2022-11-11, 01:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Funkar lingon citron och vanilj smakerna ihop?

Jag vill veta innan jag lter en person testa, fr d r det frsent
att gra om ifall det inte funkar

Nrmre bestmt: vaniljyogurt + koncentrerat lingonpulver + fiskolja med citrussmak

Bon apetite?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-11 kl. 01:16.
Citera
2022-11-11, 02:41
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Funkar lingon citron och vanilj smakerna ihop?

Jag vill veta innan jag lter en person testa, fr d r det frsent
att gra om ifall det inte funkar

Nrmre bestmt: vaniljyogurt + koncentrerat lingonpulver + fiskolja med citrussmak

Bon apetite?

Yogurt och lingonpulver passar bra ihop om du lter det st och dra ngra timmar s att pulvret smlter ner.

Ta fiskolja separat, det kommer att bli en ckligt gegga att blanda yoghurt med olja oavsett smak s varken konsistens eller smak kommer att "gifta sig" i det hr fallet.
Citera
2022-11-11, 06:58
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Fiskoljan kan ju bli lite mrklig beroende p vad du ska laga. Men prova. r det en efterrtt s kan du nog skippa det.

Sjlv undrar jag om mint, Tuborg och kaviar skulle vara en hit!
Citera
2022-11-11, 08:00
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Fiskoljan kan ju bli lite mrklig beroende p vad du ska laga. Men prova. r det en efterrtt s kan du nog skippa det.

Usch ni r vidriga allihop!

Frvrigt t jag nudlar idag med hamburgerdressing och ststark senap. Det funkar.
Citera
2022-11-11, 08:13
Medlem
Utelmna eller erstt fiskolja.

Citat:
Om du r tvungen att frtra de sakerna; gr det i ordningen kaviar, Tuborg och mint. Visa hnsyn till din omgivning.
Citera
2022-11-11, 16:45
Medlem
Sladdarens avatar
Vet inte vad fiskoljan ska dr och gra som har cklig karaktr i omega flytande form

Finns vissa tillbehr ifrn mellanstern bla dr man blandar neutral yoghurt med olivolja iaf men det r inget som r stt som vanilj och lingon med socker i
Citera
2022-11-11, 23:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Utelmna eller erstt fiskolja.

Om du r tvungen att frtra de sakerna; gr det i ordningen kaviar, Tuborg och mint. Visa hnsyn till din omgivning.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Vet inte vad fiskoljan ska dr och gra som har cklig karaktr i omega flytande formi
Det hr r en kompott till en person som inte gillar att dricka fiskolja, s den ska maskeras vilken den bde gr genom fiskoljans citronsmak och dess mte med vaniljyogurt+vanillinsocker

Och det verkar funka att dela upp yoghurten i tv omgngar som du freslr ansg frskspersonen
citron+vanilj=godknt

Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Yogurt och lingonpulver passar bra ihop om du lter det st och dra ngra timmar s att pulvret smlter ner.

Ta fiskolja separat, det kommer att bli en ckligt gegga att blanda yoghurt med olja oavsett smak s varken konsistens eller smak kommer att "gifta sig" i det hr fallet.
Den hr fiskoljan jag anvnder
https://www.med24.se/kosttillskott/a...rops-dha-50-ml har en lsare konsistens jmfrt med andra mer trgflytande fiskoljor vi prvat
Personen r fr krsen fr att dricka DHA droppar med citrusmak om inte citrusen gifter sig med annat. Jordgubbssaft och allra helst yoghurt har funkat

S vad tror ni ALLA om lingonpulver och en halv kapsel grnt te? i vaniljyogurt och vanillinsocker

Smakerna LINGON och GRNT TE ihop fr mixade recensioner hr
https://www.amazon.com/Harney-Sons-A...ct_top?ie=UTF8
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-11 kl. 23:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in