• 5
  • 6
2025-09-21, 12:45
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nej. 99 av 100 i denna tråd kollar via Skyshowtime Sverige och kan inte se säsong 3 än.

Ok. Jag tar tillbaka det.

Första avsnittet på säsong 3 är tydligen inte släppt eftersom att de flesta kollar via en viss kanal. Under tiden jag skriver detta så kollar jag på.....drumroll.....avsnitt 1, säsong 3...som tydligen INTE är släppt enligt vissas definitioner.
Citera
2025-09-21, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Ok. Jag tar tillbaka det.

Första avsnittet på säsong 3 är tydligen inte släppt eftersom att de flesta kollar via en viss kanal. Under tiden jag skriver detta så kollar jag på.....drumroll.....avsnitt 1, säsong 3...som tydligen INTE är släppt enligt vissas definitioner.

Vad får du ut av sådana inlägg? Du får ändå inte diskutera avsnittet enligt spoilerregeln. Eller vill du ha beröm för att du ser avsnittet innan det släpps i Sverige?
Citera
2025-09-22, 02:20
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Vad får du ut av sådana inlägg? Du får ändå inte diskutera avsnittet enligt spoilerregeln. Eller vill du ha beröm för att du ser avsnittet innan det släpps i Sverige?

Är du helt förståndshandikappad?

Jag sa att avsnitt 1 på säsong 3 är släppt vilket det är. Att just du sedan inte har tillgång till just detta avsnitt av olika anledningar är helt irrelevant.

Vad har jag spoilat? Var har jag bett om beröm? Du har drygt 11,000 inlägg och du fattar inte ens hur forumet fungerar?

Här har du dock en spiler:

Citera
2025-09-28, 06:55
Medlem
Sun Rulers avatar
Såg första avsnittet av säsong 3 på SkyShowtime nu.

Serien fortsätter i upptrampade spår, men något mer behöver hända nu för att jag inte skall ledsna.
Citera
2025-09-28, 07:55
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Såg första avsnittet av säsong 3 på SkyShowtime nu.

Serien fortsätter i upptrampade spår, men något mer behöver hända nu för att jag inte skall ledsna.
Jag ger upp serien nu. Tycker den är tråkig.
Citera
2025-09-28, 08:14
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Jag ger upp serien nu. Tycker den är tråkig.
Ja, jag hade hoppats på något mer intressant spår som skulle fånga mitt intresse vid säsongstarten men det kändes som samma gamla skåpmat.

Så ja, den är ganska trist nu.
Citera
2025-10-01, 01:48
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Har sett nu ett av snitt av säsong 3. Den känns lite som om det är samma om och om igen. Men få se hur den blir längre fram.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in