2022-11-08, 07:28
Medlem
WebDevs avatar
Har varit med tre olika som varit otrogna mot sina killar/män. Varje gång har det varit kvinnan som initierat det hela. Den första var en äldre kollegas särbo (vilket underlättade det hela), den andra var en yngre gift kollega på ett annat jobb som hade en man som ofta var borta i jobbet. Den tredje var en bekants syster som behandlade sin kille som skräp, örfilade honom inför alla på fester och sa förnedrande saker osv.

Jag gick igång väldigt mycket på detta och det hela skapar ganska mycket spänning, särskilt när man t ex hållee på och leker samtidigt som hon tar samtaler när mannen ringer osv.

Skulle dock aldrig ha hjärta att vara otrogen mot min sambo, den tanken kittlar inte ens. Dubbelmoral antar jag men men 😝
Citera
2022-11-08, 07:55
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananShan
sa hon "kire to man kheili dosted daram" under akten?
Du glömde bozorg..
Nej, hon ville bara prata svenska och när vi knullade brukade hon säga "Oh God, Oh God" precis som om hon kollat in nån porrfilm 😁
Citera
2022-11-08, 08:55
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Du glömde bozorg..
Nej, hon ville bara prata svenska och när vi knullade brukade hon säga "Oh God, Oh God" precis som om hon kollat in nån porrfilm 😁
bozorg betyder stor va? Jo jag var också med iranska en gång i tiden
Citera
2022-11-08, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemFanOrkar
Ett gammalt ordspråk: "Om du ska vara otrogen, var det med någon som också är gift."

Då får man ingen galen stalker efter sig som ska hem och gorma på ens partner eller ringa och avslöja att man varit otrogen.

En gång sög av en granne i deras trädgård, under stjärnorna, lutad mot gungorna...medans frun var inne och tittade på TV. Han skulle bara ut och "röka"

Har träffats 5-6 gånger om året i många år... Typ snart 10 år. Båda får dåligt med sex hemma, båda vill ha kvar familjen för barnen...typ så.

Hur gick det till?
Citera
2022-11-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbc
Hur gick det till?

Försöker förstå frågan, men du undrar alltså hur du ska få in en fot?

Den som jag nämnde här, som jag träffar regelbundet... Vi kände till varandra och han började närma sig mig via PM. Först småprat, sen mer och mer sexuellt där vi kåtade upp varandra. Till slut bestämde vi träff, men jag var nervös första gången... Vi sågs i en modell större bil på en parkering. Svårt nämligen när båda har familj och alla är hemma hela tiden att hitta något bra ställe. Sen blev det att vi sågs regelbundet när vi kunde komma ifrån.

En annan närmade sig mig bara helt öppet, en gemensam vän typ till familjen... Han viskade en dag i mitt öra och frågade om jag vill rymma med honom. Jag hade visst lite svårt att fatta att han var intresserad... Sen ledde det till meddelanden och PM osv och med tiden, faktiskt många år senare, sex.

En annan, också nära vän till familjen. Börjar med lite flörtig jargong och flört, för att sen bli mer.

En annan, vän till vän ute på galej, bara rakt på och talar om för mig att jag är sexig och typ tar på mig på röven, ger mig sitt telefonnummer och vill ses.

Alltså alla dessa är gifta män, och jag försöker hålla mig till det, av tidigare nämnd anledning.

Som gift kvinna finns de överallt, männen som vill ha en. Jag spelar en del TV-spel och skulle i princip kunna hitta nått lammkött att knulla med varje dag. Enkel inledning är ju att snacka lite, köra lite "this or that"-frågor och så småningom leda in det på sexprat. Nöjer mig oftast mig att ge och få lite videos, kanske komma ihop i telefon/voice och/eller video... Sen lattja med nån annan.

Det kryddar upp tillvaron lite.

Jag är dock ganska lättfotad, uppenbarligen, så du kanske inte ska ta tips av mig 😂
Citera
2022-11-09, 01:24
Medlem
Citat:
Försöker förstå frågan, men du undrar alltså hur du ska få in en fot?

Den som jag nämnde här, som jag träffar regelbundet... Vi kände till varandra och han började närma sig mig via PM. Först småprat, sen mer och mer sexuellt där vi kåtade upp varandra. Till slut bestämde vi träff, men jag var nervös första gången... Vi sågs i en modell större bil på en parkering. Svårt nämligen när båda har familj och alla är hemma hela tiden att hitta något bra ställe. Sen blev det att vi sågs regelbundet när vi kunde komma ifrån.

En annan närmade sig mig bara helt öppet, en gemensam vän typ till familjen... Han viskade en dag i mitt öra och frågade om jag vill rymma med honom. Jag hade visst lite svårt att fatta att han var intresserad... Sen ledde det till meddelanden och PM osv och med tiden, faktiskt många år senare, sex.

En annan, också nära vän till familjen. Börjar med lite flörtig jargong och flört, för att sen bli mer.

En annan, vän till vän ute på galej, bara rakt på och talar om för mig att jag är sexig och typ tar på mig på röven, ger mig sitt telefonnummer och vill ses.

Alltså alla dessa är gifta män, och jag försöker hålla mig till det, av tidigare nämnd anledning.

Som gift kvinna finns de överallt, männen som vill ha en. Jag spelar en del TV-spel och skulle i princip kunna hitta nått lammkött att knulla med varje dag. Enkel inledning är ju att snacka lite, köra lite "this or that"-frågor och så småningom leda in det på sexprat. Nöjer mig oftast mig att ge och få lite videos, kanske komma ihop i telefon/voice och/eller video... Sen lattja med nån annan.

Det kryddar upp tillvaron lite.

Jag är dock ganska lättfotad, uppenbarligen, så du kanske inte ska ta tips av mig 😂

Vill ha tips från dig! Jag tänkte svara i ett PM eftersom jag inte ville förstöra tråden men eftersom du inte skrivit fler än 50 inlägg så gick det inte.

Hur som helst, ja jag gillar tanken på att vara med upptagna kvinnor. Det är en fantasi som verkligen lockar och egentligen behöver jag inte. Är i en öppen relation och gör vad jag vill på egen hand och med henne tillsammans med andra kvinnor. Men att vara med någon som sen går hem och är med sin familj efter att ha tagit min sats i sig. Eller över sitt ansikte. Det är oslagbart. Men det har också varit svårt. Har lyckats några gånger men efter att ha läst en massa inlägg om otrohet känner jag att det borde vara lättare än vad det varit för mig.
Citera
2022-11-09, 02:19
Medlem
Citat:
Vill ha tips från dig! Jag tänkte svara i ett PM eftersom jag inte ville förstöra tråden men eftersom du inte skrivit fler än 50 inlägg så gick det inte.

Hur som helst, ja jag gillar tanken på att vara med upptagna kvinnor. Det är en fantasi som verkligen lockar och egentligen behöver jag inte. Är i en öppen relation och gör vad jag vill på egen hand och med henne tillsammans med andra kvinnor. Men att vara med någon som sen går hem och är med sin familj efter att ha tagit min sats i sig. Eller över sitt ansikte. Det är oslagbart. Men det har också varit svårt. Har lyckats några gånger men efter att ha läst en massa inlägg om otrohet känner jag att det borde vara lättare än vad det varit för mig.

Mmm, intressant. Så för dig handlar det inte så mycket om spänningen, som det kanske gör för den som är i en relation. Blir ju kåt av det du skriver, hehe.

Vet inte var du skulle hitta dem? Jobbet, gemensamma bekanta där du kanske vet att det inte står så bra till hemma.
Citera
2022-11-09, 03:44
Medlem
Saltkatts avatar
Nja, vi skrev till varann (rätt länge) och sedan sågs vi och sedan hände det. Inte svårare än så.
Citera
2022-11-09, 08:56
Medlem
Citat:
Mmm, intressant. Så för dig handlar det inte så mycket om spänningen, som det kanske gör för den som är i en relation. Blir ju kåt av det du skriver, hehe.

Vet inte var du skulle hitta dem? Jobbet, gemensamma bekanta där du kanske vet att det inte står så bra till hemma.

Haha, glad att du blir kåt. Klart det handlar om spänningen, bara sexet är spännande i sig. Sen finns det bonusar som kan variera, som att vara med en ny kvinna, få höra hur hon stönar och se hur hon rör sig i sovrummet. Är hon upptagen? Är hon en främling? Vågar hon vara ärlig med sina fantasier? Har hon fantasier? Just nu är jag mycket inne på att kvinnan ska träffa mig i smyg men det känns liksom omöjligt på förhand när jag ser en vacker kvinna på stan med en vigselring. Kanske får rikta mig in på min direkta omgivning men det känns mycket svårare.
Citera
2022-11-10, 00:16
Medlem
Citat:
Haha, glad att du blir kåt. Klart det handlar om spänningen, bara sexet är spännande i sig. Sen finns det bonusar som kan variera, som att vara med en ny kvinna, få höra hur hon stönar och se hur hon rör sig i sovrummet. Är hon upptagen? Är hon en främling? Vågar hon vara ärlig med sina fantasier? Har hon fantasier? Just nu är jag mycket inne på att kvinnan ska träffa mig i smyg men det känns liksom omöjligt på förhand när jag ser en vacker kvinna på stan med en vigselring. Kanske får rikta mig in på min direkta omgivning men det känns mycket svårare.
Bara lägga på charmen Problemet är att det nog är lättare att få omkull någon som är lite mer osäker och inte van vid komplimanger... Och det gäller ju kanske inte de allra vackraste. De är vana att få det de pekar på, så att säga, så att du kommer med ännu en komplimang... Det gör varken till eller från.

Om du kan frångå normen och gå på någon med mjuka former (mullig/tjock kalla det vad du vill), eller kanske nån med ett mindre fördelaktigt utseende så lär det inte vara så svårt.

Ofta svältfödda på komplimanger och du kan lättare få dem i säng.
Citera
2022-11-10, 01:07
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja 2 gånger blev jag lurad och ena berätta dagen efter att hon skulle hem till ungen och mannen och den andre fick jag reda på i smyg vem hon var ihop senare och han är komplett galen så det var ju inga trevliga upplevelser direkt.

Hade aldrig något intresse av upptagna men knulla faktiskt en gift kollega på en firmafest men hon våldtog typ mig och jag tycker riktigt illa om hennes man så det har jag faktiskt inte särskilt dåligt samvete över.
Citera
2022-11-10, 03:03
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Exets vän som var upptagen.

Men ärligt talat så handlade det mindre om mig och mer om att damen i fråga jagade åderpåle med en sådan frenesi att det är ett mindre under att hon inte avlidit i en kuköverdos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in