2011-06-26, 11:55
Medlem
När Benitio Del Toro är med i filmen. Sämre skådis finns inte.
Citera
2011-06-26, 12:01
Medlem
FrihetensUtovares avatar
Jag stör mig på att filmer är inte var dom var. Dom nya filmerna är allt desamma
Citera
2011-06-26, 12:55
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexlaxarien
När Benitio Del Toro är med i filmen. Sämre skådis finns inte.

Antar att du inte har sett Traffic, Fear and Loathing in Las Vegas eller Sin City, en jävligt bra skådespelare.
Citera
2011-06-26, 13:35
Medlem
Citat:
Antar att du inte har sett Traffic, Fear and Loathing in Las Vegas eller Sin City, en jävligt bra skådespelare.

Har inte sett Traffic men har sett dom andra och han imponerar inte på mej i nån av dom.
Citera
2011-06-26, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalakille
Jag stör mig på att i romantiska komedier, och andra filmer som handlar om en kille och en tjej som blir kära, så är det alltid killen som gjort bort sig och måste försöka få tillbaka tjejen och be om ursäkt för att dom bråkat.

Tror aldrig jag sett en film där det är tjejen som gjort fel och blir desperat och vill ha killen tillbaka. Men det kanske är så det funkar irl också?
forgetting sarah marshall, dessutom en skön rulle
Citera
2011-06-27, 11:17
Medlem
Porryhatters avatar
Varför ska rösterna vara så jävla låga (ljudet) till skillnad från annat ljud i filmer och serier?

Jag hör fan inte vad dom säjer och blir tvungen att höja volymen. Men då är musiken och effekterna så jävla mycket högre, att man nästan spränger högtalarna. Så i bland får man nästan sitta med handen på ljudkontrollen under hela filmens gång och höja/sänka volymen vid varje ny scen.

Hittade denna rage-bild, så jag kan ju inte vara ensam om att tycka detta. Eller vad tycker ni?
http://imageshack.us/photo/my-images/847/tumblrlkl1kelsw11qdgn0u.png/
Citera
2011-06-27, 11:31
Medlem
Stör mig på skräckfilmer då de handlar om en grupp ungdomar som ska campa eller nått dylikt för att sedan vid slutet splittras när mördaren letar efter dem. Eller nån av ungdomarna te,x går ut på en pissepaus o direkt blir mördad.

Och i sånnadär highschool filmer där den unga söta 16 åriga flickan spelas av 25 åriga Megan Fox
Citera
2011-06-27, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Varför ska rösterna vara så jävla låga (ljudet) till skillnad från annat ljud i filmer och serier?

Jag hör fan inte vad dom säjer och blir tvungen att höja volymen. Men då är musiken och effekterna så jävla mycket högre, att man nästan spränger högtalarna. Så i bland får man nästan sitta med handen på ljudkontrollen under hela filmens gång och höja/sänka volymen vid varje ny scen.

Hittade denna rage-bild, så jag kan ju inte vara ensam om att tycka detta. Eller vad tycker ni?

Ja! Medhåll från lammern!
Citera
2011-06-28, 13:59
Medlem
Gamblors avatar
Citat:

Det där är ju extremt i svenska filmer. Man höjer och höjer för att höra vad som sägs när plötsligt en bil vrålar förbi och spränger trumhinnorna.
Citera
2011-07-02, 21:21
Medlem
TheHorrors avatar
jag hatar när dom i skräckfilmer har kanonskott till effektljud när dom skall visa en skräckscen. Man blir rädd för ljudet, inte för det som visas på skärmen.
Citera
2011-07-02, 21:30
Medlem
ragingcows avatar
Om en film handlar om kärlek mellan en vit tjej och en svart kille och tjejens familj inte accepterar det så är det en dramafilm om det är tvärtom så är det en komedifilm.
Citera
2011-07-06, 00:22
Medlem
Citat:

JA! Tack för att jag slipper vara ensam, eller känslig när det gäller det här problemet. Det är så störande! Känns som att det händer väldigt ofta att jag måste höja för att höra vad dom säger, för att nästa sekund sänka för att musiken eller effekterna är för starka. Blir galen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in