Jag bara älskar stora bröst, jag blir som ett vilt djur. Bara tanken av att se de rackarna. Se klyvningen när hon drar ner dragkedjan på polyesterträningströjan precis nedanför klyvningen, jisses. Jag hatar kvinnor som har små bröst och små rumpor. Dessa är inte riktiga kvinnor, definitivt inte riktiga kvinnor jämfört med kvinnor som har stora bröst. Stora bröst är bara så feminint, det skriker kvinna.
Jag har aldrig någonsin gått igång på kvinnor som inte har stora bröst, och hade dessa vackra skapelser inte funnits hade jag idag varit asexuell! Jag för råstånd bara jag tänker på det.
Finns det någon annan som är likadan?
När jag säger att stora bröst är ett måste, så är det verkligen ett måste! Jag mår illa av att se små bröst, det känns så patetiskt och tafatt! Usch usch usch!
Har ni varit med om något liknande? Någon kompis eller så?
Och kom inte med att jag är porrskadad eller något, skippa det skitsnacket för att ni själva försöker lura er själva att eran fru är tillräcklig nog eller att ni är tillräckliga nog!
Ja? Det är viktigt, har aldrig nöjt mig med ett par små stackare. Det räcker dock inte med enbart en imponerande storlek, formen måste vara rätt också.
Vilka heteromän tycker inte om pattar? Har varit tillsammans med en tjej som fick operera dem mindre. Finns inte många kvinnor som har så stora naturligt så det blir lite jobbigt att man har höga krav på storleken.
nää för stora pattar e inte nice. B eller C kupa e sexigast =) de ska va tight lixom. Inte nå jävla häng o släng fruntimmer med former som nån brasiliansk twerkare. men de e va ja tycker
Jag bara älskar stora bröst, jag blir som ett vilt djur. Bara tanken av att se de rackarna. Se klyvningen när hon drar ner dragkedjan på polyesterträningströjan precis nedanför klyvningen, jisses. Jag hatar kvinnor som har små bröst och små rumpor. Dessa är inte riktiga kvinnor, definitivt inte riktiga kvinnor jämfört med kvinnor som har stora bröst. Stora bröst är bara så feminint, det skriker kvinna.
Jag har aldrig någonsin gått igång på kvinnor som inte har stora bröst, och hade dessa vackra skapelser inte funnits hade jag idag varit asexuell! Jag för råstånd bara jag tänker på det.
Finns det någon annan som är likadan?
När jag säger att stora bröst är ett måste, så är det verkligen ett måste! Jag mår illa av att se små bröst, det känns så patetiskt och tafatt! Usch usch usch!
Har ni varit med om något liknande? Någon kompis eller så?
Och kom inte med att jag är porrskadad eller något, skippa det skitsnacket för att ni själva försöker lura er själva att eran fru är tillräcklig nog eller att ni är tillräckliga nog!
Alla tycker ju uppenbarligen olika i frågan. Lika väl som att vissa gillar saltlakrits, och andra inte.
Själv tänder jag på lite mindre, fasta bröst, som passar i min hand. Men inte fan går jag omkring och skriker ut att jag äcklas av stora bröst bara därför. Kul att dom också finns, och att det finns folk som går igång på dom med. Förstår inte sådan intolerans...
Jag hatar kvinnor som har små bröst och små rumpor. Dessa är inte riktiga kvinnor, definitivt inte riktiga kvinnor jämfört med kvinnor som har stora bröst.
Citat:
Ursprungligen postat av KB9balondor
Jag har aldrig någonsin gått igång på kvinnor som inte har stora bröst, och hade dessa vackra skapelser inte funnits hade jag idag varit asexuell! Jag för råstånd bara jag tänker
Citat:
Ursprungligen postat av KB9balondor
Du har en fetshistisk hyperfixering på bröst. Det har inget med kvinnor eller kvinnlighet att göra då både män och kvinnor har bröst. Se över din porrkonsumption.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!