2022-11-11, 01:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Funkar lingon citron och vanilj smakerna ihop?

Jag vill veta innan jag låter en person testa, för då är det försent
att göra om ifall det inte funkar

Närmre bestämt: vaniljyogurt + koncentrerat lingonpulver + fiskolja med citrussmak

Bon apetite?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-11 kl. 01:16.
Citera
2022-11-11, 02:41
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Funkar lingon citron och vanilj smakerna ihop?

Jag vill veta innan jag låter en person testa, för då är det försent
att göra om ifall det inte funkar

Närmre bestämt: vaniljyogurt + koncentrerat lingonpulver + fiskolja med citrussmak

Bon apetite?

Yogurt och lingonpulver passar bra ihop om du låter det stå och dra några timmar så att pulvret smälter ner.

Ta fiskolja separat, det kommer att bli en äckligt gegga att blanda yoghurt med olja oavsett smak så varken konsistens eller smak kommer att "gifta sig" i det här fallet.
Citera
2022-11-11, 06:58
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Fiskoljan kan ju bli lite märklig beroende på vad du ska laga. Men prova. Är det en efterrätt så kan du nog skippa det.

Själv undrar jag om mint, Tuborg och kaviar skulle vara en hit!
Citera
2022-11-11, 08:00
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Fiskoljan kan ju bli lite märklig beroende på vad du ska laga. Men prova. Är det en efterrätt så kan du nog skippa det.

Usch ni är vidriga allihop!

Förövrigt åt jag nudlar idag med hamburgerdressing och sötstark senap. Det funkar.
Citera
2022-11-11, 08:13
Medlem
Utelämna eller ersätt fiskolja.

Citat:
Om du är tvungen att förtära de sakerna; gör det i ordningen kaviar, Tuborg och mint. Visa hänsyn till din omgivning.
Citera
2022-11-11, 16:45
Medlem
Sladdarens avatar
Vet inte vad fiskoljan ska där och göra som har äcklig karaktär i omega flytande form

Finns vissa tillbehör ifrån mellanöstern bla där man blandar neutral yoghurt med olivolja iaf men det är inget som är sött som vanilj och lingon med socker i
Citera
2022-11-11, 23:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Utelämna eller ersätt fiskolja.

Om du är tvungen att förtära de sakerna; gör det i ordningen kaviar, Tuborg och mint. Visa hänsyn till din omgivning.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Vet inte vad fiskoljan ska där och göra som har äcklig karaktär i omega flytande formi
Det här är en kompott till en person som inte gillar att dricka fiskolja, så den ska maskeras vilken den både gör genom fiskoljans citronsmak och dess möte med vaniljyogurt+vanillinsocker

Och det verkar funka att dela upp yoghurten i två omgångar som du föreslår ansåg försökspersonen
citron+vanilj=godkänt

Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Yogurt och lingonpulver passar bra ihop om du låter det stå och dra några timmar så att pulvret smälter ner.

Ta fiskolja separat, det kommer att bli en äckligt gegga att blanda yoghurt med olja oavsett smak så varken konsistens eller smak kommer att "gifta sig" i det här fallet.
Den här fiskoljan jag använder
https://www.med24.se/kosttillskott/a...rops-dha-50-ml har en lösare konsistens jämfört med andra mer trögflytande fiskoljor vi prövat
Personen är för kräsen för att dricka DHA droppar med citrusmak om inte citrusen gifter sig med annat. Jordgubbssaft och allra helst yoghurt har funkat

Så vad tror ni ALLA om lingonpulver och en halv kapsel grönt te? i vaniljyogurt och vanillinsocker

Smakerna LINGON och GRÖNT TE ihop får mixade recensioner här
https://www.amazon.com/Harney-Sons-A...ct_top?ie=UTF8
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-11 kl. 23:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in