Citat:
Ursprungligen postat av
ExConvict
Jag är definitivt inte ngn 'krypto-sparare' som tror på allt vad Binance, CZ och andra i branschen säger. Det hjälpte mig att tjäna 20 miljoner SEK bara i år och ta ut 3 miljoner från FTX ca 48 timmar innan de gick ner (har tx länkar om ngn tror att jag fabulerar). Så kan garantera att ingen 'leker med mig'.
Poängen här är att de går att verifiera saker och ting kring Binance i ganska hög grad, så det finns ingen större anledning till panik. Å andra sidan finns det heller ingen anledning att dra på sig onödig risk genom att hålla stora tillgångar på Binance eller ngn annanstans utanför egen wallet.
När det kommer till FTX var det väldigt få som trodde att SBF var idiot till den grad att han inte bara stal insatta pengar men även investerarnas kapital (t om Blackrock fanns på deras cap sheet).
Vad som är scam eller inte i crypto är en stor diskussion, men det går att tjäna extrema pengar på kort tid, dessutom på fullt laglig väg.
Hittills är allt i krypto en scam. Att man kan tjäna pengar på en scam är inte konstigt, det är det som är en scam, att lura folk på pengar.
Dina inlägg finns kvar på FB för evigt och det ska bli kul att gå tillbaka och kommentera om 6 månader. Om du har rätt om binance så tror jag på att du har 20M, dessa hade jag överfört till en bank. Jag har själv 70M på mitt avanza-konto, vinster på aktier under 20 år.
Om du har fel om binance så tror jag inte du tjänat en krona på crypto. Det finns snart inte kvar någon som gjort det utom folk som bluffar.