• 1
  • 2
2022-11-13, 20:34
Bannlyst
Jag bara älskar stora bröst, jag blir som ett vilt djur. Bara tanken av att se de rackarna. Se klyvningen när hon drar ner dragkedjan på polyesterträningströjan precis nedanför klyvningen, jisses. Jag hatar kvinnor som har små bröst och små rumpor. Dessa är inte riktiga kvinnor, definitivt inte riktiga kvinnor jämfört med kvinnor som har stora bröst. Stora bröst är bara så feminint, det skriker kvinna.

Jag har aldrig någonsin gått igång på kvinnor som inte har stora bröst, och hade dessa vackra skapelser inte funnits hade jag idag varit asexuell! Jag för råstånd bara jag tänker på det.

Finns det någon annan som är likadan?

När jag säger att stora bröst är ett måste, så är det verkligen ett måste! Jag mår illa av att se små bröst, det känns så patetiskt och tafatt! Usch usch usch!

Har ni varit med om något liknande? Någon kompis eller så?

Och kom inte med att jag är porrskadad eller något, skippa det skitsnacket för att ni själva försöker lura er själva att eran fru är tillräcklig nog eller att ni är tillräckliga nog!
Citera
2022-11-13, 20:45
Medlem
Autismpowers avatar
Klart det är gött med ett par rediga milkers
Citera
2022-11-13, 20:47
Medlem
Om du även gillar motocyklar utöver stora bröst kan jag rekommendera Biker Stuff på Youtube.
Citera
2022-11-13, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Om du även gillar motocyklar utöver stora bröst kan jag rekommendera Biker Stuff på Youtube.

Men usch det där var inte trevligt att se.

On Topic: det gör väl alla killar.
Citera
2022-11-13, 21:07
Medlem
Soperents avatar
Ja? Det är viktigt, har aldrig nöjt mig med ett par små stackare. Det räcker dock inte med enbart en imponerande storlek, formen måste vara rätt också.
Citera
2022-11-13, 21:13
Medlem
LeCastles avatar
Vilka heteromän tycker inte om pattar? Har varit tillsammans med en tjej som fick operera dem mindre. Finns inte många kvinnor som har så stora naturligt så det blir lite jobbigt att man har höga krav på storleken.
Citera
2022-11-13, 21:53
Medlem
OneTaps avatar
nää för stora pattar e inte nice. B eller C kupa e sexigast =) de ska va tight lixom. Inte nå jävla häng o släng fruntimmer med former som nån brasiliansk twerkare. men de e va ja tycker
Citera
2022-11-13, 21:57
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB9balondor
Bueg.
nej ja e väldigt säker på min heterosexualitet o därav behöver ja inte gorma om att de skulle va nåt speciellt med mega pattar :P
Citera
2022-11-13, 23:16
Medlem
plazma1s avatar
Citat:
Jag bara älskar stora bröst, jag blir som ett vilt djur. Bara tanken av att se de rackarna. Se klyvningen när hon drar ner dragkedjan på polyesterträningströjan precis nedanför klyvningen, jisses. Jag hatar kvinnor som har små bröst och små rumpor. Dessa är inte riktiga kvinnor, definitivt inte riktiga kvinnor jämfört med kvinnor som har stora bröst. Stora bröst är bara så feminint, det skriker kvinna.

Jag har aldrig någonsin gått igång på kvinnor som inte har stora bröst, och hade dessa vackra skapelser inte funnits hade jag idag varit asexuell! Jag för råstånd bara jag tänker på det.

Finns det någon annan som är likadan?

När jag säger att stora bröst är ett måste, så är det verkligen ett måste! Jag mår illa av att se små bröst, det känns så patetiskt och tafatt! Usch usch usch!

Har ni varit med om något liknande? Någon kompis eller så?

Och kom inte med att jag är porrskadad eller något, skippa det skitsnacket för att ni själva försöker lura er själva att eran fru är tillräcklig nog eller att ni är tillräckliga nog!

Jag beredd att hålla med
Citera
2022-11-14, 00:42
Medlem
sillbits avatar
Alla tycker ju uppenbarligen olika i frågan. Lika väl som att vissa gillar saltlakrits, och andra inte.

Själv tänder jag på lite mindre, fasta bröst, som passar i min hand. Men inte fan går jag omkring och skriker ut att jag äcklas av stora bröst bara därför. Kul att dom också finns, och att det finns folk som går igång på dom med. Förstår inte sådan intolerans...
Citera
2022-11-14, 01:04
Medlem
Stora är nice men det ska finnas en viss form. Lekfulla liksom inte som spenor på en dräktig sugga.

Kan gilla mindre också, känns som att knulla en teen
Citera
2022-11-14, 13:16
Medlem
Citat:
Jag hatar kvinnor som har små bröst och små rumpor. Dessa är inte riktiga kvinnor, definitivt inte riktiga kvinnor jämfört med kvinnor som har stora bröst.
Citat:
Jag har aldrig någonsin gått igång på kvinnor som inte har stora bröst, och hade dessa vackra skapelser inte funnits hade jag idag varit asexuell! Jag för råstånd bara jag tänker
Citat:
Du har en fetshistisk hyperfixering på bröst. Det har inget med kvinnor eller kvinnlighet att göra då både män och kvinnor har bröst. Se över din porrkonsumption.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in