• 1
  • 2
2022-11-13, 20:00
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/pol...i-trollhattan/

Citat:
– Det är ett brott som har skett under helgen, säger Andreas Odén, vakthavande befäl hos polisen, till Expressen.

https://www.ttela.se/trollh%C3%A4tta...ing-1.85466472

Citat:
– Vi har sökt igenom området med hundar och har även haft tekniker på platsen, säger Carl Anton Lindblom, jourhavande förundersökningsledare hos polisen.

Någon med mera info?
Senast redigerad av michael1844 2022-11-13 kl. 20:20. Anledning: En till nyhetsartikel angående brottet
Citera
2022-11-13, 21:02
Medlem
Mercedes avatar
"Det var i den så kallade Blåbärsparken vid Skillnadsgatan i Karlstorp som polisen spärrade av ett område sent på söndagseftermiddagen."

https://www.ttela.se/trollh%C3%A4tta...ing-1.85466472

grov Våldtäkt kanske?
Citera
2022-11-13, 21:06
Medlem
Är det där centralt för dom som bor långt bort? Många som passerar där efter tex krogen?
Citera
2022-11-13, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Är det där centralt för dom som bor långt bort? Många som passerar där efter tex krogen?

Inte direkt, det ligger någon halvtimme från centrum. Bostadsområde.
Citera
2022-11-13, 21:25
Medlem
Just vid den parken bort det en hel del WT...men i övrigt ett bra område. Har inte märkt större uppståndelse under helgen på Karlstorp.
Citera
2022-11-13, 21:27
Medlem
tomyhockeys avatar
Kan det vara våldtäkt
Citera
2022-11-14, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhodos-Af-Norrland
Inte direkt, det ligger någon halvtimme från centrum. Bostadsområde.
Halvtimmes gångavstånd bör sägas.
Citera
2022-11-14, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseZ
Just vid den parken bort det en hel del WT...men i övrigt ett bra område. Har inte märkt större uppståndelse under helgen på Karlstorp.

WT område skulle jag nog inte vilja kalla det eftersom det bor en hel del utlänningar där. Sen ligger det ju bara ett stenkast ifrån kronogården som ah knappast känt som WT.
Citera
2022-11-14, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Kan det vara våldtäkt

Inte omöjligt. Hjortmossen hade väll en del våldtäktsproblem för några år sen har jag ett svagt minne om.. mitt minne kan svika mig dock.
Citera
2022-11-14, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
WT område skulle jag nog inte vilja kalla det eftersom det bor en hel del utlänningar där. Sen ligger det ju bara ett stenkast ifrån kronogården som ah knappast känt som WT.

Ehh, mjae...sanning med modifikation. Det är knappast mer utlänningar än WT i dem bruna tegelkåkarna vid parken. Och krono är allt annat än ett stenkast bort.

Gissar på våldtäkt och då inte utfört av någon "utlänning" i detta fallet.
Citera
2022-11-14, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseZ
Ehh, mjae...sanning med modifikation. Det är knappast mer utlänningar än WT i dem bruna tegelkåkarna vid parken. Och krono är allt annat än ett stenkast bort.

Gissar på våldtäkt och då inte utfört av någon "utlänning" i detta fallet.

Andra sidan vägen bara. Men ah visst, alla människor kan ju inte kasta sten.

Karlstorp och källstorp är två skilda områden min vän.
Senast redigerad av HejFrans 2022-11-14 kl. 09:19.
Citera
2022-11-14, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
Andra sidan vägen bara. Men ah visst, alla människor kan ju inte kasta sten.

Karlstorp och källstorp är två skilda områden min vän.

Du är ett rent kioskmongo...en väg. Jävligt stor den vägen. Bakom parken och mot 45 ligger gamla pettersberg, efter det kommer lextorpskyrkan och lextorp. Men vi håller med dig, så slipper vi ha en grinolle i tråden.

Dem tegelhuset vid skillnadsgatan är sedan länge kända för wt med knarkproblem. De enstaka invandrare som bor där är knappast sådana som kukar loss likt vissa andra...krono, sylte, lextorp.

Så snälla, sluta äta bajs och kom med mer korrekt fakta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in