2022-11-11, 13:19
Medlem
Hej! Jag måste få in pengar typ Nu helst igår. Men jag har lagt ut saker till försäljning och jag har gått med i alla jävla appar för att få ut några kronor. Sveapanelen, mybonusapp, attapoll, pfc etc. Men på dessa undersökningar blir jag utkickad HELA tiden och mybonusapp har inte betalat ut än. Vad gör jag nu? Jag har ett heltidsjobb och ett extrajobb men även kronofogden på mig som älskar mig då jag tog en jävla massa lån för 6-7 år sen. Plocka pant? Hur mycket genererar det, kommit till den punkten att jag har bara bulgur hemma just nu och ketchup. That’s it, alltså nu känner jag mig bara tom. Jag kan tillägga att jag hade mindre pengar denna månad då jag var sjuk innan jag hann komma tillbaka till mitt vanliga jobb från tjänstledighet och var inte berättigad sjuklön tydligen. Så denna månad har jag levt från dag till dag.
Citera
2022-11-11, 13:43
Medlem
kf1312s avatar
Om du vill ha mycket pengar snabbt så får du vända dig till börja beckna / kliva. Kronofogden finns inte i orten, gå o krita ett hegge eller två o bara kör o pusha.
Citera
2022-11-11, 13:44
Medlem
eltonkebabs avatar
Tror lätt du kan tjäna nån hundring om dagen om du är driftig med att leta pantburkar, finns folk som gör det på heltid i storstäderna.
Citera
2022-11-11, 13:52
Medlem
GanjaFarfars avatar
Ska det vara lagligt så sälj din kropp, skiter du i lagen så sälj knark.
Citera
2022-11-11, 13:52
Medlem
franges avatar
Gå in på pervosajter/kontaktannonser och lägg in en annons som "kåt tjej 25år" sälj "våta trosor", dvs du går till Lindex eller Lager 157 och köper ett tiopack billiga trosor som du har på dig en stund (och är du karl så doppa dem i tonfiskspad) och säljer sedan för en femhundring styck. Finns hur många pervon som helst därute som köper skiten att sitta och runka till.
Citera
2022-11-11, 14:15
Medlem
Gabbegy000s avatar
Bli målvakt,
Senast redigerad av Gabbegy000 2022-11-11 kl. 14:21.
Citera
2022-11-11, 14:18
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Usch vad tufft! ❤️

Om du använder sökfunktionen kommer ett antal trådar upp med samma teman. Bland annat den här:

(FB) Samlingstråd - Tjäna pengar

Jag säljer sex och som andra förslagit är det ett alternativ. Men gör det bara om du fixat det. Det är inte ett yrke för alla.

Vissa kyrkor, t ex Pingstkyrkan och Frälsningsarmén, brukar ha soppkök och/eller matkasse. Det är kanske ett alternativ.
Citera
2022-11-11, 14:30
Kan verkligen rekommendera att investera i SHIDO. shido.finance. Svensk utvecklad.
Har inte tid att gå igenom tydligare, det är inget scam. jag har gjort x20 och det är bara början.
Citera
2022-12-20, 13:32
Avstängd
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensko95
Hej! Jag måste få in pengar typ Nu helst igår. Men jag har lagt ut saker till försäljning och jag har gått med i alla jävla appar för att få ut några kronor. Sveapanelen, mybonusapp, attapoll, pfc etc. Men på dessa undersökningar blir jag utkickad HELA tiden och mybonusapp har inte betalat ut än. Vad gör jag nu? Jag har ett heltidsjobb och ett extrajobb men även kronofogden på mig som älskar mig då jag tog en jävla massa lån för 6-7 år sen. Plocka pant? Hur mycket genererar det, kommit till den punkten att jag har bara bulgur hemma just nu och ketchup. That’s it, alltså nu känner jag mig bara tom. Jag kan tillägga att jag hade mindre pengar denna månad då jag var sjuk innan jag hann komma tillbaka till mitt vanliga jobb från tjänstledighet och var inte berättigad sjuklön tydligen. Så denna månad har jag levt från dag till dag.

Kolla med Socialförvaltningen om du är berättigad till ekonomiskt bistånd. Eller förklara situationen för familj/släkt och be dem om hjälp.
Citera
2023-10-06, 07:16
Medlem
Varför har du inga pengar om du arbetar heltid plus mer??
Kronofogden tar inte allt.
Citera
2024-01-18, 11:41
Medlem
Någon som vill tjäna en peng och samtidigt göra något kul?
Är lite uttråkad och vill förgylla vardagen lite. Någon som har någon idé och vill utföra något sjukt/roligt som på något sätt dokumenteras? Helst ska det generera en tidningsrubrik, diskussion i någon lokal facebookgrupp eller en film där man ser folks reaktioner.
Det ska ska inte vara mesigt och ju sjukare/roligare desto bättre, men hålla sig inom lagens ramar och inte vara allt för elakt.

Låt höra, vad kan du leverera för.. en femhundring eller två? Skicka PM eller svara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in