efter självförtroende och acceptans istället.

Ska du ändå ut och slåss så prova alkohol och kokain då.
Citera
2022-11-14, 00:23
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Benso är ju en klassiker att ta om man vill tuffa till sig. Men det slutar istället med att däckar och glömmer bort vem skulle spöa. Annars så är ju ladd rätt bra för självförtroendet.
Citera
2022-11-14, 00:36
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Det är inte direkt så du automatiskt blir en stenhård alfa male bara för du är laddad, full och med benzo i blodet.

Vill du lära dig slåss gör du det bäst på en klubb, mindre risker.
Citera
2022-11-14, 00:44
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myheartastereo
Jag är trött på att känna mig beta och har problem med mitt självförtroende. Tror jag skulle må bra av att våga prova att råna och hamna i slagsmål på stan. Jag skulle aldrig klara det i nyktert tillstånd dock.

Jag har tagit både benso, tjack och alkohol separat men inte märkt några tecken på att det skulle få mig att bli "tuff". Måste jag blanda droger för att bli aggressiv och vad ska jag blanda i så fall? Är det ens möjligt att tillfälligt få en kaxig, antisocial personlighet på droger trots att man nykter är motsatsen?

Vet inte varför jag vill det här egentligen. Mår bara dåligt.

"-Om jag tar droger, rånar och blir våldsam så blir jag till en alfahanne"

Hur gammal är du?
14?
Citera
2022-11-14, 01:02
Medlem
Om du mår dåligt sök hjälp. Men ta en kur med anabola typ oxar så kommer du känna dig som en alfahanne sen. Gå sen ut på krogen när du tränat upp dig lite så ska det nog gå vägen.

Varför har du dessa känslor? Skulle det få dig att sova bättre? Finns inget fint med våld.
Citera
2022-11-14, 01:02
Medlem
Alkohol
Kokain
Benzo
Citera
2022-11-14, 01:52
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Om du inte har det personligshetsdraget alls i nornala fall så finns det ingen drog som kan hjälpa dig. Dom som blir kaxiga och våldsamma på droger är oftast det nyktra också, fast då har dom gränsen att hålla tillbaka det.
Citera
2022-11-14, 01:55
Om du endast vill bli kaxig och våldsam så är det alkohol + kokain som gäller. Du kan också bli helt galen på endast PCP.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in