2023-02-05, 21:13
Medlem
godboys avatar
En serie i makligt tempo, inte dålig men inte bra heller. Lite som en sämre kopia på Sopranos. Tror att den skulle kunna gjort sig på 90 talet men den håller inte riktigt idag då vi är mer vana vid tempoväxlingar, på gott och ont.

Den är okej att se ändå och jag förstår att man försöker med en säsong till, men sen är det nog stopp av flera skäl.
Citera
2023-05-15, 17:56
Medlem
Holden.Caulfields avatar
En underhållande serie, men handlingen vilar på flera av karaktärernas irrationella agerande.

Det är lite för många sådana här osannolika händelser, men kan man se förbi detta är det som sagt en underhållande serie.
Senast redigerad av Holden.Caulfield 2023-05-15 kl. 17:59.
Citera
2023-05-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holden.Caulfield
En underhållande serie, men handlingen vilar på flera av karaktärernas irrationella agerande.

Det är lite för många sådana här osannolika händelser, men kan man se förbi detta är det som sagt en underhållande serie.

Bra genomgång! Serien är tunn men som du säger är den sevärd.
Citera
2023-05-16, 17:50
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
En serie i makligt tempo, inte dålig men inte bra heller. Lite som en sämre kopia på Sopranos. Tror att den skulle kunna gjort sig på 90 talet men den håller inte riktigt idag då vi är mer vana vid tempoväxlingar, på gott och ont.

Den är okej att se ändå och jag förstår att man försöker med en säsong till, men sen är det nog stopp av flera skäl.
Bra beskrivning. Om den hade gått på tv en måndagskväll för 20 år sen så hade jag sett den. Men den är inte tillräckligt vass för nutiden. Den har egentligen ingenting som sticker ut.
Citera
2023-06-05, 13:50
Medlem
DrWangs avatar
Bra tidsfördriv, Stallone lyfter allt som han är med i. Dock tycker jag som en del andra att serien är tunn och det är synd för den hade mått riktigt bra av en rejäl karaktärsbyggnad från början.
Citera
2023-06-06, 11:44
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrWang
Bra tidsfördriv, Stallone lyfter allt som han är med i. Dock tycker jag som en del andra att serien är tunn och det är synd för den hade mått riktigt bra av en rejäl karaktärsbyggnad från början.
Såg första avsnittet, extremt klyschigt och tunt.
Citera
2023-08-29, 04:40
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Aldrig varit speciellt impad av Stallone förutom Rocky I och II.

Blev däremot positivt överraskad av denna serie, sett sex avsnitt och gillar humorn, lättsam att se.
Klart sevärd.
Citera
2023-08-29, 13:28
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Aldrig varit speciellt impad av Stallone förutom Rocky I och II.

Blev däremot positivt överraskad av denna serie, sett sex avsnitt och gillar humorn, lättsam att se.
Klart sevärd.
Jag hade inte förväntningar alls på denna serie och tycker att Stallone faktiskt gör det riktigt bra.
Håller med om att han inte är någon stor skådis (han här stor men inte den bästa skådespelaren) och har också Rockyfilmerna som favoriter (1 och 4) men här är han riktigt bra.
Tycker att serien växer från att i början va lite osäker vad det skulle va för typ av serie till att växa för varje avsnitt.
Jag gav första säsongen 7/10 i betyg (serien har 8 på ImdB).
Citera
2023-09-01, 08:03
Medlem
Westridges avatar
När kommer säsong 2?
Citera
2024-04-16, 11:50
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
När kommer säsong 2?
Stallone postade på Instagram idag:

https://www.instagram.com/p/C5ytHqQpCjr/

De inledde tydligen inspelningen för ett par veckor sedan. När allt är färdiginspelat ska det klippas och så vidare. Jag skulle gissa att säsong två kommer någon gång innan året är slut.
Citera
2024-04-16, 11:58
Medlem
Westridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Stallone postade på Instagram idag:

https://www.instagram.com/p/C5ytHqQpCjr/

De inledde tydligen inspelningen för ett par veckor sedan. När allt är färdiginspelat ska det klippas och så vidare. Jag skulle gissa att säsong två kommer någon gång innan året är slut.

Lysande
Citera
2024-06-27, 15:44
Medlem
diseuses avatar
Teaser för säsong två:

https://youtu.be/Wnj7clHxh6o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto