Citat:
Ursprungligen postat av
fbc
Hur gick det till?
Försöker förstå frågan, men du undrar alltså hur du ska få in en fot?
Den som jag nämnde här, som jag träffar regelbundet... Vi kände till varandra och han började närma sig mig via PM. Först småprat, sen mer och mer sexuellt där vi kåtade upp varandra. Till slut bestämde vi träff, men jag var nervös första gången... Vi sågs i en modell större bil på en parkering. Svårt nämligen när båda har familj och alla är hemma hela tiden att hitta något bra ställe. Sen blev det att vi sågs regelbundet när vi kunde komma ifrån.
En annan närmade sig mig bara helt öppet, en gemensam vän typ till familjen... Han viskade en dag i mitt öra och frågade om jag vill rymma med honom. Jag hade visst lite svårt att fatta att han var intresserad... Sen ledde det till meddelanden och PM osv och med tiden, faktiskt många år senare, sex.
En annan, också nära vän till familjen. Börjar med lite flörtig jargong och flört, för att sen bli mer.
En annan, vän till vän ute på galej, bara rakt på och talar om för mig att jag är sexig och typ tar på mig på röven, ger mig sitt telefonnummer och vill ses.
Alltså alla dessa är gifta män, och jag försöker hålla mig till det, av tidigare nämnd anledning.
Som gift kvinna finns de överallt, männen som vill ha en. Jag spelar en del TV-spel och skulle i princip kunna hitta nått lammkött att knulla med varje dag. Enkel inledning är ju att snacka lite, köra lite "this or that"-frågor och så småningom leda in det på sexprat. Nöjer mig oftast mig att ge och få lite videos, kanske komma ihop i telefon/voice och/eller video... Sen lattja med nån annan.
Det kryddar upp tillvaron lite.
Jag är dock ganska lättfotad, uppenbarligen, så du kanske inte ska ta tips av mig 😂